Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har heller ikke stemt da jeg ikke synes det er anderledes. synes det er dejligt navn og kender selv nogle der hedder det.Jeg ser dog Jackie som et pigenavn så hvis du vil kalde din søn det, så synes jeg personligt det er synd.Sisse
helt enig :-) for helt specielt er det jo ikke når der er 2000 i dk der hedder det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger.. Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK
Hej piger..
Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK
Kan ikke se det specielle i navnet, kender flere der hedder det.. Men det er da ok:-)
Jeg synes det er et helt fint normalt navn. Kender flere der hedder det. Ville dog aldrig kalde en dreng for Jackie.....
Jeg kan godt lide navnet!! Jeg har selv gået og tænkt "hvis jen engan får en dreng, så skal han hedde Jack eller John". Ikke at min kæreste er med på navnene, men jeg elsker dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128