Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.023 visninger
63 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

DitteMarie

Hej

Mon der er nogen af jer der vil dele hvad i har taget på/ tabt til nu??

Jeg har indtil nu tabt mig 2 kg, jeg er 16+5 og har haft meget kvalme og opkast  dog er maven vokset og er fin rund

Jeg har en søn på 13 måneder og manglede 2-3 kg efterfødselsvæg fra dengang, de er så væk nu ( start vægt 71, nu 69- er 178 cm høj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

LilleLene

DitteMarie skriver:

Hej

Jeg har indtil nu tabt mig 2 kg, jeg er 16+5 og har haft meget kvalme og opkast  dog er maven vokset og er fin rund

Jeg har en søn på 13 måneder og manglede 2-3 kg efterfødselsvæg fra dengang, de er så væk nu ( start vægt 71, nu 69- er 178 cm høj)

jeg er 19+1 i dag og vejer 64,3 kg

jeg startede på 68,9 og kom ned på 63

så har taget 1,4 kg på

Anmeld

13. januar 2012

stjerneskud10

Jeg er i dag 17+4 og har ind til videre tabt mig 4 kilo.. og er ikke begyndt at tage på endnu... vægten har stået stille de sidste 6 uger- håber snart der begynder at ske lidt..

Anmeld

13. januar 2012

pemiro

DitteMarie skriver:

Hej

Jeg åbner ballet med at tage på kan jeg se

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid havde jeg allerede taget et kg på pga jeg spiste og spiste pga kvalme.

Idag er jeg 19+2 og har alt i alt taget 3 kg på, men nu har vægten stået lidt stille de sidste par uger 

Anmeld

13. januar 2012

DitteMarie

Tak for jeres tilbagemeldinger kan se det ikke er helt ualmindeligt at tabe sig her i starten, med min søn havde jeg taget 3-4 kg på ved denne her tid

Anmeld

15. januar 2012

Sille86

Jeg har taget 6 kilo påibdtil videre, er i 21 uge... Havde en start vægt på 56 kilo...

Anmeld

16. januar 2012

eliasogmor

DitteMarie skriver:

Hej

den sagde 59 da jeg var til jordmoder.....så ca plus 2-3 kg....

Anmeld

18. januar 2012

lio

jeg startede på 60 kg. inden graviditet, så faldt den til 58 kg. og nu svinger den omkring de 59 kg. er 17 + 5.

Anmeld

18. januar 2012

lio

Äiti Bianca skriver:

jeg startede på 60 kg. inden graviditet, så faldt den til 58 kg. og nu svinger den omkring de 59 kg. er 17 + 5.

Det skal lige siges at 1. gang tog jeg 2 kg. på meget hurtigt.. ved 8-10 uge ca. Så denne gang var ret anderledes selvom kvalmen var ligeså slem dengang også.

Anmeld

20. januar 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg er idag 18+5, og jeg har taget 4 kilo på. Er meget lille 148 cm høj og vejer normalt 48 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.