Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg vil da også godt lige opdatere.

Jeg er 23+3 idag og vægten siger +7 kg, og maven er fin og rund :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

DitteMarie

Er i dag 25+2 og kan skrive + 5 kg, synes pludselig det går stærkt

Anmeld

12. marts 2012

lio

Mig: 25+3,   +7 kg   (+5 fra startvægt) Frygter hvor det ender.

Anmeld

15. marts 2012

merle2010

jeg vil osse være med

er 26 + 4 og har tabt 10 kg men kaster op flere gange om dagen og er i det hele taget meget dårlig...

tabte 15 kg i min først graviditet.. er godt buttet så det gør ikke så meget, men min jordmoder er ikke glad for det alligevel...

men har alliegevel fået en pænt stor mave...

Anmeld

15. marts 2012

DitteMarie

merle2010 skriver:

jeg vil osse være med

er 26 + 4 og har tabt 10 kg men kaster op flere gange om dagen og er i det hele taget meget dårlig...

tabte 15 kg i min først graviditet.. er godt buttet så det gør ikke så meget, men min jordmoder er ikke glad for det alligevel...

men har alliegevel fået en pænt stor mave...

Æv hvor er det træls for dig håber det går over

Anmeld

18. marts 2012

M&R

hold nu op som i holder vægten flot...
er 28+2 nu og vægten siger +15 kg...syntes det er frygteligt.... virkelig frygteligt...

er jeg egoistisk fordi jeg syntes sådan?

min egen mor har født fire børn og min ældste søster ville idag være 30 år, min mor kæmper stadig med de overflødige kilo, hun har lige som mig engang være normal i vægt og har været elite gymnast, men hun har siden hende første barn kæmpet en kamp for at komme af med kiloene og det er aldrig rigtig lykkeds helt...

Jeg frygter at jeg kommer i samme situation og det VIL jeg bare ikke, så har det meget svært med at min vægt er steget så meget,især når jeg så ser at i andre kan holde vægten så flot, jeg vil da ikke sige at jeg er fanatiker med hvad jeg putter i munden men jeg har da tænkt over det siden jeg blev gravid...
min ellers så forstående og dejlige mand kan slet ik se problemet, men det er jo heller ikke ham der skal leve med den ekstra vægt

Er det mig der er sippet og egoistisk og lader det fylde for meget....?

kan også godt være at det bare er mig og mine hormoner der er noget galt med

Anmeld

18. marts 2012

lio

M&R skriver:

er 28+2 nu og vægten siger +15 kg...syntes det er frygteligt.... virkelig frygteligt...

min egen mor har født fire børn og min ældste søster ville idag være 30 år, min mor kæmper stadig med de overflødige kilo, hun har lige som mig engang være normal i vægt og har været elite gymnast, men hun har siden hende første barn kæmpet en kamp for at komme af med kiloene og det er aldrig rigtig lykkeds helt...

Jeg frygter at jeg kommer i samme situation og det VIL jeg bare ikke, så har det meget svært med at min vægt er steget så meget,især når jeg så ser at i andre kan holde vægten så flot, jeg vil da ikke sige at jeg er fanatiker med hvad jeg putter i munden men jeg har da tænkt over det siden jeg blev gravid...
min ellers så forstående og dejlige mand kan slet ik se problemet, men det er jo heller ikke ham der skal leve med den ekstra vægt

I MIT hoved, fylder vægten også EN DEL, kæresten og andre er ellers meget forstående men jeg selv væmmes ved at se tallene på vægten stige fra blot uge til uge.

Anmeld

18. marts 2012

DitteMarie

M&R skriver:

Tænker at så længe du lever sundt og spiser fornuftigt ville jeg vente ned at bekymre mig til efter fødslen. Der kan være væskeophobinger, meget fostervand og alt muligt andet det et årsag til stor vægtstigning mine graviditeter har ikke lignet min mors på nogen måde, så sådan behøver det ikke være. Synes du skal nyde graviditeten og din dejlige forstående mand

Anmeld

19. marts 2012

M&R

DitteMarie skriver:

:-

Tænker at så længe du lever sundt og spiser fornuftigt ville jeg vente ned at bekymre mig til efter fødslen. Der kan være væskeophobinger, meget fostervand og alt muligt andet det et årsag til stor vægtstigning mine graviditeter har ikke lignet min mors på nogen måde, så sådan behøver det ikke være. Synes du skal nyde graviditeten og din dejlige forstående mand

:-):-) tak:-) du har nok ret... det kan bare godt være lidt svært ind imellem:-) men når alt kommer til alt så er der jo en skøn grund til de ekstra kilo....

Anmeld

19. marts 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hvis du var meget tynd før du blev gravid så ruster kroppen sig jo oz til at være gravid med fedtdepoter og sådan.. Min vægt siger +7 men pga. min startvægt ik ligefrem har været skinny så mente min jm at 3-6 kg var max hvad jeg skulle tage på gennem HELE graviditeten

Jeg tager det ik så tungt sålænge jeg tænker over hvad jeg spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.