Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

AdamsMor

Vi prøvede i 14 mdr før det lykkedes, men det viste sig at jeg har en sygdom, der hedder PCO, som gør det sværrere at blive gravid.

Da jeg kom på PCO-venlig diæt og medicin, var der bid efter en måned

Her anden gang er der gået et halvt års tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Det tog 5 mdr. med den første og 14 med den næste

Synes man hører ofte herinde, at mange har nemt ved nummer et, men at nummer to lader vente på sig..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Vi var 12 år om at få vores smukke prinsesse, hun er vores lille mirakel som blev til ved IVF.

Wow, kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må have været.. Fantastisk, at det lykkedes trods alt!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Her gik der 4 mdr, men den graviditet endte desværre i en SA. Derefter gik der 6 mdr inden den var der igen, og vi venter nu et stk drenge-bebs til maj

Held og lykke med projektet

Mange tak, og tillykke med spiren i maven (:

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Jo absolut, men det gjorde at jeg først stoppede med at ryge til projektstart, så uden at vide det har jeg røget OG været på festival under de første uger af min graviditet 

Jah, men sådan kan det jo desværre gå.. Og det var jo ikke tilsigtet.. Men den lille fyr er vel okay trods alt? (:

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

AdamsMor skriver:

Vi prøvede i 14 mdr før det lykkedes, men det viste sig at jeg har en sygdom, der hedder PCO, som gør det sværrere at blive gravid.

Da jeg kom på PCO-venlig diæt og medicin, var der bid efter en måned

Her anden gang er der gået et halvt års tid.

Træls med diagnosen, men fedt, at diæten og medicinen gav bonus så hurtigt! Og seks måneder anden gang er da hurtigt med PCO..

Anmeld

17. januar 2012

Rosa

Anonym skriver:

Jah, men sådan kan det jo desværre gå.. Og det var jo ikke tilsigtet.. Men den lille fyr er vel okay trods alt? (:

Han er pragtfuld 

Anmeld

17. januar 2012

AdamsMor

Anonym skriver:

Træls med diagnosen, men fedt, at diæten og medicinen gav bonus så hurtigt! Og seks måneder anden gang er da hurtigt med PCO..

Ja, vi er også glade, for at det ser ud til at lykkes for os Synes det var meget svært i starten, da vi ikke vidste hvad der var galt og OM vi i det hele taget kunne få børn... Der har ikke været de samme bekymringer her i anden runde.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

AdamsMor skriver:

Ja, vi er også glade, for at det ser ud til at lykkes for os Synes det var meget svært i starten, da vi ikke vidste hvad der var galt og OM vi i det hele taget kunne få børn... Der har ikke været de samme bekymringer her i anden runde.

Nej, tror gerne man bliver meget frustreret, når det ikke lykkedes, og når man ikke ved, om det overhovedet er muligt.. 

Anmeld

17. januar 2012

AdamsMor

Anonym skriver:

Nej, tror gerne man bliver meget frustreret, når det ikke lykkedes, og når man ikke ved, om det overhovedet er muligt.. 

Ja, meget! Vi fik også at vide, da jeg fik diagnosen, at jeg skulle tabe mig 25 kg, hvis jeg skulle kunne komme i batragtning til nogen form for hjælp og det blev jeg MEGET ked af, for det lød helt umuligt.

Så tabte jeg 2 kg og blev gravid Ha - så kan de lære det!
Siden er der så røget 25 mere

Men det er meget frustrerende, når man ikke ved om der er noget galt. Sund kost og motion er altid en fordel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.