Ansemusen skriver:
Det er nu langt fra alle børn, der selv formår at bede om hjælp! Og hvis de gør, er det jo ikke sikkert det er til den rette, og derfor heller ikke sikkert at der bliver taget hånd om problemet på en ordentlig måde!
Jeg er enig med dig i, at emailkontakten muligvis er risikabel. Men forstår samtidig godt TS's trang til at vide, hvordan pigen har det!
Men mht. hvorvidt hun skal blande sig helt udenom eller melde det, så er der for mig at se INGEN tvivl om, at hun har gjort det helt rigtige!
Det er psykologen der har fucket up!
Jeg skrev at jeg havde email kontakt til hende for at gøre det enkelt..
men egentlig har jeg kontakt til hende via moderen, som jeg kontaktede efter jeg forlod det dernede, for ligesom... at udtrykke .. åh svært at forklare.... for at forklare hende nogle ting.... og derigennem har pigen så kontaktet mig... jeg har undgået mest muligt skriftligt kontakt... og har passet på med at skrive noget jeg ville fortryde...
Pigen har haft svært ved at stave, og har været vild med at sætte webcam på (MSN), så jeg både kunne se og høre hende

Jeg undgår meget kontakt med hende... hun ønsker MEGET mere... jeg kan bare ikke, da jeg er bange for hvad hendes far vil gøre mod hende, hvis han finder ud af det.....
og det er SÅ svært at ignorere hende når hun skriver "hej *****

, va laver du"
Anmeld