uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Kris89

Lilje82 skriver:

Jeg får helt sommerfugle i maven, når I andre skal teste  Kan så meget huske den spænding der var og iiiih, blir så SKRUK igen

så må du jo igang igen

det er vildt spænende, men denne gang er bare særlig vigtig.. har haft det så mærkeligt den sidste uge halvanden... fra langt nede depression til total glæde fordi jeg troede den var der...

en laaang følelsesmæssig rutsjetur, som egentlig godt må stoppe nu med en positiv test og en bebs der bliver i maven, til den er helt klar og "færdigbagt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Lilje82

Kris89 skriver:

så må du jo igang igen

det er vildt spænende, men denne gang er bare særlig vigtig.. har haft det så mærkeligt den sidste uge halvanden... fra langt nede depression til total glæde fordi jeg troede den var der...

en laaang følelsesmæssig rutsjetur, som egentlig godt må stoppe nu med en positiv test og en bebs der bliver i maven, til den er helt klar og "færdigbagt"

Hi hi skal lige have manden med på den idé

Åh håber så meget at den er der, glæder mig til en update i morge og forhåbentlig en af de gode

Anmeld

26. januar 2012

twinboys

26. januar 2012

Kris89

Lilje82 skriver:

Hi hi skal lige have manden med på den idé

Åh håber så meget at den er der, glæder mig til en update i morge og forhåbentlig en af de gode

lover at give en opdate... håber det bliver sammen med et billede af en fin test med to streger

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

twinboys skriver:

tusind tak

Anmeld

26. januar 2012

jeanne-skat

26. januar 2012

Kris89

jeanne-skat skriver:

tusind tak

Anmeld

27. januar 2012

mortilfreja

Hvad sagde testen til morgen??

Anmeld

27. januar 2012

Lilje82

Jaaaaaa hvad sagde den? Er ved at dø af spænding.

Anmeld

27. januar 2012

Flødebollen

Vi er nysgerrige !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.