uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

tusind tak )

håber håber håber.

det er bare underligt at ens cyklus kan ændres så meget pga. en tidligere graviditet... før min sidste graviditet, havde jeg cyklus på  28 dage. testede positiv på 30. dagen...

nu har jeg en cyklus på 35 dage og er idag på 36. dagen uden mens eller positiv test... hmm...

håber...

Så hvis du skal følge møsteret fra sidst burde du vel heller ikke kunne teste positiv før i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Kris89

Lilje82 skriver:

Øøøøøv Håber der stadig er håb forude.

tusind tak...

man siger vel at så længe mens ikke er kommet er der håb, men sys godt nok det er spinkelt, når testen stadig er negativ...

nu har jeg lige bestilt tests. tager nok en søndag morgen igen hvis ikke mens er kommet... så må vi se

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

M (: skriver:

Så hvis du skal følge møsteret fra sidst burde du vel heller ikke kunne teste positiv før i morgen?

rigtig nok... men kan den virkelig blive positiv fra den ene dag til den anden? altså negativ idag og positiv i morgen?

den var godt nok meget svag sidst to dage over tid, men alligevel...

har heldigivs ikke flere tests i huset, men har lige bestilt, så tager en igen søndag morgen, hvis de er kommet...

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

rigtig nok... men kan den virkelig blive positiv fra den ene dag til den anden? altså negativ idag og positiv i morgen?

den var godt nok meget svag sidst to dage over tid, men alligevel...

har heldigivs ikke flere tests i huset, men har lige bestilt, så tager en igen søndag morgen, hvis de er kommet...

En graviditetstest vil jo altid være negativ indtil der er HCG nok til et positivt udslag - og hvorfor skulle den koncentrationsstigning, der gør at der lige præcis er nok til en positiv test, ikke kunne komme "over night"? (:

For en positiv test på søndag.

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

M (: skriver:

En graviditetstest vil jo altid være negativ indtil der er HCG nok til et positivt udslag - og hvorfor skulle den koncentrationsstigning, der gør at der lige præcis er nok til en positiv test, ikke kunne komme "over night"? (:

For en positiv test på søndag.

tusind tak...

helt ærligt hvor er det rart at høre det man gerne vil høre

åh hvor jeg dog håber... det er bare svært at forholde sig til at mens ikke kommer, men testene ikke er positive..

tusind tak for råd, støtte krydsede fingre og kram. Det betyder SÅÅÅ meget

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

tusind tak...

helt ærligt hvor er det rart at høre det man gerne vil høre

åh hvor jeg dog håber... det er bare svært at forholde sig til at mens ikke kommer, men testene ikke er positive..

tusind tak for råd, støtte krydsede fingre og kram. Det betyder SÅÅÅ meget

Anmeld

29. januar 2012

Kris89

lille update. stadig kun negative tests, ingen mens endnu...

Anmeld

29. januar 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

så længe mens holder sig væk, er der stadig håb forude

Anmeld

29. januar 2012

Kris89

k skriver:

så længe mens holder sig væk, er der stadig håb forude

tak

Anmeld

29. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

For en snarlig positiv test..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.