Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg bryder mig ikke om det .. Og ville aldrig kalde min søn det

hehe helt iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

sandorff

det navn er der da intet galt med. kendte engang nogle der døbte deres dreng det - han er idag 7-8 år. ærgeligt jeg ikke snakker med dem mere, ellers kunne jeg have hørt om han var blevet drillet...

Anmeld

27. januar 2012

Nemesis

Har heller ikke stemt da jeg ikke synes det er anderledes. synes det er dejligt navn og kender selv nogle der hedder det.

Jeg ser dog Jackie som et pigenavn så hvis du vil kalde din søn det, så synes jeg personligt det er synd.

Sisse

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Jeg synes det er et fint navn. Èn fyr fra min folkeskoleklasse hed Jack, så jeg synes slet ikke det er så forskelligt fra mange andre navne

Dejligt.. det kommer nok helt an på om man kender navnet godt eller ej og jeg har aldrig kendt nogen med det navn før

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

det navn er der da intet galt med. kendte engang nogle der døbte deres dreng det - han er idag 7-8 år. ærgeligt jeg ikke snakker med dem mere, ellers kunne jeg have hørt om han var blevet drillet...

hee ja kan du så finde dem 

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Jeg stemte blankt, for jeg synes du mangler et punkt, hvor man faktisk synes det er i orden....

Den måde du har sat det op på, så synes jeg, at du selv gør lidt grin med navnet, eller i hvert fald tror at andre vil.

Det vil jeg ikke for jeg kender én der hedder Jack, nej faktisk to, og de er helt i orden fyre begge to. Den ene er midt i 20´erne, den anden i 40´erne...

Så jeg synes Jack er et flot navn

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Og mig bekendt, er de ikke blevet drillet med deres navn

Anmeld

27. januar 2012

foto på lærred

Jeg synes det er fint nok. Men tænker om Jackie ikke er et pigenavn? (kendte engang en pige med det navn)

Anmeld

27. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Har stemt "Ok navn men ikke min smag"

Her er der nogle navne i samme stil som jeg godt kan lide
Mike
Ricky
Nicki
Jannick

Anmeld

27. januar 2012

BinaMor

jeg sys det er ok men Jackie er bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.