SÅ bange, kan ikke sove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Har ikke så mange råd, men forsøg at finde roen i, at du nu har gjort det rigtige for det stakkels barn. For selvom du nu har en angst for hans reaktion, så er det trods alt noget hun har levet med i alt den tid.

Hvis han på nogen måde opsøger dig/jer, så blæs ham omkuld, ram ham med at søge polititilhold m.m. Vis ham, at du aldrig mere bukker for en som ham, og at du klart er den overlegne i forhold til en lort som ham.. Hans magt oevr dig stopper først, når du vælger at han ikke har den magt i dit/jeres liv. 

Skift eventuel dit nummer, og flyt hvis det skulle komme så langt. 

Han er kun et lavt mennesker, der lever af andres frygt, så giv ham ikke noget at leve af

Det var mine tanker

kan godt forstå og høre det du siger... for sådan siger jeg også til mig selv...

Men jeg ved, at i det øjeblik jeg ser ham... så fryser alt i mine årer til is.... det er uforklarligt..... Jeg vil kæmpe med næb og klør hvis han vil gøre mit barn noget... men jeg frygter hvordan min reaktion ville være hvis jeg mødte ham på gaden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Havde valgt og droppe alt fra mit tidliger forhold, og så måtte pigen derfra søge hjælp hvis hun havde brug for det.

Jeg ville som sagt ha droppet alt kontakt, og koncentrede mig om min nye familie....

Lykke til jer

Jeg har droppet alt........

Men jeg kan ikke droppe hende.. jeg passede hende i 5 år og så får man altså en plads i ens hjerte...
og måske kan du løbe fra problemerne.. men du kan ikke løbe fra samvittigheden, minderne... det har et dybt ar i din sjæl...

Jeg har stor fokus på min egen familie.. og passer på i det omfang jeg kan..

Pigen er 9 år, og jeg har fået hende til at kontakte kommunen en gang og fortælle.... de ringede hjem til hendes far og sagde "passer det"... derefter blev hun sendt hjem og har intet turde sige siden...

hun var 1 år til 6 år, dengang jeg var involveret..... Det vækker følelser - du ikke kan løbe fra

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

JEg ville klage over hende, der må være noget a la patientklagenævnet! Hun har på ingen måde ret til at give dit navn for slet ikke at tale om dokumenter fra din behandling hos tidligere psyk

jeg har skrevet en mail til hende i dag omkring det her... og hun har ikke svaret..

jeg har på en måde ikke kræfterne til at klage og gå hele den vej.... for et er at hun har ødelagt min tilværelse lige pt... jeg vil ikke ødelægge hendes... hun går på barsel om 1 måned.. det burde være en lykkelig tid.......

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Det syntes jeg er en god idé.

Men hvorfor er pigen hos ham? Har hun ingen mor? ...

jeg vælger lige at springe et par indlæg over.. kunne ikke lige rumme den der "diskussion"...

Hun har en mor.. men hun ser hende kun hver 14.dag i weekenden... det er faktisk via hende at jeg har kontakt til pigen... og ikke via email som jeg skrev (ville bare gøre det enkelt) ...

Moderen er selv socialt belastet med alkohol både eget misbrug, men også hendes familie... det var bl.a. det som gjorde at faderen vandt den fulde forældremyndighed på ... (som jeg var med til at sørge for - inden han viste sit sande ansigt....)

Han er det mest manipulerende menneske jeg nogen sinde har mødt, og han er typen der kan smutte igennem ethvert nåleøje....

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

En advokat kan påbegynde at fratage psykologens licens til at drive psykolog-praksis, advokaten kan sørge for at få dit navn sløret i eventuelle sagsakter og en advokat kan få fundet ud af om du kan få en erstatning af en art. Den psykolog har jo udsat dig for en unødig fare, der er intet krav om at indberetninger skal være med navn og adresse.

Gå til politiet med dine fornemmelser omkring ekskæresten, ring op på hans kommune og genfortæl det du ved. Lur mig om den offentlige debat ikke får dem op af stolene - ingen af dem ønsker at blive den nye brønderslev eller lolland-falster kommune.

Det er aldrig for sent. Hun bliver ved med at bevare kontakten til dig, fordi hun på et underbevidst plan ved det er dig der er hendes mulighed ud af det her. Is i maven min pige, du har gennemlevet ting der er værre end at skulle melde ham igen og igen.

