Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Jeg har stemt blank, da ingen svarmulighed passede.

Jeg har en bror der hedder Jack, så for mig falder det helt naturligt. Jeg synes det er et flot navn, som også vil fungere i udlandet hvis der er en verdens stjerne i får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Må indrømme at jeg ikke er vild med det navn. Men husk man skal vælge det man selv synes

Anmeld

28. januar 2012

Kvist

Ok navn, kender en der hedder det...

Anmeld

28. januar 2012

Michelle88

Har gået i klasse med en der hedder det. Så ser det ikke som et anderledes navn.

Anmeld

28. januar 2012

LR85

skønt navn

Anmeld

28. januar 2012

Benjamins'mor

Okay navn, men måske lidt gammeldags.

Anmeld

28. januar 2012

Mother-love

Jeg har stemt blank for da jeg har mødt både en pige og en fyr der hed det. Og nu kender jeg en der har en hund der hedder det og synes det er lidt underlig at tænke på et menneske hedder det. Men personligt synes jeg nok det passer bedst til en pige hvorfor derved jeg ikke. Men det ligger nok i at Jack er maskulint hvor ie kommer og bliver mere feminint.

Anmeld

28. januar 2012

PrinsessensMor

Der var en i min klasse der hed Jack og han var ikke en pæn 'Jack'... Så han blev drillet og drillet over at han var før-udgaven af den typiske amerikansk 'Jack' i Hollywoodfilmene..

Måske Jacob...

Anmeld

28. januar 2012

Zafir

Jeg syntes altså ikke det er så anderledes... Kender 2 rimelig tæt på, der hedder Jack. De er begge søde så hos mig klinger navnet godt.

Anmeld

28. januar 2012

Fru Hansen

Jeg syntes ikke Jack er så meget anderledes.
Det er ikke grimt. Men det er ikke lige et navn efter min smag. Jeg er generelt ikke så vild med de engelsk-klingende navne.

Jeg vil dog mene det er synd at kalde ham jackie som kælenavn, det synes jeg lyder mere i retning af et pigenavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.