uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.395 visninger
56 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Kris89

så kom dagen hvor jeg forventer mens...

mens plejer altid at komme når jeg tisser om morgenen, det havde jeg dog ikke forventet idag, da jeg sto op allered 2.15 fordi jeg skulle arbejde... mens er dog heller ikke dukket op siden..

sidder nu og venter på det bliver morgen igen, så jeg kan teste

det skal siges min mens har de sidste 4 mdr. været fuldstændig fast og er kommet på SLAGET...

uh hvor jeg håber og er begyndt at tro på det, men er bare så bange for at blive frygtelig skuffet..

vil i ikke nok tænke på mig og krydse fingre for mig? tør ikk fortælle mine veninder det, er bange for at hvis jeg fortæller det til for mange kommer mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

FogL

Kris89 skriver:

så kom dagen hvor jeg forventer mens...

mens plejer altid at komme når jeg tisser om morgenen, det havde jeg dog ikke forventet idag, da jeg sto op allered 2.15 fordi jeg skulle arbejde... mens er dog heller ikke dukket op siden..

sidder nu og venter på det bliver morgen igen, så jeg kan teste

det skal siges min mens har de sidste 4 mdr. været fuldstændig fast og er kommet på SLAGET...

uh hvor jeg håber og er begyndt at tro på det, men er bare så bange for at blive frygtelig skuffet..

vil i ikke nok tænke på mig og krydse fingre for mig? tør ikk fortælle mine veninder det, er bange for at hvis jeg fortæller det til for mange kommer mens

Uh, det lyder næsten som mig. Jeg var faktisk sikker på, at testen ville være positiv allerede aftenen inden (testede dagen efter mens skulle være kommet) - og vupti..  

Krydser! 

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

ciepige skriver:

Uh, det lyder næsten som mig. Jeg var faktisk sikker på, at testen ville være positiv allerede aftenen inden (testede dagen efter mens skulle være kommet) - og vupti..  

Krydser! 

tusind tak

testede negativt i tirsdags, men det er vel meget normalt at man først kan få de to streger efter forventet mens dag.

håber håber håber... er så bange for hvad der sker hvis mens kommer eller negativ test...

har kun en test tilbage, det er den eneste grund til jeg ikke tester i aften

Anmeld

26. januar 2012

LauraL

Kris89 skriver:

tusind tak

testede negativt i tirsdags, men det er vel meget normalt at man først kan få de to streger efter forventet mens dag.

håber håber håber... er så bange for hvad der sker hvis mens kommer eller negativ test...

har kun en test tilbage, det er den eneste grund til jeg ikke tester i aften

Jeg testede først positiv 6 dage over tid, så selvom en test evt er negativ imorgen, så test hver anden dag hvis mens ik er kommet...Krydser fingre for dig....  

Anmeld

26. januar 2012

lio

hvad alt krydses kan.

Anmeld

26. januar 2012

Lilje82

Uh ha det lyder virkelig spændende...  Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

LauraL skriver:

Jeg testede først positiv 6 dage over tid, så selvom en test evt er negativ imorgen, så test hver anden dag hvis mens ik er kommet...Krydser fingre for dig....  

tusind tak for svar

sidst jeg var gravid havde jeg en cyklus på 28 dage. og der testede jeg svagt positiv på 30. dagen, så håber den ekstra streg vil vise sig i morgen, men ellers er der jo ikke andet for end at vente...

under alle omstændigheder tror jeg at jeg bestiller flere tests hjem i morgen, så må jeg jo teste igen når de kommer hvis den er negativ og ja få bekræftiget igen hvis den skulle være positiv

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

Äiti Bianca skriver:

hvad alt krydses kan.

tusind tak

det varmer at i vil krydse for os

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

Lilje82 skriver:

Uh ha det lyder virkelig spændende...  Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Tusind tak

det varmer når i krydser for os

Anmeld

26. januar 2012

Lilje82

Kris89 skriver:

Tusind tak

det varmer når i krydser for os

Jeg får helt sommerfugle i maven, når I andre skal teste  Kan så meget huske den spænding der var og iiiih, blir så SKRUK igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.