Hvad siger vægten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Heh nej... Men prøver at fange foden og skubbe den væk men det synes baby nogen gange er sjovt, så begynder han at "lege" med mig og tror han skal blive ved.

He he kender det godt men syntes der er mere stille der inde nu end førhen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

lio

M&R skriver:

He he kender det godt men syntes der er mere stille der inde nu end førhen....

Jeg spurgte jm og baby ikk ekan blive stresset derinde af at fare sådan rundt.. hun msilte og sagde nej, hun tror nok jeg er skør..

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ja de virker men er ik så super smarte... men heller det end blodpropper:-)

Den sidste uge op til termin var hun mega aktiv.. mere end ellers men det er blevet meget mindre så meget at jeg godt kan blive helt nervøs... så nu må hun godt snart komme:-)

Ha ha ja jeg stemmer for gennemsigtig mave... tænk sig alle de bekymringer man undgår:-):-)

ja ku været ret sejt med sådan en mavse Uhha jeg du har så ret ang- strømperne - ingen blodpropper tak

Ja det er så spændende at man går og er nervøs nogle gange men ja det er underligt aktiviteten ebber ud - min største frygt er nu navlestrengen -hvis den sku drille den lille og man så bare tror det er fordi der ik er plads derinde - Så her ku gennemsigtigheden være super

Der må findes en creme til sådanne tilfælde en dag

Anmeld

12. juni 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Jeg spurgte jm og baby ikk ekan blive stresset derinde af at fare sådan rundt.. hun msilte og sagde nej, hun tror nok jeg er skør..

Ha ha ja og pyt.. lidt skør er man vel... jeg har en lidt mærkelig jordmor... så tænkte jeg ville vise hende til min sviger inde og vupti så var jeg inde på hendes facebook ret underligt og lidt skræmmende at man ku se så meget... Troede hun var meget gammeldags men så var klovn the movie hendes yndlings film:-) ha ha

Anmeld

12. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ja ku været ret sejt med sådan en mavse Uhha jeg du har så ret ang- strømperne - ingen blodpropper tak

Ja det er så spændende at man går og er nervøs nogle gange men ja det er underligt aktiviteten ebber ud - min største frygt er nu navlestrengen -hvis den sku drille den lille og man så bare tror det er fordi der ik er plads derinde - Så her ku gennemsigtigheden være super

Der må findes en creme til sådanne tilfælde en dag

Ha ha ja det må du ha opfundet:-) ku være så genialt eller en mini scanner... mpske os mere sansynligt:-) sidder han ikke fast endnu? For så skal du ikke bekymre dig om navlestrengen jo... ser da også ud til at dunår dit bryllup:-)

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ha ha ja det må du ha opfundet:-) ku være så genialt eller en mini scanner... mpske os mere sansynligt:-) sidder han ikke fast endnu? For så skal du ikke bekymre dig om navlestrengen jo... ser da også ud til at dunår dit bryllup:-)

ja en miniscanner ku være fed- ligesom monitoren til hjertelyden. Den har vi haft så meget glæde af herhjemme - Altså går ud fra han står fast - JM har bare ik nævnt noget om det -andet end han ligger rigtigt og med hovedet ned. Men ska til JM torsdag igen - så er det goså sidste gang vi skal ind til hende regner vi med

Men ja skal bare afsted til bryllup Det er jo ik hver dag man ser sin fætter bli git med en mand Har faktisk ik været til bryllup siden jeg var lille - så bliver stort - men er også spændt på hva tøj jeg ska tage på *G*

Anmeld

12. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ja en miniscanner ku være fed- ligesom monitoren til hjertelyden. Den har vi haft så meget glæde af herhjemme - Altså går ud fra han står fast - JM har bare ik nævnt noget om det -andet end han ligger rigtigt og med hovedet ned. Men ska til JM torsdag igen - så er det goså sidste gang vi skal ind til hende regner vi med

Men ja skal bare afsted til bryllup Det er jo ik hver dag man ser sin fætter bli git med en mand Har faktisk ik været til bryllup siden jeg var lille - så bliver stort - men er også spændt på hva tøj jeg ska tage på *G*

Ja det må da kunne laves sådan en scanner... tror faktisk det ku være et kæmpe hit...

He he nej det må man da sige det blir da en oplevelse at være med til så det skal du da:-) men ja tøjet er bare så mega svært os fordi man tør ik finde noget før i sidste øjeblik... tænk nu hvis:-)

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ja det må da kunne laves sådan en scanner... tror faktisk det ku være et kæmpe hit...

He he nej det må man da sige det blir da en oplevelse at være med til så det skal du da:-) men ja tøjet er bare så mega svært os fordi man tør ik finde noget før i sidste øjeblik... tænk nu hvis:-)

Ja håber at ku komem til bryllup - manden tror det ik. Har nu haft en hel nat med smerter. maven total hård - puuha 

Hvordan med dig - er du snart igang eller hva ? SDu må da sættes igang snart hvis der ik sker noget vel?

Ja vi må søge patent på den scanner der så  

Ja har lagt en lang kjole frem så den dækker benene - er mere fodtøj? haha - ka kun passe gummistøvler og mine gamle slippers/ renos slippers Så ved ik lige hva jeg gør med sko *G*

Anmeld

13. juni 2012

lio

M&R skriver:

Ha ha ja og pyt.. lidt skør er man vel... jeg har en lidt mærkelig jordmor... så tænkte jeg ville vise hende til min sviger inde og vupti så var jeg inde på hendes facebook ret underligt og lidt skræmmende at man ku se så meget... Troede hun var meget gammeldags men så var klovn the movie hendes yndlings film:-) ha ha

Hehe.. man skal være varsom med at finde professionelle i privaten, det kan blive skræmmende...

Anmeld

13. juni 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Hehe.. man skal være varsom med at finde professionelle i privaten, det kan blive skræmmende...

Ha puha det gør jeg da ik igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.