Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Ih, det var dejlig hurtigt.. Jeg har også være på p-piller i 8 år, så håber, håber, jeg kan følge din historie.

Og tillykke med den kommende prinsesse (:

jeg krydser fingre for at det vil gå lige så hurtigt for dig held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg krydser fingre for at det vil gå lige så hurtigt for dig held og lykke med det

Tak!

Anmeld

17. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

Hm, synes efter hånden der er mange med erfaringen om, at det skete naturligt måneden før tiden hos lægen.. Mon det skyldes, at man "slapper mere af" fordi man ved, at der er hjælp at hente, "når det heller ikke lykkedes denne måned"?

Det kan godt ske. Min kæreste var ikke særlig glad for at skulle lave en sædprøve, så ved ikke om han gjorde sig mere umage.

Men tror også at det var fordi jeg tænkte rigtig meget over, men måneden op til jeg blev gravid, tænkte jeg faktisk ikke på det, da vi stod og skulle på festival, og havde travlt med at pakke og få planlagt alt det som jeg nu skulle nå.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Det kan godt ske. Min kæreste var ikke særlig glad for at skulle lave en sædprøve, så ved ikke om han gjorde sig mere umage.

Men tror også at det var fordi jeg tænkte rigtig meget over, men måneden op til jeg blev gravid, tænkte jeg faktisk ikke på det, da vi stod og skulle på festival, og havde travlt med at pakke og få planlagt alt det som jeg nu skulle nå.

Hm, det kunne godt se ud til at man bare skal slappe af omkring det.. Selvom det er nemmere sagt end gjort (:

Anmeld

18. januar 2012

Brams

Anonym skriver:

Hvor er det bare en solstrålehistorie..

Anmeld

18. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

Hm, det kunne godt se ud til at man bare skal slappe af omkring det.. Selvom det er nemmere sagt end gjort (:

Ja, det er det nemlig, men det hjalp på mig.

Men håber det går hurtigere for dig.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Ja, det er det nemlig, men det hjalp på mig.

Men håber det går hurtigere for dig.

Tak..

Anmeld

18. januar 2012

Kay

jeg har pco og vi skulle havde været i behandling efter 12 md.... men storken kom helt naturligt efter 11 md.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har pco og vi skulle havde været i behandling efter 12 md.... men storken kom helt naturligt efter 11 md.

Stort tillykke med din lille spire (:

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Prøver lige at oppe for at se, om der er flere, der vil stemme (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.