Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Jahh men der er jo ik lang tid igen - Nu er det jo også ved at være tid for dig Man ka jo kun tæle ned  

jah... jeg mærker efter hver eneste lille jag der kommer..... jordmoderen tror også han kommer inden længe i hvertfald inden termin...  så har en aftale med ham om, inden torsdag eller først efter d. 19 kl 16..... så det håber jeg han overholder..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

jah... jeg mærker efter hver eneste lille jag der kommer..... jordmoderen tror også han kommer inden længe i hvertfald inden termin...  så har en aftale med ham om, inden torsdag eller først efter d. 19 kl 16..... så det håber jeg han overholder..... 

Ahh hvor spændende Ja det er jo din nr. 2 - så det skal nok gå glidende Som man hører de fleste beretninger  

Hehe d. 19 er vi også sat til - men tror vi går over tid - men nu må vi se  - Men ku være sejt vi lå tæt på hinanden alle i terminsgruppen *G*

D. 16 juni skal vi bare til bryllup så har aftalt med baby han først må komme derefter - men sys allerede han laver ballade Men kender jo ik tegnene helt endnu- da det er første gang. Uhh er spændende

Anmeld

11. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Præcis - tænker også det forsvinder og det der ik gør forsvinder så snart barnevognen bliver svinget lidt rundt Men er også gået fra :

66,0 - 90,3 kg = 24,3 kg - og er 38+6 idag :0) 

Det er jo lykke der ka komme en baby ud af det - så det er jo dejligt det vi får ud af det Så skidt med de kg

Ja pyt med det nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg tænker et par kilo fra eller til det går nok så må jeg bare løbe lidt stærkere bagefter:-) så længe baby er sund og rask så pyt:-):-) men nu må hun altså godt snart komme ud så jeg kan få mine ribben for mig selv:-):-)
he he:-)

Anmeld

11. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ja pyt med det nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg tænker et par kilo fra eller til det går nok så må jeg bare løbe lidt stærkere bagefter:-) så længe baby er sund og rask så pyt:-):-) men nu må hun altså godt snart komme ud så jeg kan få mine ribben for mig selv:-):-)

Ja præcis - det er også den rigtgige tankegang - man skal ikke gå for meget op i vægt når der er sådan en lille en at tage hensyn til - utroligt kroppen ka klare det Men ja bare ud og gå flere lange ture i sommervejret Godt det ik er vinter

Men det er da også ved at være tid for dig nu og dine ribben?

Anmeld

11. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ja præcis - det er også den rigtgige tankegang - man skal ikke gå for meget op i vægt når der er sådan en lille en at tage hensyn til - utroligt kroppen ka klare det Men ja bare ud og gå flere lange ture i sommervejret Godt det ik er vinter

Men det er da også ved at være tid for dig nu og dine ribben?

Ja puha er helt hævet kan kan have slippers på så temmelig dejligt at der ingen sne driver er:-):-) he he:-)

Ja det sku ha været for tre dage siden... Føler at hun er ved at brække mine ribben så det ville være perfekt hvis hun kom natten til fredag... Men det er nu nok ønske tænkning... jeg skal ringe på fødegangen på fredag for at få en tid til tjek og evt igangsættelse hvis jeg vil... Og sdet blir nok først mandag... så må vi jo se hvad de siger...:-) og du har kun en uge til termin:-)

Anmeld

12. juni 2012

lio

M&R skriver:

Hehe.. jeg er helt med på den md ribben for sig selv.. Jeg er også træt af at dele dem med en der sparker...

Anmeld

12. juni 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Hehe.. jeg er helt med på den md ribben for sig selv.. Jeg er også træt af at dele dem med en der sparker...

Ja det er ik helt fair... man kan jo ikke rigtug sparke igen:-D he he:-)

Anmeld

12. juni 2012

lio

M&R skriver:

Ja det er ik helt fair... man kan jo ikke rigtug sparke igen:-D he he:-)

Heh nej... Men prøver at fange foden og skubbe den væk men det synes baby nogen gange er sjovt, så begynder han at "lege" med mig og tror han skal blive ved.

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ja puha er helt hævet kan kan have slippers på så temmelig dejligt at der ingen sne driver er:-):-) he he:-)

Ja det sku ha været for tre dage siden... Føler at hun er ved at brække mine ribben så det ville være perfekt hvis hun kom natten til fredag... Men det er nu nok ønske tænkning... jeg skal ringe på fødegangen på fredag for at få en tid til tjek og evt igangsættelse hvis jeg vil... Og sdet blir nok først mandag... så må vi jo se hvad de siger...:-) og du har kun en uge til termin:-)

Ja længe leve de slippers - Har faktisk selv måttet ty til de støttestrømper der - puuha - Så det er lidt bedre - 

ja man ka godt mærke pladsen derinde ik er den samme - de kloge siger han bliver roligere som man nærmer sig termin? Men næ sys nok nærmere det er værre - gal der bliver dasket igennem

Nogle gange ku det være rart hvis maven var gennemsigtig - så man ku se hva hulen de laver derinde

Anmeld

12. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ja længe leve de slippers - Har faktisk selv måttet ty til de støttestrømper der - puuha - Så det er lidt bedre - 

ja man ka godt mærke pladsen derinde ik er den samme - de kloge siger han bliver roligere som man nærmer sig termin? Men næ sys nok nærmere det er værre - gal der bliver dasket igennem

Nogle gange ku det være rart hvis maven var gennemsigtig - så man ku se hva hulen de laver derinde

Ja de virker men er ik så super smarte... men heller det end blodpropper:-)

Den sidste uge op til termin var hun mega aktiv.. mere end ellers men det er blevet meget mindre så meget at jeg godt kan blive helt nervøs... så nu må hun godt snart komme:-)

Ha ha ja jeg stemmer for gennemsigtig mave... tænk sig alle de bekymringer man undgår:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.