Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Steph_Laurits

Frøken Christiansen skriver:

hejsa  jeg startede på nupo den 1 december 2011. jeg holder mig kun til kakao drikken, den du selv blander. jeg har vænnet mig til smagen og synes den smager fint nu .

mht. til barene så er jeg ikke til dem nupo laver men køber noget der hedder nutrilett spiser nogen med crunch, for H******* hvor er de gode  og de har det samme antal kcal som nupo barene, og er pt. på 30% i kvickly

Siden jeg startede har jeg tabt 9,7 kg.  og siden 19 september -16 kg

Er du KUN på nupo eller får du alminde
lige måltider?

Super flot vægttab :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Steph_Laurits

Laura. skriver:

Ja, jeg er kun på Nupo. Dog måtte jeg tage et par gullerødder for at få noget andet i maven..

Jeg har ikke smagt de færdig lavede drikke, men kunne godt forestille mig at de smager langt bedre.. det er bare så typisk.

Tror jeg prøver med lidt sundt mad ved siden af. Ellers så kører jeg død ret hurtigt tror jeg.

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Laura. skriver:

Ja, jeg er kun på Nupo. Dog måtte jeg tage et par gullerødder for at få noget andet i maven..

Jeg har ikke smagt de færdig lavede drikke, men kunne godt forestille mig at de smager langt bedre.. det er bare så typisk.

Tror jeg prøver med lidt sundt mad ved siden af. Ellers så kører jeg død ret hurtigt tror jeg.

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Laura. skriver:

Ja typisk at det altid er de færdige der smager godt :-)

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Laura. skriver:

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

mor:) skriver:

ja alt andet er erstattet af nupo. men hvis jeg har lyst til at spise andet spiser jrg fuldkornspasta med tun..kedeligt men bedre end nupo. eller en hønsesuppe fra mou...lige så godt mht. fedt, kalorier osv.

til aftensmad er min kæreste og jeg i gang med at prøve en masse nye sunde retter fra jamie olivers kogebog

Så spiser du 2. Alm. måltider, jamen så drikker du 4 nupo osv?
Kigger du så på alting så du kun får samme kalorier som ved nupo?

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

StephanieJ skriver:

Hehe :-D

Iiih kommode jo aldrig i seng (eller ligger her allerede), men blev så glad over det Dianaaa skrev at jeg nu bare glæder mig MEGA meget til knækbrød og salat med kylling imorgen :-P Hehe!

Hehe jeg faldt så langt om længe om kuld

Håber din knækbrødsmad smagte dig

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Hehe jeg faldt så langt om længe om kuld

Håber din knækbrødsmad smagte dig

Har ligget i sengen hele dagen idag pga. hovedpine, så har faktisk slet ikke fået noget indenbords. :-)

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

Dianaaa skriver:

ja man skal jo helst spise de 6 , men man sagtens suplere* med rigtigt og sundt mad, jeg har ikke hørt om nogen der er døde af det har også haft 2 dage hvor jeg har spist 6 nupo shake og 1 aftensmåltid men det fungerede bare ikke lige for mig ,

Oki.. og hehe nej nej, tror skam heller ikk jeg ligefrem dør af det
Mere at jeg ikk bliver fejlernæret.. Det er jo heller ikk sundt

Men må bare prøve mig lidt frem
Så længe jeg ka holde nupo ud uden noget andet, så forbliver det det og når jeg så blir træt af det, ka jeg tage et måltid ind
Og når jeg når målet ka jeg så trappe stille og roligt ud af nupo med et måltid mere.

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

mor:) skriver:

den er ret stærk...tror ikke den ere noget far de sarte

Æv æv..

Kender en som heldgivs ville give mig et brev af hver suppe, så må jeg ha smagt dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.