Har du nogensinde meldt ham for vold eller andet? Få fat i de sagsakter (Du har aktindsigt i alt hvad der bliver noteret om dig - i alle offentlige registre!) behold dem i en mappe og vis dem hver eneste gang du møder en skepsis for din historie. Mennesket er sommetider sin egen arts værste fjende, mistro er dit største bjerg at overkomme.

Se din rygsæk som en gave. Det er den der giver dig styrken til at ændre et liv, dit liv og andres liv. Det er den der en dag vil give dig styrken til at overkomme din værste frygt. Det er ikke en videre behagelig gave, men sommetider må man få det bedste ud af de kort man nu har fået på hånden. Fordelene ved at være overlever af ekstreme situationer er mange, rank din ryg og vid at du er en blandt meget få.

Du er mere end velkommen til at skrive til mig i privat.

tak for dit meget brugbare svar...

Jeg har desværre aldrig meldt ham Har ikke turde - derfor også den utrolig dårligt stillede situation både jeg og den lille pige er i...

Du lyder til at vide hvad du snakker om ? hvad er din ekspertise på dette område? noget du har oplevet, uddannelse, arbejde eller ?

Spørger fordi jeg overvejer at skrive privat.....

Anmeld

17. januar 2012

Hougaard92

puhaaa kæmpe til dig, jeg har virkelig ondt af dig.

Har du ikke virkelig snakket med din psykolog om det hun har sat i værk, og hvor bange du er, hun har jo ikke gjordt det bedre for dig, men nærmere et mareridt for både din mand og dig?

Og hvis jeg var dig ville jeg involvere politiet !!!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det er nu langt fra alle børn, der selv formår at bede om hjælp! Og hvis de gør, er det jo ikke sikkert det er til den rette, og derfor heller ikke sikkert at der bliver taget hånd om problemet på en ordentlig måde!

Jeg er enig med dig i, at emailkontakten muligvis er risikabel. Men forstår samtidig godt TS's trang til at vide, hvordan pigen har det!
Men mht. hvorvidt hun skal blande sig helt udenom eller melde det, så er der for mig at se INGEN tvivl om, at hun har gjort det helt rigtige!

Det er psykologen der har fucket up!

Jeg skrev at jeg havde email kontakt til hende for at gøre det enkelt..

men egentlig har jeg kontakt til hende via moderen, som jeg kontaktede efter jeg forlod det dernede, for ligesom... at udtrykke .. åh svært at forklare.... for at forklare hende nogle ting.... og derigennem har pigen så kontaktet mig... jeg har undgået mest muligt skriftligt kontakt... og har passet på med at skrive noget jeg ville fortryde...

Pigen har haft svært ved at stave, og har været vild med at sætte webcam på (MSN), så jeg både kunne se og høre hende

Jeg undgår meget kontakt med hende... hun ønsker MEGET mere... jeg kan bare ikke, da jeg er bange for hvad hendes far vil gøre mod hende, hvis han finder ud af det.....

og det er SÅ svært at ignorere hende når hun skriver "hej ***** , va laver du"

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

puhaaa kæmpe til dig, jeg har virkelig ondt af dig.

Har du ikke virkelig snakket med din psykolog om det hun har sat i værk, og hvor bange du er, hun har jo ikke gjordt det bedre for dig, men nærmere et mareridt for både din mand og dig?

Og hvis jeg var dig ville jeg involvere politiet !!!

jeg skrev en email til hende idag, hvor jeg har fortalt det.... men hun har ikke svaret tilbage - hvilket jeg er lidt skuffet over

jeg skal også have ringet til politiet... er bare lige hængt op i de her dage.. og overskuddet til at skulle snakke med en ordensmagt om den situation er virkelig overskudskrævende - for mit vedkommende...

Anmeld

17. januar 2012

Hougaard92

Anonym skriver:

jeg skrev en email til hende idag, hvor jeg har fortalt det.... men hun har ikke svaret tilbage - hvilket jeg er lidt skuffet over

jeg skal også have ringet til politiet... er bare lige hængt op i de her dage.. og overskuddet til at skulle snakke med en ordensmagt om den situation er virkelig overskudskrævende - for mit vedkommende...

Kunne jeg virkelig godt forestille mig, tror det er en meget svær situation at stå i !

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Kunne jeg virkelig godt forestille mig, tror det er en meget svær situation at stå i !

meget.. rigtig meget....

og tak for din besked...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.