Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Anonym trådstarter

AdamsMor skriver:

Ja, meget! Vi fik også at vide, da jeg fik diagnosen, at jeg skulle tabe mig 25 kg, hvis jeg skulle kunne komme i batragtning til nogen form for hjælp og det blev jeg MEGET ked af, for det lød helt umuligt.

Så tabte jeg 2 kg og blev gravid Ha - så kan de lære det!
Siden er der så røget 25 mere

Men det er meget frustrerende, når man ikke ved om der er noget galt. Sund kost og motion er altid en fordel

Haha, fedt nok at der "bare" skulle to kilo til (:

Hm, ja, jeg er også begyndt på en mindre kostomlægning som forberedelse til PB.. Vil gerne lige tabe 12 kg mere (har tabt 2,5) inden PB, så jeg har det bedste udgangspunkt.. Derudover bliver produkterne herhjemme langsomt men sikkert udskiftet med parfume-, parabene- og tilsætningsstoffrie udgaver.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

AdamsMor

Anonym skriver:

Haha, fedt nok at der "bare" skulle to kilo til (:

Hm, ja, jeg er også begyndt på en mindre kostomlægning som forberedelse til PB.. Vil gerne lige tabe 12 kg mere (har tabt 2,5) inden PB, så jeg har det bedste udgangspunkt.. Derudover bliver produkterne herhjemme langsomt men sikkert udskiftet med parfume-, parabene- og tilsætningsstoffrie udgaver.. 

Det lyder som en god ide Det blev de også herhjemme og de er stadig bandlyst.

Anmeld

17. januar 2012

HeidiØ

Smed p-pillerne i oktober 2010, blev gravid december 2010, fødte vores søn september 2011 

Held og lykke med PB!

Anmeld

17. januar 2012

NNL

Anonym skriver:

Mange tak, og tillykke med spiren i maven (:

Tusind tak for det

Anmeld

17. januar 2012

IngenKoPåIsen

Blev gravid ca. 14 dage efter min spiral blev taget ud.. Vi tog ikke æl-teste eller planlagde sex.. Vi smed bare præventionen, og ventede på der skete noget vi fik så ikke lov at vente længe :p

Anmeld

17. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tillykke med din lille spire - godt at det gik rimelig hurtigt efter MA'en (:

Taaaaaaak. <3
Ja det er altid godt med solskinshistorier. Så når det går galt kan det godt gå hurtigt igen alligevel. <3333

Anmeld

17. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

jeg blev gravid (planlagt) ca. 2 mdr. efter jeg smed p-pillerne Så det gik ret stærkt, heldigvis.. og det var helt naturligt.....

Held og lykke med PB!

Anmeld

17. januar 2012

Brams

Anonym skriver:

Wow, kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må have været.. Fantastisk, at det lykkedes trods alt!

Ja det har også været ubeskriveligt hårdt, men jeg ville gå det hele igennem igen for vores dejlige prinsesse  Vi kan stadig kigge på hende den dag i dag og tænke at det er helt vildt at hun er hos os (hun er 2 år nu)

Anmeld

17. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Det tog os 11 mdr. før det lykkes, fra jeg stoppede på p-pillerne og det skete helt Naturligt.
Men vi havde aftalt med lægen at hvis der ikke skete noget inden for en måned, så skulle vi begge ned og tjekkes om det var os der noget galt med, siden det ikke lykkes, hvilket min kæreste ikke var meget for og heldigvis skete det af sig selv.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

AdamsMor skriver:

Det lyder som en god ide Det blev de også herhjemme og de er stadig bandlyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.