uhhhhh. tør næsten ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

mukka88

hep hep hep uhhh.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

FrkZier

mukka88 skriver:

hep hep hep uhhh.. 

jeg er altså også nysgerrig

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

UPDATE:

bragende neagtiv test i morges

stadig ikke skyggen af mens og den burde være kommet torsdag morgen (plejer den at gøre)

hmm. håbet lever vel en lille smule endnu, men når testen var negativ i morges, har jeg svært ved at se at den skulle blive positiv i løbet af et par dage..

ØV HAVDE LIGE HÅBET!

tak til jer alle for tanker og krydsede fingre

Anmeld

27. januar 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

UPDATE:

stadig ikke skyggen af mens og den burde være kommet torsdag morgen (plejer den at gøre)

hmm. håbet lever vel en lille smule endnu, men når testen var negativ i morges, har jeg svært ved at se at den skulle blive positiv i løbet af et par dage..

ØV HAVDE LIGE HÅBET!

vi krydser fingre for den bliver positiv i løbet af de næste par dage!!

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

k skriver:

vi krydser fingre for den bliver positiv i løbet af de næste par dage!!

tak. hvis ikke der er sket noget mandag (positiv test eller mens) må det vidst blive et kald til lægen.

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Kris89 skriver:

UPDATE:

ØV HAVDE LIGE HÅBET!

Så længe mens ikke er kommet er der håb endnu..

Anmeld

27. januar 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

tak. hvis ikke der er sket noget mandag (positiv test eller mens) må det vidst blive et kald til lægen.

vi håber på ingen mens! - men selvom du ikke tester positiv kan den godt være der alligvel, da jeg var gravid var jeg gået 1½ uge over, og testede stadig negativ, var hos lægen og hun sagde og negativ og sagde bare til mig at hvis jeg ikke havde fået mens inden for 5 dage sku jeg kommme tilbage, og det gjorde jeg så - og først DER var den positiv .. så der er håb forude

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

M (: skriver:

Så længe mens ikke er kommet er der håb endnu..

tusind tak )

håber håber håber.

det er bare underligt at ens cyklus kan ændres så meget pga. en tidligere graviditet... før min sidste graviditet, havde jeg cyklus på  28 dage. testede positiv på 30. dagen...

nu har jeg en cyklus på 35 dage og er idag på 36. dagen uden mens eller positiv test... hmm...

håber...

Anmeld

27. januar 2012

Kris89

k skriver:

vi håber på ingen mens! - men selvom du ikke tester positiv kan den godt være der alligvel, da jeg var gravid var jeg gået 1½ uge over, og testede stadig negativ, var hos lægen og hun sagde og negativ og sagde bare til mig at hvis jeg ikke havde fået mens inden for 5 dage sku jeg kommme tilbage, og det gjorde jeg så - og først DER var den positiv .. så der er håb forude

tusind tak for svar '

håber stadig på positiv test... bare underligt for sidst testede jeg positiv 2 dage over tid...

Anmeld

27. januar 2012

Lilje82

Kris89 skriver:

UPDATE:

ØV HAVDE LIGE HÅBET!

Øøøøøv Håber der stadig er håb forude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.