Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

M&R

Team Putte skriver:

Hvis du var meget tynd før du blev gravid så ruster kroppen sig jo oz til at være gravid med fedtdepoter og sådan.. Min vægt siger +7 men pga. min startvægt ik ligefrem har været skinny så mente min jm at 3-6 kg var max hvad jeg skulle tage på gennem HELE graviditeten

Jeg tager det ik så tungt sålænge jeg tænker over hvad jeg spiser

Det har du ret i... men vejede 68 og nu vejer jeg 83... 83 kg fordelt pp165 cm... men håber på at jeg få løbet det hurtigt af bagefter:-):-)
vil prøve at nyde det:-) og tak for svaret:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

DitteMarie

Så er der mange der har født- stort tillykke

Og vi andre følger trop lige om lidt

Hvordan er det gået med vægten?

Jeg er nu 37+6 og står stille på + 8 kg (72 til 79) det er jeg tilfreds med ( havde 5 kg for meget fra fødslen af min 1. Søn nov. 2010)

Gode fødsler og god sommer

Ditte

Anmeld

8. juni 2012

lio

DitteMarie skriver:

Så er der mange der har født- stort tillykke

Og vi andre følger trop lige om lidt

Hvordan er det gået med vægten?

Jeg er nu 37+6 og står stille på + 8 kg (72 til 79) det er jeg tilfreds med ( havde 5 kg for meget fra fødslen af min 1. Søn nov. 2010)

Gode fødsler og god sommer

Ditte

Jeg har stået stille på 12 kg i nogle uger nu, så dejligt at den holder siglidt stabilt taget i betragtning at jeg har meget vand i kroppen.

er 38 uger henne nu

Anmeld

8. juni 2012

eliasogmor

freaking fucking 23 kg i dag..... nu skal han altså snart ud.....

Anmeld

8. juni 2012

pemiro

Her siger den akkurat +20 og jeg er 40+2 idag.. Har en lille bitte smule vand i kroppen.. Stod ellers stille på de +18 kg, men så kom der lidt vand
Men hva faen, kiloene skal nok komme af igen når vi har født

Anmeld

11. juni 2012

M&R

Puha så kommer badedyret her og topper med 28 kilo + det er så sindsygt fatter ik jeg har kunne ta så meget på for har ikke spist mere end normalt... men har tilgengæld rigtig rigtig meget vand i kroppen så jeg skal bare af med det bagefter...

Anmeld

11. juni 2012

lio

M&R skriver:

Puha så kommer badedyret her og topper med 28 kilo + det er så sindsygt fatter ik jeg har kunne ta så meget på for har ikke spist mere end normalt... men har tilgengæld rigtig rigtig meget vand i kroppen så jeg skal bare af med det bagefter...

Væsken forsvinder heldgivis af sig selv

Anmeld

11. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Væsken forsvinder heldgivis af sig selv

Præcis - tænker også det forsvinder og det der ik gør forsvinder så snart barnevognen bliver svinget lidt rundt Men er også gået fra :

66,0 - 90,3 kg = 24,3 kg - og er 38+6 idag :0) 

Det er jo lykke der ka komme en baby ud af det - så det er jo dejligt det vi får ud af det Så skidt med de kg

Anmeld

11. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Præcis - tænker også det forsvinder og det der ik gør forsvinder så snart barnevognen bliver svinget lidt rundt Men er også gået fra :

66,0 - 90,3 kg = 24,3 kg - og er 38+6 idag :0) 

Det er jo lykke der ka komme en baby ud af det - så det er jo dejligt det vi får ud af det Så skidt med de kg

ja skidt med de kg...... men nu må vægten gerne stå stille.....

Anmeld

11. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

ja skidt med de kg...... men nu må vægten gerne stå stille.....

Jahh men der er jo ik lang tid igen - Nu er det jo også ved at være tid for dig Man ka jo kun tæle ned  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.