uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Kris89

M (: skriver:

For en snarlig positiv test..

tak, sys godt nok modet/håbet er ved at forsvinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

tak, sys godt nok modet/håbet er ved at forsvinde...

Det kan jeg godt forstå.. Man tør næsten heller ikke håbe af frygt for at blive skuffet.. 

Anmeld

29. januar 2012

Kris89

Det kan jeg godt forstå.. Man tør næsten heller ikke håbe af frygt for at blive skuffet.. 

nej. jeg troede på den igår... men tog så en test igår aftes, total tynd aften urin - negativ... brød fuldstændig sammen. tog en test i morges. negativ... nu skal jeg så desværre på arbejde, så i´kke noget med at bryde sammen idag...'

mandag har vi desværre ekstremt travlt på arbejde, så kan først blive tirsdag jeg kan ringe til lægen. så må hun tage blodprøve hvis ikk mens er kommet eller positiv test...

men så er det jo også fem dage over tid, hvis det stadig ikk er kommet.

Anmeld

29. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

nej. jeg troede på den igår... men tog så en test igår aftes, total tynd aften urin - negativ... brød fuldstændig sammen. tog en test i morges. negativ... nu skal jeg så desværre på arbejde, så i´kke noget med at bryde sammen idag...'

mandag har vi desværre ekstremt travlt på arbejde, så kan først blive tirsdag jeg kan ringe til lægen. så må hun tage blodprøve hvis ikk mens er kommet eller positiv test...

men så er det jo også fem dage over tid, hvis det stadig ikk er kommet.

Øv øv, og man har det også sådan lidt, at hvis man ikke er gravid må mens også gerne tage at komme, så man kan komme videre i teksten, og prøve igen.. 

Ville håbe på det bedste, men forberede mig på det værste..

Anmeld

29. januar 2012

Kris89

Øv øv, og man har det også sådan lidt, at hvis man ikke er gravid må mens også gerne tage at komme, så man kan komme videre i teksten, og prøve igen.. 

Ville håbe på det bedste, men forberede mig på det værste..

lige nøjagtig...

tusind tak

Anmeld

30. januar 2012

Kris89

update:

Så kom mens... 4 dage over tid.. så nu hedder cyklus 38 dage..

åh, hvor jeg dog ville ønske jeg ikke havde så travlt på arbejde hver dag, når lægen har åben for tlf tid.. ved ikk lige hvordan jeg skal komme til at ringe til hende... for hjælp det skal jeg have... om ikke for at få børn, så psykolog hjælp for at komme videre... for det her slår mig ihjel indvendig fra.

tak for krydsede fingre

Anmeld

30. januar 2012

come2

Kris89 skriver:

update:

Så kom mens... 4 dage over tid.. så nu hedder cyklus 38 dage..

åh, hvor jeg dog ville ønske jeg ikke havde så travlt på arbejde hver dag, når lægen har åben for tlf tid.. ved ikk lige hvordan jeg skal komme til at ringe til hende... for hjælp det skal jeg have... om ikke for at få børn, så psykolog hjælp for at komme videre... for det her slår mig ihjel indvendig fra.

tak for krydsede fingre

Hvor længe har i prøvet?

Heller ikke noget her i denne omgang æv æv

Anmeld

30. januar 2012

Kris89

come2 skriver:

Hvor længe har i prøvet?

Heller ikke noget her i denne omgang æv æv

ked af at høre det heller ikke gik for dig

jamen jeg smed pillerne i december 2010... blev så gravid i maj måned, men mistede juni 2011. så har jo så prøvet 7 mdr. siden SA.

burde jo have haft et lille barn nu

Anmeld

30. januar 2012

come2

Kris89 skriver:

jamen jeg smed pillerne i december 2010... blev så gravid i maj måned, men mistede juni 2011. så har jo så prøvet 7 mdr. siden SA.

Ja det er rigtig øv

Jeg har ikke været på p piller ii 1½ år. Vi giver det 6 mdr mere og så skal kæresten undersøges hvis det ikke giver pote inden.

Jeg er blevet tjekket nemlig.

for vi begge snart får en lille bebs

Anmeld

30. januar 2012

FogL

Kris89 skriver:

Åh, søde.. Vi prøvede 8 mdr inden det lykkedes - og mange prøver langt længere. Der er ikke noget galt med dig, forhåbenligt 

Det er træls at gå og vente, men det er klart al ventetiden værd! Og i og med, at du har været gravid før, ved i jo, at det kan lykkes. 

Jeg vil bare råde dig til at slappe af, og tænke på noget andet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.