Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

LotusCPH

Vejede 66 til start og vejer nu 74 - så kan godt se kg kommer dumpende - WoooW som I holder den fint nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

DitteMarie

LotusCPH skriver:

Vejede 66 til start og vejer nu 74 - så kan godt se kg kommer dumpende - WoooW som I holder den fint nede

Så kan man rigtig se at du er gravid dejligt 

Anmeld

3. februar 2012

LotusCPH

Ja det sidder da heldigvis kun på maven :0) SÅ kan stadig rende rundt i det tøj jeg gik i før - så intet ventetøj her

Anmeld

14. februar 2012

lio

Tænkte at opdatere vægten, hvis nogen vil. føler jeg er begynt at ta lidt/meget på af gangen så vil høre jer andre i samme bås.

uge 22, 5 kg. medregner de tabte kg.

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

altså da jeg blev vejet i uge 15 hos jordmoderen havde jeg kun taget 100 gram på og har i starten tabt 8 kg voldsomt stor opkast og manglende madlyst.. skal lige siges at jeg er godt buttet.. Men har fået stor mave på her efter uge 9.. puha det var hårdt og er stadigvæk hårdt at opleve at maven er så stor og ikke rigtigt kan skjules længere.. jeg har måtte ty til vente bukser, dog kun to kan stadigvæk passe det meste af mit tøj, men maven kræver ingen stramme bukser.. 

Jeg tør ikke tro på min mors vægt for den passede hellere ikke sidst, men min mors vægt siger at jeg har taget en kg på siden besøget hos jordmoderen hehe..

Anmeld

14. februar 2012

DitteMarie

God ide jeg er nu 21+3 og har taget 1,5 kg på, lagde også ud med at tabe mig et par kilo, maven strutter og jeg har det bedst i fede strik kjoler

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

Her siger vægten +8 siden før graviditet.. Synes det er gået liiiiidt hurtigt hehe.. Hvad skal det dog ikke ende med

Anmeld

15. februar 2012

DitteMarie

pemiro skriver:

Her siger vægten +8 siden før graviditet.. Synes det er gået liiiiidt hurtigt hehe.. Hvad skal det dog ikke ende med

Men sikke en smuk mave

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

DitteMarie skriver:

Men sikke en smuk mave

Er også MEGET glad for den

Og tak 

Anmeld

20. februar 2012

JonTri

Har taget 5 kg på... er 24+2 i dag.

Ved nr 1 tog jeg 35 lækre kg på

Ved nummer to sagde vægten + 20 kg...

Håber på mindre denne gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.