Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Pas på du ikke spiser for få kalorier! Så stopper du din forbrænding! Så må du øge motionen istedet

Det er jeg også begyndt på de sidste par uger. Dels fordi jeg tit var sulten og derfor svimmel og sur når jeg skulle holde mig under de få kalorier. Dels fordi der ikke rigtig skete noget ved kun at skære ned på maden, så der skulle noget andet til at sætte forbrændingen op. Nu har jeg fået gang i min ministepper igen og går nogle gode lange ture - bl.a. for at hente L i DP (8 km 2 x ugenligt + 4 km 1 x ugenligt). Og så drømmer jeg om at begynde at løbe... jeg har bare aldrig haft succes med det før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

AnneBJ

Jeg synes det er svært at holde styr på hvor meget jeg har tabt i alt, fordi jeg vejer mig både mandag og fredag.. Men jeg skriver ikke ned hvad jeg vejer om fredagen.

Kan vi ikke gøre sådan, så dem der ikke har noget imod det kan indtaste sig således:

Fredag 0: x antal kg
Fredag 1: x antal (forhåbentligt mindre) kg

Mål: x antal kg

Som så i stedet er det man vejer, fremfor det der er tabt? Det er helt okay med mig, at det ikke er alle der gør det, og ikke vil oplyse hvad de vejer - det ville bare gøre det mere overskueligt for mig hvis JEG kan gøre sådan

Jeg har ikke vejet mig i fredags/i dag - den der eksamensopgave er ikk god for en kur, fordi jeg er herhjemme hele dagen.. Men jeg er netop hoppet på en omgang nupo-kur (nupo morgen og middag, alm. aftensmad og kun frugt og grønt udover, men til gengæld i ubegrænsede mængder) - jeg har brug for der sker lidt med vægten igen, for ikke at gå død i det! 

Anmeld Citér

27. februar 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Det er jeg også begyndt på de sidste par uger. Dels fordi jeg tit var sulten og derfor svimmel og sur når jeg skulle holde mig under de få kalorier. Dels fordi der ikke rigtig skete noget ved kun at skære ned på maden, så der skulle noget andet til at sætte forbrændingen op. Nu har jeg fået gang i min ministepper igen og går nogle gode lange ture - bl.a. for at hente L i DP (8 km 2 x ugenligt + 4 km 1 x ugenligt). Og så drømmer jeg om at begynde at løbe... jeg har bare aldrig haft succes med det før

Prøv lige en gratis app der hedder 5KRunner (jeg fandt den ved at skrive running mener jeg? hvis du altså ikke lige kan finde den hvis det er... )

Jeg synes den var/er super god, fordi den starter en så blidt op

Anmeld Citér

27. februar 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Prøv lige en gratis app der hedder 5KRunner (jeg fandt den ved at skrive running mener jeg? hvis du altså ikke lige kan finde den hvis det er... )

Jeg synes den var/er super god, fordi den starter en så blidt op

Den er nu hentet og jeg sidder og venter på, at det skal holde op med at regne, så jeg kan komme afsted mens motivationen er der. Tak for tippet!

Anmeld Citér

27. februar 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Hvor er du sej Mette, jeg orker aldrig motion, gid jeg gjorde!

Anmeld Citér

27. februar 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Hvor er du sej Mette, jeg orker aldrig motion, gid jeg gjorde!

Det gør jeg i virkeligheden heller ikke... mht gåturerne har jeg ikke noget valg - ungen skal jo hentes i dagpleje, så der må jeg afsted. Det andet er sur pligt fordi jeg ikke kan nøjes med at spise mig slankere. Så... håber jeg en dag bliver en af dem som ikke kan undvære motion og er blevet afhængig af det. Det er ALDRIG sket før!

Anmeld Citér

28. februar 2012

DK

Ihh har besøg af russerne i denne tid og det dræææner altså alt lyst til at motionere PLUS at jeg får de vilde kulhydrat-cravings. Plus plus at jeg pt er hos min moar og blive passet så jeg kan have 100% fokus på det der speciale-halløj... (Richard havde i nat vågnet 100 gange fra kl. 20 til kl. 2 og kaldt på sin moar) Nå, men her hos mor er servicen bare lige lidt højere og der er lææækker mad på menuen. Hun laver sund mad med mange grøntsager, MEN der er mere pasta og kartofler end jeg får hjemme og jeg spiser meget mere.

Anmeld Citér

2. marts 2012

Mettemus

Jeg har tabt mig lidt i denne uge - 300 gram, og altså 1,4 kg for hele perioden. Jeg har ikke været så god til at passe på hvad jeg har spist i denne uge, har i stedet skruet lidt op for aktivitetsniveauet. Jeg er egentligt nogenlunde tilfreds, men det kunne da sagtens være bedre! Håber den næste uge bliver rigtig god. Den starter dog hårdt ud med fødselsdag for mig far i morgen - tre retter, rødvin und alles så noget af ugen kommer nok til at gå med at indhente resultatet af lørdagens udskejelser.

Anmeld Citér

2. marts 2012

_-Kathrine-_

Hold da op, det er jo allerede fredag igen
-1 kg og - 4 kg ialt

Anmeld Citér

2. marts 2012

AnneBJ

Min vægt er nu 75,4 kg, men kan som  nævnt længere oppe, ikke huske hvad jeg startede på... Jeg har tabt mig 900 gram siden fredag i sidste uge så det er vældig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.