Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det dejligt der kommer så meget positivt response

Det er hermed også besluttet idag at det er hans navn, det passer bare perfekt til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

.....

Jeg bryder mig ikke om navnet. Men uden at støde nogen, synes jeg meget bedre om Jack, end Storm, villads osv

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Jeg bryder mig ikke om navnet. Men uden at støde nogen, synes jeg meget bedre om Jack, end Storm, villads osv

hehe det taher jeg som en positiv ting så :-)

Anmeld

27. januar 2012

.....

Anonym skriver:

hehe det taher jeg som en positiv ting så :-)

Det er det skam også . Men i skal have plus point for at vælge et navn, som IKKE er så kendt i DK..hvertfald ikke i min verden

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Det er det skam også . Men i skal have plus point for at vælge et navn, som IKKE er så kendt i DK..hvertfald ikke i min verden

smiler.. mange tak.. det var også lidt det vi gik efter... var bare ikke lige til noget som jeg selv synes er helt i hegnet...

Anmeld

27. januar 2012

JH12

Jeg synes Jack er et helt fint navn..

Anmeld

27. januar 2012

.....

Anonym skriver:

smiler.. mange tak.. det var også lidt det vi gik efter... var bare ikke lige til noget som jeg selv synes er helt i hegnet...

Nej, navnet er heller ikke så værst . Bare ikke noget jeg selv ville vælge..men det er jo en smagssag

Anmeld

27. januar 2012

BabyMama2

Pænt navn

Min bedsteven hedder Jacki og det navn klær' ham godt!

Anmeld

27. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Kan godt se hvad du mener.. men det er nok fordi jeg har en eller anden ting med altid at give min børn et kærligt kælenavn ud af deres rigtige navn. Mener også at kælenavnet er mere på hjemmefronten.. ligesom andre kalder deres børn for basse osv

Det synes jeg også om - altså kælenavne hjemme

Synes bare, at der er gået lidt mode i, at give et navn og så officielt lave det om.

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Jeg har stemt " Ok navn men ikke min smag". Jeg kender flere der hedder Jack, og synes derfor hverken at det er anderledes eller unormalt Det er bare ikke et navn jeg selv havde valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.