Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ja håber at ku komem til bryllup - manden tror det ik. Har nu haft en hel nat med smerter. maven total hård - puuha 

Hvordan med dig - er du snart igang eller hva ? SDu må da sættes igang snart hvis der ik sker noget vel?

Ja vi må søge patent på den scanner der så  

Ja har lagt en lang kjole frem så den dækker benene - er mere fodtøj? haha - ka kun passe gummistøvler og mine gamle slippers/ renos slippers Så ved ik lige hva jeg gør med sko *G*

Nix her ker der ingen ting.. Og har bare sovet som en drøm i nat så tror ik der sker noget lige foreløbelig... jeg skal ringe på sygehuset på fredag og få en tid til undersøgelse og igang slættelse som så nok bliver mandag.. men håber da at jeg selv går igang... gad godt at få overraskelsen:-):-) men nu må vi se:-)

Ha ha sys helt klart du skal ra gummistøvlerne og især hvis det regner:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Nix her ker der ingen ting.. Og har bare sovet som en drøm i nat så tror ik der sker noget lige foreløbelig... jeg skal ringe på sygehuset på fredag og få en tid til undersøgelse og igang slættelse som så nok bliver mandag.. men håber da at jeg selv går igang... gad godt at få overraskelsen:-):-) men nu må vi se:-)

Ha ha sys helt klart du skal ra gummistøvlerne og især hvis det regner:-):-)

Aii det er så spændende Mon pernille, dig og mig føder tæt på hinanden - er så spændende - og specielt at se ankomstlisten når juni er færdig yes

Ja gummirøjser - men altså bliver det varmt så ryger de - og så er de tbare tæer *G*

Anmeld

13. juni 2012

lio

M&R skriver:

Ha puha det gør jeg da ik igen:-)

Anmeld

13. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Aii det er så spændende Mon pernille, dig og mig føder tæt på hinanden - er så spændende - og specielt at se ankomstlisten når juni er færdig yes

Ja gummirøjser - men altså bliver det varmt så ryger de - og så er de tbare tæer *G*

Ja det blir så spændende... håber ihvertfald ik for jer at i kommer til at gå over... folk ringer og skriver konstant on hvornår jeg føder... men jeg ved det jo ik:-) he he og det er jo i den bedste mening at de gør det men når det er naboer man ikke snakker med og sådan så kan det godt blive lidt belastende når man er fem dage over rid:-) og då gad jeg jo godt at det gik igang selv så man lige ku ta folk på sengfn... men det løb er vist kørt:-)

ja bare fødder er os super tænk på alle de ting man kan tillade sig når man er gravid:-) nyd det... det er snart over:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.