SÅ bange, kan ikke sove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

kirsti

JEg ville klage over hende, der må være noget a la patientklagenævnet! Hun har på ingen måde ret til at give dit navn for slet ikke at tale om dokumenter fra din behandling hos tidligere psyk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

EnGodMor

skønneunger skriver:

hun havde jo droppet alt, undtaget pigen.

skulle hun også bare glemme hende?

Ja, hårdt, men bare MIN mening.

Anmeld

17. januar 2012

wamse

engodmor skriver:

Du synes ikke, at hun har et ansvar overfor det barn? Men har jo pligt til at reagere når man som almindelig borger ved at der foregår overgreb mod et barn.

Anmeld

17. januar 2012

skønneunger

det er da umenneskeligt!

man kan da ikke bare lade vold og (incest?) fortsætte mod et forsvarsløst lille barn hvis man har kendskab til det.

hvad hvis det var dit barn?

Anmeld

17. januar 2012

EnGodMor

wamse skriver:

Du synes ikke, at hun har et ansvar overfor det barn? Men har jo pligt til at reagere når man som almindelig borger ved at der foregår overgreb mod et barn.

Respekter da min mening, jeg respekter da os jeres meninger.

Der er så meget vi borger har pligt til, men overholder alle det????

Jeg siger at MIN mening er at, når man endelig var kommet ud af det, så går man sgu ikke hend og holder kontakt med nogen som helst af dem igen, og ja hvis tøsen har et problem med og sove ved sin far, kan man som råd sige hun må gå vider til kommunen eller aqndre med det.

Nu skal jeg sådanset ikke forklare mig over for jer, jeg skrev bare min mening til den kære familie som lige nu er bange.

Og så er den ikke længer... hendes indlæg gik ikke ud på, at i andre skulle forhøre mig om min mening.

Fortsæt go aften.

Anmeld

17. januar 2012

EnGodMor

skønneunger skriver:

det er da umenneskeligt!

man kan da ikke bare lade vold og (incest?) fortsætte mod et forsvarsløst lille barn hvis man har kendskab til det.

hvad hvis det var dit barn?

Er du politimand!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. januar 2012

skønneunger

engodmor skriver:

Er du politimand!!!!!!!!!!!

hvad er det for et svar at komme med?

nej jeg er ikke politimand men jeg er heller ikke kold i røven overfor mine medmennesker!

Anmeld

17. januar 2012

wamse

engodmor skriver:

Jeg siger at MIN mening er at, når man endelig var kommet ud af det, så går man sgu ikke hend og holder kontakt med nogen som helst af dem igen, og ja hvis tøsen har et problem med og sove ved sin far, kan man som råd sige hun må gå vider til kommunen eller aqndre med det.

Nu skal jeg sådanset ikke forklare mig over for jer, jeg skrev bare min mening til den kære familie som lige nu er bange.

Og så er den ikke længer... hendes indlæg gik ikke ud på, at i andre skulle forhøre mig om min mening.

Fortsæt go aften.

Rolig da, jeg spørger kun om noget på en ganske rolig måde, og forventer sgu en ordenlig tone tilbage.

Ja der er meget som vi har pligt til, men nu er det jo et lille barn, der bliver gjort fortræd, og så er jeg da pænt ligeglad med hvad andre gør

En rigtig god aften til dig da også.....

Anmeld

17. januar 2012

wamse

skønneunger skriver:

hvad er det for et svar at komme med?

nej jeg er ikke politimand men jeg er heller ikke kold i røven overfor mine medmennesker!

Anmeld

17. januar 2012

skønneunger

engodmor skriver:

Fortsæt go aften.

hun har jo prøvet på at glemme det men som hun sagde bliver hun hele tiden mindet om det.

så barnet skal selv spørge om hjælp ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.