Jonatansmor skriver:
Du skal have fat i en advokat og det er omgående.
Uanset om hun har skærpet underretningspligt, har hun også en pligt tiul at beskytte sin klient (dig) især når det i forvejen er så åbenlyst hvorfor hun skal beskytte dig. Hun har tavshedspligt, hun har pligt til at beskytte sine klienter og hun har en pligt til at underette når det gælder mindreårige.
Må jeg til sidst fortælle dig hvor flot det er du gør det her?
Jeg var barn af en pædofil voldspsykopat. Vores mareridt startede da jeg var 1 år og han låste min mor inde i skabet i 4 dage. Han har voldtaget, brændemærket, knækket vores knogler, vores sind, liv og sjæl. Jeg havde ingen der hjalp, folkeskolelærer der undrede sig over de konstante ardannelser på min krop, men fortalte ingen om det. Vi klarede os selv, jeg beskyttede mine 2 søskende, til en pris der var højere end hvad min krop kunne holde til. Idag er jeg evigt mærket. Jeg har problemer med tillid, jeg er en kynisk kvinde med et brændende had dybt ind i mit inderste. Hans gerninger gennemsyrer muligt ikke mit liv direkte mere, men alt jeg gør, gør jeg med ham i mente.
Det at du hjælper hende, gør at hun en dag kan overskue hendes fortid. Bare det at der er en eller anden der gør bare lidt, hjælper os der sidder i det.
Og husk - du vil altid være tusinde gange stærkere end voldsmanden. Hvorfor? Fordi du overlever - igen og igen og til stadighed. Han gentager bare sit eget mønster, indtil der er en der er stærk nok til at sige ham imod.