Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Maria-s

JEg har tabt mig 700 grem og er nu tilbage på et vægttab i alt der hedder minus 3 kg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

DK

Jeg havde taget 200 gram på i fredags, så den sagde -2,1 kg.

Jeg er derudover vist officielt stoppet med kuren i lidt tid. Der er ret meget pres mht speciale og jeg må indrømme at jeg ikke orker at være fokuseret/sej omkring mit fødeindtag også. Så derfor må planen pt være ikke at tage det hele på igen.

MEN jeg regner med at være tilbage for fuldt skrue efter specialet er afleveret midt i april!

Jeg kommer også med ugentlige updates på vægten herinde, så jeg trods alt lige bliver holdt lidt i ørene.

Anmeld Citér

9. marts 2012

_-Kathrine-_

0,0 duuuuuuttt (tante rød er lige rundt om hjørnet, og det kan ses på vægten, trods jeg har kæmpet bravt med at holde fristelserne langt væk den seneste uge)
Så ialt 4 kg....

Anmeld Citér

9. marts 2012

AnneBJ

I denne uge har jeg tabt 700 gram. Jeg ved ikke hvad det er i alt...

Anmeld Citér

9. marts 2012

Maria-s

Min vægt sagde nøjagtig det samme som sidste fredag, så en total på

-3 kg herfra. (Det er virkelig ikke godt for vægten at være startet på arbejde igen; mega lækker mad i kantinen, morgenbrød MINIMUM hver fredag og kage vel også MINIMUM en gang om ugen (i den her uge har der været 3 gange??!). OG så er der et helt køleskab fyldt med kolde colaer (coca cola på dåse, som i DE BEDSTE) til en flad femmer stykket. Spørg LIGE om de trækker der om eftermiddagen, når man er ved at gå lidt sukkerkold?????!

Men dejligt at være tilbage på arbejde igen, jeg kan mærke gejsten/ kampånden for at udrette noget er tilbage Bare knap så dejligt de dage hvor jeg kun ser Noah ca. ½ time (og det er inklusiv aflevering i dagplejen... men jeg kan jo ikke hive ham op klokken lort, bare fordi jeg vil have mere kramme/ kysse/ hyggetid)

God weekend tøser!

Anmeld Citér

20. marts 2012

Maria-s

Hvaaaaa er vi helt stoppet eller hva? Her hed den minus 600 gram, ialt minus 3,6 kg

Anmeld Citér

8. januar 2013

piadas

Nu vi er ved de tråde...skal jeg ikke få låst denne op? Vi bruger den jo ikke...men burde nok! I hvert fald mig!

Anmeld Citér

8. januar 2013

AnneBJ

piadas skriver:

Nu vi er ved de tråde...skal jeg ikke få låst denne op? Vi bruger den jo ikke...men burde nok! I hvert fald mig!

Og mig... 

Anmeld Citér

10. januar 2013

Mettemus

Og mig.... jeg starter LIGE om lidt ....

Anmeld Citér

10. januar 2013

_-Kathrine-_

Har lige smidt 8 kg på 7 dage Sådan en fødsel er en go slankekur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.