Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Navnet JACK

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.948 visninger
63 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Havde selv navnet Jack oppe og køre hvis min Ida var blevet en dreng, kæresten var dog ikke enig   Men jeg synes det er super fint!

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Jack.. Hm, jeg synes faktisk det er helt okay - måske det passer sig bedre til en teenager/voksen, men det skal han jo hurtigt nok blive.. (:

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Havde selv navnet Jack oppe og køre hvis min Ida var blevet en dreng, kæresten var dog ikke enig   Men jeg synes det er super fint!

Ej hvor sjovt og tillykke med hende kan virkelig godt lide navnet må jeg indrømme

Anmeld

27. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Synes faktisk det er ok - selvom jeg aldrig ville bruge det.

Men hvorfor give et navn og så kalde noget andet?

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jack.. Hm, jeg synes faktisk det er helt okay - måske det passer sig bedre til en teenager/voksen, men det skal han jo hurtigt nok blive.. (:

Også det jeg tænker.. derfor jeg mener han nok vil have et kæle navn de første år og selve navnet først rigtigt træder i kraft når han bliver ældre. Men jeg kan godt lide smagen af det når jeg siger det

Anmeld

27. januar 2012

Heidi B

Min ene søns bedsteven hedder Jack, og han er en skøn dreng....

Anmeld

27. januar 2012

Nolle

i mit hovde er det et meget normalt navn. 
Så hvorfor ikke? - det er helt normalt navn i udlandet.  

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Også det jeg tænker.. derfor jeg mener han nok vil have et kæle navn de første år og selve navnet først rigtigt træder i kraft når han bliver ældre. Men jeg kan godt lide smagen af det når jeg siger det

Men der er jo så mange navne, der passer sig bedre, når børnene får en vis alder, så det skal da ikke være grunden til, at I ikke vælger navnet.. For voksen skal han jo nok blive før eller siden (:

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Synes faktisk det er ok - selvom jeg aldrig ville bruge det.

Men hvorfor give et navn og så kalde noget andet?

Kan godt se hvad du mener.. men det er nok fordi jeg har en eller anden ting med altid at give min børn et kærligt kælenavn ud af deres rigtige navn. Mener også at kælenavnet er mere på hjemmefronten.. ligesom andre kalder deres børn for basse osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.