Et meget MEGET anderledes navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Silas&Mille

Synes ikke det er et meget anerledes navn

Kan egentligt godt lide navnet, ville bare ikke selv bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

Nu kender jeg 2 der hedder Jack, så synes faktisk navnet er meget normalt

Anmeld

27. januar 2012

Trolde_mor

For mig er det hverken underligt eller anderledes - har kendt et par stykker der hed Jack og de blev hverken drillet eller noget (her tænker jeg på sidste valgmulighed )

Så syntes da bare I skal go for it

Anmeld

27. januar 2012

S.Maria

Synes det er et fint navn. Min storebror skulle have heddet det hvis min mor havdet måtte bestemme, men det fik hun ikke lov til 

Har har arbejdet sammen med en der hedder Jack og synes ikke det er et MEGET anderledes navn. Hvis i er vilde med det så synes jeg da klart i skal vælge det. Hvorfor også vælge et navn som mange andre kalder der dreng lige for tiden?

Anmeld

27. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger..

Vi har virkelig snakket navne herhjemme på det sidste... igår kom der så et nyt navn, som ingen af os havde skænket en tanke... men vi kan faktisk godt lide det. Vi er klar over at han nok vil få kælenavnet Jackie... Men ja hvad synes i om navnet JACK hehe CHOK

synes Jack er et helt fint navn, og føler ikke det er et totalt overdrevet anderledes navn - nok mest fordi jeg har en god ven der hedder Jack så er van til det

Anmeld

27. januar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg kender et par stykker der hedder Jack, så jeg synes ikke det er SÅ anderledes igen, og alligevel, fordi man hører det jo ikke så tit.

Jeg synes navnet og fint så det kan I sagtens kalde jeres søn hvis det er det I vil...

Anmeld

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er et fint nok navn, så har stemt andet. Tror det er et navn som flere og flere kommer til at hedde, da udenlandske nave er på vej frem i dk! Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

Muhmi

Hvor kan man stemme "Elsker det!"?

Har stemt den nederste mulighed, men er vild med navnet og så specielt er det ikke... Nok derfor jeg synes så godt om det?

Anmeld

27. januar 2012

Chris86

En i min familie hedder det

Anmeld

27. januar 2012

Plysbjørnen

Fedt navn. Elsker det��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.