Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

DK

AnneBJ skriver:

Jeg har tabt 300 gram siden fredag, så

0,6 kg i alt

I betragtning af de mængder brun sovs og medister jeg indtog onsdag aften, må det vidst siges at være okay... 

Flot! 100 g mere end mig, super sejt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

AnneBJ

DK skriver:

Flot! 100 g mere end mig, super sejt! 

Tak Ditte, men de 600 gram er jo al den tid vi har været igang - der har du da tabt mere?

Anmeld Citér

17. februar 2012

DK

AnneBJ skriver:

Tak Ditte, men de 600 gram er jo al den tid vi har været igang - der har du da tabt mere?

Jo lidt. Skal op og måles i dag. Det gør Mikkel og jeg hver uge. Det er ret vildt at se hvad de tabte cm har fyldt rundt omkring

Anmeld Citér

17. februar 2012

Mettemus

DK skriver:

Vægten siger her kl 15 yderligere -,5. Så har jeg tabt ialt 1,9 kg nu. Plejer dog at veje om morgenen så kunne måske trække lidt ekstra fra. Har dog både været på bones (igen!) og få 300 g ribeye, ekstra det hele og tag selv is. Plus spiste i går seks, jaaa 6!!!, hjemmebagte fastelavnsboller. Kalorieregnskabet kommer ikke til at gå op denne uge. Især ikke med druk og polterabend i morgen. 

Men det lyder til gengæld NAJS med Bones, bøf og polterarbend! Goood tur! Klem

Anmeld Citér

17. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Men det lyder til gengæld NAJS med Bones, bøf og polterarbend! Goood tur! Klem

Anmeld Citér

17. februar 2012

Maria-s

Jeg har tabt mig 600 gram denne uge. Total 3,1 kg

Og så håber jeg ikke weekendens kærestetur smadre det hele Jeg gjorde da mit igår for at afhjælpe det lidt, svømmede ski i en HEL time, 2 km. Det giver over 500 kalorier ekstra til kontoen  sweeeeet

Anmeld Citér

17. februar 2012

DK

Ihh nu må vi se med den polterabend. Det er ikke helt i min ånd, men det er jo heller ikke vigtigt. Det vigtigste er at bruden har det rigtig sjovt, og så skal jeg nok drikke mig i hegnet og støtte op om planerne på bedste vis.

Vi skal:

Brunch (alle medbringer noget mad)

Bruden klædes ud som nonne, og skal sælge tissemand og tissekone kager på gågaden, vi laver fis og ballade.

Bruden fotograferes af fotograf i frækt undertøj

Bowling

Spise i bowlinghallen

Dildo party

Efterflg. fest med gommen og hans polterabend gutter.

Hvad siger i??

Jeg har tænkt mig at medbringe sommersby en masse og en flaske vodka + red bull!

Anmeld Citér

17. februar 2012

DK

Maria-s skriver:

Jeg har tabt mig 600 gram denne uge. Total 3,1 kg

Og så håber jeg ikke weekendens kærestetur smadre det hele Jeg gjorde da mit igår for at afhjælpe det lidt, svømmede ski i en HEL time, 2 km. Det giver over 500 kalorier ekstra til kontoen  sweeeeet

Nuuj hvor er du sej. Det er mega hårdt at svømme. Ellers kan intensiv rengøring også anbefales, kalorierne rasler af!

Anmeld Citér

18. februar 2012

_-Kathrine-_

Har tabt mig 300 gr trods min fødselsdag sidste lørdag med snolder og KAGE... Mmmm,
Så ialt 2,3 kg smidt (og 8,8 kg siden 2 januar)

Anmeld Citér

19. februar 2012

Maria-s

DK skriver:

Nuuj hvor er du sej. Det er mega hårdt at svømme. Ellers kan intensiv rengøring også anbefales, kalorierne rasler af!

Jeg synes det er SÅ dejligt at svømme, og er meget overrasket over jeg ikke har mere ondt?? Det må være af at bære rundt på stor baby

Håber jeg får tid til at svømme på tirsdag, selvom det er første arbejdsdag efter barsel  Det har i hvert fald kostet max-kalorier her i weekenden, men det var det værd  FANTASTISK kærestetur, kan anbefale No. 4 i Horsens. 6 retter med 6 glas vin, 400,- pr snude. Rigtig dejlig mad. Ikke über gourmet, men rigtig dejligt. Og vi sad i hele 3 timer og snakkede og sendte blink til hinanden over vinen  Det er over 1½ år siden vi sidst havde sådan en aften. Det skal vi helt klart til at gøre noget tier

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.