Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Heidi B skriver:

Min ene søns bedsteven hedder Jack, og han er en skøn dreng....

FEDT så kan det ikke gå helt galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Ciss

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Det er da ikke mere anderledes end at kalde drengen for James eller Robin eller Patrick eller Richard....

Der er massevis af engelske navne i almindelig brug nu, og Jack er jo et meget kendt navn, så jeg ser ingen problemer med at bruge det.

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

schonert skriver:

i mit hovde er det et meget normalt navn. 
Så hvorfor ikke? - det er helt normalt navn i udlandet.  

Ja udenlands er det ganske normalt.. men der er ikke sååå mange herhjemme.. endnu.. regner med at starte en trend hehe

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det er da ikke mere anderledes end at kalde drengen for James eller Robin eller Patrick eller Richard....

Der er massevis af engelske navne i almindelig brug nu, og Jack er jo et meget kendt navn, så jeg ser ingen problemer med at bruge det.

Dejligt at høre... jeg tror sørme min beslutning er ved at være taget

Anmeld

27. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes det er helt fint og almindeligt.

Men min fætter hedder det også.

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg synes det er helt fint og almindeligt.

Men min fætter hedder det også.

haha perfekt.. det er nok kun mig der ikke kender nogen der hedder det.. udover Jack sparrow osv

Anmeld

27. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

haha perfekt.. det er nok kun mig der ikke kender nogen der hedder det.. udover Jack sparrow osv

Han er jo også for cool.

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Jeg bryder mig ikke om det .. Og ville aldrig kalde min søn det

Anmeld

27. januar 2012

mn

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Jeg kan altså nævne flere med det navn så jeg må ærligt indrømme jeg ikke tænker det er anderledes, så derfor stemmer jeg ikke. Men af dem jeg kender er de ikke blevet drillet.

Anmeld

27. januar 2012

Røverdatter

Jeg synes det er et fint navn. Èn fyr fra min folkeskoleklasse hed Jack, så jeg synes slet ikke det er så forskelligt fra mange andre navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.