Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Smed p-pillerne i oktober 2010, blev gravid december 2010, fødte vores søn september 2011 

Held og lykke med PB!

Øj,  for at jeg er lige så hurtig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Blev gravid ca. 14 dage efter min spiral blev taget ud.. Vi tog ikke æl-teste eller planlagde sex.. Vi smed bare præventionen, og ventede på der skete noget vi fik så ikke lov at vente længe :p

Glædeligt, at man ikke altid behøver vente 40 år på gode nyheder

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaaaaaak. <3
Ja det er altid godt med solskinshistorier. Så når det går galt kan det godt gå hurtigt igen alligevel. <3333

Lige præcis 

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Ja det har også været ubeskriveligt hårdt, men jeg ville gå det hele igennem igen for vores dejlige prinsesse  Vi kan stadig kigge på hende den dag i dag og tænke at det er helt vildt at hun er hos os (hun er 2 år nu)

Hvor er det bare en solstrålehistorie..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

jeg blev gravid (planlagt) ca. 2 mdr. efter jeg smed p-pillerne Så det gik ret stærkt, heldigvis.. og det var helt naturligt.....

Held og lykke med PB!

Mange tak!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Det tog os 11 mdr. før det lykkes, fra jeg stoppede på p-pillerne og det skete helt Naturligt.
Men vi havde aftalt med lægen at hvis der ikke skete noget inden for en måned, så skulle vi begge ned og tjekkes om det var os der noget galt med, siden det ikke lykkes, hvilket min kæreste ikke var meget for og heldigvis skete det af sig selv.

Hm, synes efter hånden der er mange med erfaringen om, at det skete naturligt måneden før tiden hos lægen.. Mon det skyldes, at man "slapper mere af" fordi man ved, at der er hjælp at hente, "når det heller ikke lykkedes denne måned"?

Anmeld

17. januar 2012

MetteDN

Her tog det 2,5 år før det lykkeds. JEg havde lige fået afvide at jeg ingen ægløsning havde, så jeg skulle til og i behandling for at fremkalde den.. Men inden jeg kom igang, testede jeg positivt

Anmeld

17. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

jeg stoppede på p-piller i april 2011 efter 8 år og blev gravid i maj 2011 såå jeg står og skal have en lille prinsesse i næste måned

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

MetteDN skriver:

Her tog det 2,5 år før det lykkeds. JEg havde lige fået afvide at jeg ingen ægløsning havde, så jeg skulle til og i behandling for at fremkalde den.. Men inden jeg kom igang, testede jeg positivt

Stort tillykke! Skønt, at det lykkedes naturligt trods alt!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg stoppede på p-piller i april 2011 efter 8 år og blev gravid i maj 2011 såå jeg står og skal have en lille prinsesse i næste måned

Ih, det var dejlig hurtigt.. Jeg har også være på p-piller i 8 år, så håber, håber, jeg kan følge din historie.

Og tillykke med den kommende prinsesse (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.