uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Kris89

come2 skriver:

Ja det er rigtig øv

Jeg har ikke været på p piller ii 1½ år. Vi giver det 6 mdr mere og så skal kæresten undersøges hvis det ikke giver pote inden.

Jeg er blevet tjekket nemlig.

for vi begge snart får en lille bebs

det var også længe...

ved jo bare at pillerne er ude af kroppen, når jeg nu ahr været gravid... tog en positiv ÆL test denne måned, så det burde jo virke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Kris89

ciepige skriver:

Åh, søde.. Vi prøvede 8 mdr inden det lykkedes - og mange prøver langt længere. Der er ikke noget galt med dig, forhåbenligt 

Det er træls at gå og vente, men det er klart al ventetiden værd! Og i og med, at du har været gravid før, ved i jo, at det kan lykkes. 

Jeg vil bare råde dig til at slappe af, og tænke på noget andet  

jeg ved det ikke er længe, men p-pillerne er jo ude af kroppen når jeg har været gravid...

og ja det kan lykkedes, men hvad hvis vi var heldige den gang...

det er heller ikke så meget at jeg vil have hjælp til at blive gravid, jeg vil gerne tjekkes, men okay der er ikke gået så længe...

problemet er at jeg er gået FULDSTÆNDIG ned på at jeg kunne have været mor... vi kunne have haft vores guldklump i armene nu...

jeg kan ikke komme over tabet - når vi nu samtidig ikke kan komme videre.

Anmeld

30. januar 2012

FogL

Kris89 skriver:

jeg ved det ikke er længe, men p-pillerne er jo ude af kroppen når jeg har været gravid...

det er heller ikke så meget at jeg vil have hjælp til at blive gravid, jeg vil gerne tjekkes, men okay der er ikke gået så længe...

problemet er at jeg er gået FULDSTÆNDIG ned på at jeg kunne have været mor... vi kunne have haft vores guldklump i armene nu...

Ja, det synes jeg du skal få snakket med en psykolog om, for din egen skyld.

Siger ikke det ikke er længe, det synes jeg bestemt også det er! Men nogle gange skal der bare længere tid til, det er desværre naturens gang  

Anmeld

31. januar 2012

Lilje82

Kris89 skriver:

update:

Så kom mens... 4 dage over tid.. så nu hedder cyklus 38 dage..

åh, hvor jeg dog ville ønske jeg ikke havde så travlt på arbejde hver dag, når lægen har åben for tlf tid.. ved ikk lige hvordan jeg skal komme til at ringe til hende... for hjælp det skal jeg have... om ikke for at få børn, så psykolog hjælp for at komme videre... for det her slår mig ihjel indvendig fra.

tak for krydsede fingre

Øv, det er jeg altså rigtig ked af at læse. Håber lykken snart tilsmiler jer med 2 streger.

Anmeld

31. januar 2012

MariaKyedDK

Kris89 skriver:

Kan trøste dig lidt, min kæreste og jeg har prøvet i 2½ år.. jeg ved PRÆSIS hvordan du har det! 

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

Lilje82 skriver:

Øv, det er jeg altså rigtig ked af at læse. Håber lykken snart tilsmiler jer med 2 streger.

tusind tak... avde også lige håbet og det er jo nok det der gør mest ondt... de andre gange, har jeg ligesom forventet at få mens... denne gang troede jeg på det og det at mens så var forsinket gjorde jo håbet større... men nej...

håber virkelig det er næste gang

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

MariaKyedDK skriver:

Kan trøste dig lidt, min kæreste og jeg har prøvet i 2½ år.. jeg ved PRÆSIS hvordan du har det! 

øv det er jeg ked af at høre...

er i blevet undersøgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.