Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Nej, vidst også de færdigblandede brikker der..
Du kan se det på deres hjemmeside. Begge hedder noget med måltids erstatning.. eller lign.. og under faq står der noget om det. De har ihvertfald dobbelt så mange kalorier som dem hvor man blander pulver med vand. Men det er sku forvirrende

Ja jeg synes også det var lidt svært - specielt da kæresten og vores datter sad og spiste meget velduftende aftensmad foran snotten på mig Men nu må jeg se hvordan første uge går, for hvis jeg taber godt på det og jeg ikk synes det har været mega belastede - ja så snupper jeg en uge mere...
Men tror helt sikkert tricket for mig er at smage de supper også, så det skal jeg i morgen! Og så ska jeg bare ha mit glas cola om aftenen hihi Håber jeg bliver ved og sige "bare"... og jeg ikk ender i madkrig i hovedet som dig

Hæng i  og ellers må du spise et normalt måltid, så du ka overleve  hov forresten, nogen siger også det er godt at ha sukkerfrit tyggegummi på sig...

Må se hvordan dagen forløber imorgen, og ellers må jeg springe en nupo over og så tage en grovbolle med magert pålæg!
Spiser også tyggegummi hverdag, dog med sukker i, og det virker heller ikke afdæmpende på sulten.

Syntes det er ekstremt som jeg savner mad. :-)

Håber du klarer den bedre end mig (lyder det ihvert fald til) :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Lou87

StephanieJ skriver:

Må se hvordan dagen forløber imorgen, og ellers må jeg springe en nupo over og så tage en grovbolle med magert pålæg!
Spiser også tyggegummi hverdag, dog med sukker i, og det virker heller ikke afdæmpende på sulten.

Syntes det er ekstremt som jeg savner mad. :-)

Håber du klarer den bedre end mig (lyder det ihvert fald til) :-)

Ja go ide.. der er ihvertfald ingen grund til og ska gå ekstremt sulten i seng, det er det bare ikk værd

Synes også jeg har læst at mange siger det er de første to dage smagsmæssigt og sultmæssigt det er værst.
Så vi ka krydse fingre for du har det bedre onsdag

Håber jeg bliver ved lidt endnu med og ha det cool med det ja

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

jeg er selv på Nupo-kuren og har været det i en uge, jeg har 1-2 ''normale'' måltider om dagen ellers kører jeg simpelthen død i det, for mig har det ikke ødelagt en dyt at spise noget rigtigt mad også, tværtimod ! har smidt 2,8 (noget af det er nok også bare væske! men afligevel!!!!)  jeg drikker coca cola zero hvis jeg virkelig mangler noget sødt

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Ja go ide.. der er ihvertfald ingen grund til og ska gå ekstremt sulten i seng, det er det bare ikk værd

Synes også jeg har læst at mange siger det er de første to dage smagsmæssigt og sultmæssigt det er værst.
Så vi ka krydse fingre for du har det bedre onsdag

Håber jeg bliver ved lidt endnu med og ha det cool med det ja

Ja ville være lækkert at få det "normalt" med kuren. Hehe.

Vil se om jeg kan få sovet og overvinde sulten :-)
Sov godt, og mega meget held og lykke med kuren. Spændt på at høre hvor meget du får smidt :-)

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

jeg er selv på Nupo-kuren og har været det i en uge, jeg har 1-2 ''normale'' måltider om dagen ellers kører jeg simpelthen død i det, for mig har det ikke ødelagt en dyt at spise noget rigtigt mad også, tværtimod ! har smidt 2,8 (noget af det er nok også bare væske! men afligevel!!!!)  jeg drikker coca cola zero hvis jeg virkelig mangler noget sødt

Iiih hvor fedt!!

Lyder som noget for mig!
Hvilke to måltider beholder du og hvad spiser du så ved disse måltider?

SÅ GODT!

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

StephanieJ skriver:

Ja ville være lækkert at få det "normalt" med kuren. Hehe.

Vil se om jeg kan få sovet og overvinde sulten :-)
Sov godt, og mega meget held og lykke med kuren. Spændt på at høre hvor meget du får smidt :-)

Hehe præcis.. bare lidt normalt ville være dejligt.. det er jo syyyygt så meget ens hjerne tager over når man ved man "ikke må" noget..

Ja, sove.. lyder som en plan, så glemmer man det da ihvertfald til i morgen Du må også sove godt.

Og ja vi må li sludres ved mandag med første uges resultat

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

Dianaaa skriver:

Fedt og høre
Hvis du spiser de 1-2 måltider, hvor meget nupo spiser du så ved siden af ??
Og må man spørge hvor meget din startvægt var - ok hvis ikke.. ?
Mere da jeg synes at "større" personer nemmere taber sig..
Jeg selv ska kun tabe ca 10-12 kg, så frygter det ugentlig vægttab ikk er så stort hvis jeg begynder at spise 1-2 normale måltider i stedet for kun nupo. (er li startet i dag også)

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Hehe præcis.. bare lidt normalt ville være dejligt.. det er jo syyyygt så meget ens hjerne tager over når man ved man "ikke må" noget..

Ja, sove.. lyder som en plan, så glemmer man det da ihvertfald til i morgen Du må også sove godt.

Og ja vi må li sludres ved mandag med første uges resultat

Hehe, ja utroligt skræmmende så lidt rygrad man kan have :-O

Ja det må vi da lige, frygter det værste men håber på det bedste mandag ;-)

Nighty night!

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Fedt og høre
Hvis du spiser de 1-2 måltider, hvor meget nupo spiser du så ved siden af ??
Og må man spørge hvor meget din startvægt var - ok hvis ikke.. ?
Mere da jeg synes at "større" personer nemmere taber sig..
Jeg selv ska kun tabe ca 10-12 kg, så frygter det ugentlig vægttab ikk er så stort hvis jeg begynder at spise 1-2 normale måltider i stedet for kun nupo. (er li startet i dag også)

Kunne ligeså godt være mig der skrev det der.
Nøjagtig samme "bekymring" og samme ønskede vægttab ;-)

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

StephanieJ skriver:

Iiih hvor fedt!!

Lyder som noget for mig!
Hvilke to måltider beholder du og hvad spiser du så ved disse måltider?

SÅ GODT!

altså om morgenen kan jeg simpelthen ikke få det Nupo i mig

så jeg kværner wasa knækbrød m/magerst ost,pållæg whatever og måske et stykke frygt til

og aftensmad, ja hvis ikke jeg spiser deres suppe, så noget kylling eller andet magert kød med grønsager til på den ene eller den anden måde, håber du kunne bruge lidt af det (og forresten jeg kører ikke den helt hårde da jeg også træner , og jeg har absolut ingen energi på de ca 600 kalorier man nu får om dagen på den hardcore.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.