Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen!! Sig mig er det ikke fredag hele tiden??
Jeg har kun tabt mig 400 gram denne uge, så vægten siger ialt -2,3 kg. Jeg fornemmer at jeg vist ikke helt når delmålet ;-) men hey, er nu under de 67,5 kg som jeg ellers har vejet i mange år så det er fedt! 2,4 kg til delmålet og 3,9 kg til slut mål. Vildt at jeg vejede 5 kg mere i starten af januar :-s
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aaaargh!!!! Min vægt hader mig! Har taget 300 gram på i denne uge til trods for at jeg alle hverdage har haft minimum 500 kalorier til overs efter at have tastet mad og motion ind for dagen. Jens siger, at det er fordi muskler er tungere end fedt og at de binder mere vand i kroppen, så jeg måske har tabt mig lidt alligevel. Men alligevel?!?! Det er dælme uretfærdigt!! Så: 1,1 kg tabt i alt. Der er vist ingen chance for jeg når mit delmål
Uhhhh jeg overvejede helt om jeg skulle "glemme" at skrive denne fredag!.......
Har taget 800 gram på Så vægten er nu i alt -2,3
Men OK en kæreste aften/ nat med 6 retters menu, masser af vin og sjusser. Ingen motion fordi jeg ikke ku overskue det pga opstart i job og så liiiige vores mega lækre kantine, hvor det bare er SÅ svært at begrænse sig OG så har jeg drukket en sodavand når jeg er kommet hjem om aftenen.... EJ jeg ku blive VED med ting jeg ikke har gjort jeg skulle(som fx. at skrive ind i det der myfitness-noget HELE ugen )
Men jeg må OP PÅ HESTEN, jeg tror stadig på jeg kan nå mit delmål
_-Kathrine-_ skriver: - 700 gr og 3 kg ialt
- 700 gr og 3 kg ialt
Maria-s skriver: Uhhhh jeg overvejede helt om jeg skulle "glemme" at skrive denne fredag!....... Har taget 800 gram på Så vægten er nu i alt -2,3 Men OK en kæreste aften/ nat med 6 retters menu, masser af vin og sjusser. Ingen motion fordi jeg ikke ku overskue det pga opstart i job og så liiiige vores mega lækre kantine, hvor det bare er SÅ svært at begrænse sig OG så har jeg drukket en sodavand når jeg er kommet hjem om aftenen.... EJ jeg ku blive VED med ting jeg ikke har gjort jeg skulle(som fx. at skrive ind i det der myfitness-noget HELE ugen ) Men jeg må OP PÅ HESTEN, jeg tror stadig på jeg kan nå mit delmål
Altså jeg ved godt det ikke er pænt sagt eller tænkt, men thank god hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har taget på i sidste uge! Det gør ærgelsen lidt nemmere at bære.
Ja, vi skal helt klart op på hesten igen. We can do it!
Mettemus skriver:
Mettemus skriver: Altså jeg ved godt det ikke er pænt sagt eller tænkt, men thank god hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har taget på i sidste uge! Det gør ærgelsen lidt nemmere at bære. Ja, vi skal helt klart op på hesten igen. We can do it!
YES! De der ekstra X-gram (heldigvis ikke kilo!) fedt der røg på sidste uge SKAL AF!! Og mere endnu!!
Har lige brugt et par timer i rengøringens tegn ved at feje (or støvsugeren vækker bettemand), vaske/skrubbe alle fodlisterog vaske gulv. Ja det tog sgu et par timer, selvom jeg knoklede, det var ikke fordi jeg bare var langsom Anyway jeg svedet i hvert fald og puuuustede, så mon ikke det har givet lidt??
VIG BORT i ækle sidedeller, gustne ridelår og mormor arme!
Mettemus skriver: Aaaargh!!!! Min vægt hader mig! Har taget 300 gram på i denne uge til trods for at jeg alle hverdage har haft minimum 500 kalorier til overs efter at have tastet mad og motion ind for dagen. Jens siger, at det er fordi muskler er tungere end fedt og at de binder mere vand i kroppen, så jeg måske har tabt mig lidt alligevel. Men alligevel?!?! Det er dælme uretfærdigt!! Så: 1,1 kg tabt i alt. Der er vist ingen chance for jeg når mit delmål
Pas på du ikke spiser for få kalorier! Så stopper du din forbrænding! Så må du øge motionen istedet
Maria-s skriver: YES! De der ekstra X-gram (heldigvis ikke kilo!) fedt der røg på sidste uge SKAL AF!! Og mere endnu!! Har lige brugt et par timer i rengøringens tegn ved at feje (or støvsugeren vækker bettemand), vaske/skrubbe alle fodlisterog vaske gulv. Ja det tog sgu et par timer, selvom jeg knoklede, det var ikke fordi jeg bare var langsom Anyway jeg svedet i hvert fald og puuuustede, så mon ikke det har givet lidt?? VIG BORT i ækle sidedeller, gustne ridelår og mormor arme!
Prøv at taste light cleaning ind på fitnesspal - du bliver overrasket over hvor meget man forbrænder!!!
Du kan evt. tilføje mig derinde, hvis du lissom mig bliver ekstra motiveret af at vide at der er nogen der hepper på sidelinjen og følger med. Jeg kan ikke se din vægt, hvad du spiser eller hvor meget du må spise. Jeg kan kun se om du har afsluttet dagens indtastninger og er under dit kaloriemål + hvis du taber dig. Man kan også gøre indstillingerne mere private, så vi "bare" kan sende beskeder til hinanden
Jeg hedder tykkemette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128