Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

ja man skal jo helst spise de 6 , men man sagtens suplere* med rigtigt og sundt mad, jeg har ikke hørt om nogen der er døde af det har også haft 2 dage hvor jeg har spist 6 nupo shake og 1 aftensmåltid men det fungerede bare ikke lige for mig ,

Så man skal hvis man også vil have alm. aftensmad, så alligevel have sin aftensmads shake eller? (du må meget gerne skære det ud i pap, hehe!) ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Dianaaa

StephanieJ skriver:

Drikker du så bare shakes når du føler sult eller gør du det konsekvent på faste tidspunkter?

Håber det virker på mig som på dig :-)
Har du syndet på nogen måde i løbet af kuren eller fået lidt federe mad end man måske burde?

jeg har ikke noget fast tidspunkt , men sørger bare for at få det fordelt sådan at jeg ikke lige pludselig ''mangler'' den ene eller hvad man nu skal sige  .

de første 3 dage var hårde , men syntes det kører fint nu, specielt fordi det ikke kun er Nupo . men tanken om  MC donnalds har da strejfet mig en gang eller to haha det eneste usunde  er nok coca cola zero, og det smadre jo ikke ligefrem en kur

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

StephanieJ skriver:

Så man skal hvis man også vil have alm. aftensmad, så alligevel have sin aftensmads shake eller? (du må meget gerne skære det ud i pap, hehe!) ;-)

altså JEG får ikke nupo shake til aftensmad ,

der er det nupo suppe istedet for eller noget af det andet jeg skrev .

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

jeg har ikke noget fast tidspunkt , men sørger bare for at få det fordelt sådan at jeg ikke lige pludselig ''mangler'' den ene eller hvad man nu skal sige  .

de første 3 dage var hårde , men syntes det kører fint nu, specielt fordi det ikke kun er Nupo . men tanken om  MC donnalds har da strejfet mig en gang eller to haha det eneste usunde  er nok coca cola zero, og det smadre jo ikke ligefrem en kur

Okay, super.
Jeg prøver det imorgen, det kan kun være bedre end nu :-)

Tak for dine svar, kan være jeg måske skriver igen! ;-)

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

altså JEG får ikke nupo shake til aftensmad ,

der er det nupo suppe istedet for eller noget af det andet jeg skrev .

Nej det forstod jeg. Men mere om man SKAL have alle 6 selvom man spiser morgen/formiddags mad og aftensmad?

Anmeld

10. januar 2012

bobbles

StephanieJ skriver:

Åh, er begyndt på nupo idag og er bare SÅ sulten hele tiden og tænker KONSTANT på mad!
Og ikke nok med det, så er jeg mega træt og har nada energi!! :-(

Hvordan reagerer Jeres krop på det? Og har I nogle gode fif?

Lige en anden ting, er der nogen af Jer der drikker kakao shaker altså den I selv shaker, ikke de færdige?
Jeg syntes det smager ulækkert meget af nødder og ikke i nærheden af noget der minder om kakao. Gør I noget for at forbedre smagen? Har prøvet med vaniljesukker, men det gør bare ikke det store. Og selv hælde kakaopulver i duer jo heller ikke, for så bryder jeg jo kuren.

Hjælp I søde baby-piger!

Kærligst en sulten StephanieJ :-)

hejsa  jeg startede på nupo den 1 december 2011. jeg holder mig kun til kakao drikken, den du selv blander. jeg har vænnet mig til smagen og synes den smager fint nu .

mht. til barene så er jeg ikke til dem nupo laver men køber noget der hedder nutrilett spiser nogen med crunch, for H******* hvor er de gode  og de har det samme antal kcal som nupo barene, og er pt. på 30% i kvickly

Siden jeg startede har jeg tabt 9,7 kg.  og siden 19 september -16 kg

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Ja det er en god afgiftning især for mig...

jeg fik monster hovede pine da der var gået 3 uger og da der var gået 1½månede var jeg SINDSYG træt... men jeg gik på arbejde...

Anmeld

10. januar 2012

Laura.

StephanieJ skriver:

Ja den med fryseren er prøvet, men syntes ikke det giver alverden til effekt

Er du også på FULD nupo og intet andet?
Kunne bare mærke idag i skolen at det trak tænder ud og min energi er bare forsvundet fuldstændig

Gad godt smage jordbær, men vil heller ikke købe en hel kasse.
Men nøj jeg er skuffet over kakao'en, for den færdige shake man kan købe smager jo faktisk rigtig rigtig godt.

Ja, jeg er kun på Nupo. Dog måtte jeg tage et par gullerødder for at få noget andet i maven..

Jeg har ikke smagt de færdig lavede drikke, men kunne godt forestille mig at de smager langt bedre.. det er bare så typisk.

Anmeld

10. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lou87 skriver:

er den MEGET stærk den suppe ?
ska ha fat i noget suppe i morgen, det helt sikkert..
men er bare ikk god til alt for stærk mad, er lidt sart siger min kæreste ihvertfald

den er ret stærk...tror ikke den ere noget far de sarte

Anmeld

10. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StephanieJ skriver:

Det er da flot!

Nej har kun kakao pulver, banan/vanilje og chokolade færdige shakes og så karamel og chokolade bar.

Savner en lækker rugbrøds mad med makrel ligenu :-X

Hvad spiser du af sunde retter til aften. Er alt andet så erstattet af nupo?

ja alt andet er erstattet af nupo. men hvis jeg har lyst til at spise andet spiser jrg fuldkornspasta med tun..kedeligt men bedre end nupo. eller en hønsesuppe fra mou...lige så godt mht. fedt, kalorier osv.

til aftensmad er min kæreste og jeg i gang med at prøve en masse nye sunde retter fra jamie olivers kogebog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.