Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Rikkemor89

StephanieJ skriver:

Frugten kunne da være en idé, men uha jeg tror stadig sulten er der.
Ligger f.eks. nu og kan ikke sove fordi jeg bare tænker på mad.

Har SÅ meget lyst til at gå op og smøre en mad, men samtidig tænker jeg også at det nupo kostede, og så skal det også bruges ordenligt. :-)

Hvad syntes I om smagen?
Erstatter I alle måltider med nupo?

Årh det træls :/

Jeg har valgt at sige morgenmaden og så frokost, men er stoppet igen, da jeg lige skal teste i morgen tidlig om jeg er gravid, og så er det ikke så godt at man tager nupo :/

Man skal vende sig til smagen (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

altså om morgenen kan jeg simpelthen ikke få det Nupo i mig

så jeg kværner wasa knækbrød m/magerst ost,pållæg whatever og måske et stykke frygt til

og aftensmad, ja hvis ikke jeg spiser deres suppe, så noget kylling eller andet magert kød med grønsager til på den ene eller den anden måde, håber du kunne bruge lidt af det (og forresten jeg kører ikke den helt hårde da jeg også træner , og jeg har absolut ingen energi på de ca 600 kalorier man nu får om dagen på den hardcore.

Kunne være jeg skulle prøve dette istedet. :-)
Så må det bare tage lidt længere tid, hellere det end at køre død.

Men du drikker så stadig nupo formiddag, middag, eftermiddag og aften efter aftensmad?

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

ThulinJust skriver:

PPr

Årh det træls :/

Jeg har valgt at sige morgenmaden og så frokost, men er stoppet igen, da jeg lige skal teste i morgen tidlig om jeg er gravid, og så er det ikke så godt at man tager nupo :/

Man skal vende sig til smagen (:

Prøver at spise sundt morgen eller formiddag og så aften og se om det hjælper. Ikke fedt at køre død i det.

Ej hvor spændende, krydser da vildt meget fingre for dig imorgen så :-)
kom endelig med en update <3<3

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

Lou87 skriver:

Fedt og høre
Hvis du spiser de 1-2 måltider, hvor meget nupo spiser du så ved siden af ??
Og må man spørge hvor meget din startvægt var - ok hvis ikke.. ?
Mere da jeg synes at "større" personer nemmere taber sig..
Jeg selv ska kun tabe ca 10-12 kg, så frygter det ugentlig vægttab ikk er så stort hvis jeg begynder at spise 1-2 normale måltider i stedet for kun nupo. (er li startet i dag også)

start vægt. 74,6 , tabte mig ellers en del lige efter fødslen, men nu 5 måneder efter hvor jeg har glemt mig selv lidt er der kommet lidt på igen så jeg skal også smide ca 10 kg, så jeg er jo ikke ligefrem tæske'fed (undskyld mit sprog)

jeg har skrevet et andet sted herinde noget af det jeg spiser på en dag, gider ikke lige sidde at skrive det hele igen, dog glemte jeg lige at skrive at jeg spiser 3-4 nupo shake

du skal lige være ops på at du kan få det svært når du skal afslutte nupo og gå tilbage til mad igen og måske tage en del på, ikke for at skræmme dig, dog er det langt fra alle det sker for, men bare lige så du vidste det ! men det er blandt andet derfor jeg har valgt at spise noget rigtigt mad under kuren

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

StephanieJ skriver:

Kunne være jeg skulle prøve dette istedet. :-)
Så må det bare tage lidt længere tid, hellere det end at køre død.

Men du drikker så stadig nupo formiddag, middag, eftermiddag og aften efter aftensmad?

ja man skal gøre hvad bedst føler for

ja jeg får 3-4 nupo shake løbet af dagen, sjældent efter aftensmad, og hvis jeg får noget efter aftensmaden er det et stykke frugt

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

Dianaaa skriver:

start vægt. 74,6 , tabte mig ellers en del lige efter fødslen, men nu 5 måneder efter hvor jeg har glemt mig selv lidt er der kommet lidt på igen så jeg skal også smide ca 10 kg, så jeg er jo ikke ligefrem tæske'fed (undskyld mit sprog)

jeg har skrevet et andet sted herinde noget af det jeg spiser på en dag, gider ikke lige sidde at skrive det hele igen, dog glemte jeg lige at skrive at jeg spiser 3-4 nupo shake

du skal lige være ops på at du kan få det svært når du skal afslutte nupo og gå tilbage til mad igen og måske tage en del på, ikke for at skræmme dig, dog er det langt fra alle det sker for, men bare lige så du vidste det ! men det er blandt andet derfor jeg har valgt at spise noget rigtigt mad under kuren

Haha, i know what you meen
Er heller ikk selv "tæskefed her" om man så må sige, men det at man kan overskue kg man ska tabe uden 30 delmål er bare for mig nememre og mere overskueligt, det helt sikkert! Så derfor tager jeg mig sammen nu..

Og oki, dvs for hver alm måltid du spiser, skærer du en shake fra ?
Er det rigtig forstået.. ?
Det mere fordi jeg sys de skriver på nupos hjemmeside at selvom man spiser normal aftensmad ska man alligevel spise de 6 shakes  Det er lidt forvirrede altså! hehe..

Og ja det med at afslutte og passe på med vægten læste jeg godt et sted - men tak alligevel
Har også inden min graviditet tabt 10 kg, og ærger mig at jeg "gav slip" under graviditeten på de vaner. For smed alt pånær 5 kg efter fødsel, men der havde jeg glemt de gode vaner. ØV. Så nu mangler jeg li små 5 kg stadig for at være dernede igen og så ville jeg godt li ha 5 mere af tror jeg.

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Dianaaa skriver:

ja man skal gøre hvad bedst føler for

ja jeg får 3-4 nupo shake løbet af dagen, sjældent efter aftensmad, og hvis jeg får noget efter aftensmaden er det et stykke frugt

Drikker du så bare shakes når du føler sult eller gør du det konsekvent på faste tidspunkter?

Håber det virker på mig som på dig :-)
Har du syndet på nogen måde i løbet af kuren eller fået lidt federe mad end man måske burde?

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

StephanieJ skriver:

Kunne ligeså godt være mig der skrev det der.
Nøjagtig samme "bekymring" og samme ønskede vægttab ;-)

Hæhæ hvor godt
Kender godt det der med, skrev jeg li det jeg tænkte eller tænkte en anden det samme og skrev det

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Hæhæ hvor godt
Kender godt det der med, skrev jeg li det jeg tænkte eller tænkte en anden det samme og skrev det

Hehe :-D

Iiih kommode jo aldrig i seng (eller ligger her allerede), men blev så glad over det Dianaaa skrev at jeg nu bare glæder mig MEGA meget til knækbrød og salat med kylling imorgen :-P Hehe!

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

Lou87 skriver:

Haha, i know what you meen
Er heller ikk selv "tæskefed her" om man så må sige, men det at man kan overskue kg man ska tabe uden 30 delmål er bare for mig nememre og mere overskueligt, det helt sikkert! Så derfor tager jeg mig sammen nu..

Og oki, dvs for hver alm måltid du spiser, skærer du en shake fra ?
Er det rigtig forstået.. ?
Det mere fordi jeg sys de skriver på nupos hjemmeside at selvom man spiser normal aftensmad ska man alligevel spise de 6 shakes  Det er lidt forvirrede altså! hehe..

Og ja det med at afslutte og passe på med vægten læste jeg godt et sted - men tak alligevel
Har også inden min graviditet tabt 10 kg, og ærger mig at jeg "gav slip" under graviditeten på de vaner. For smed alt pånær 5 kg efter fødsel, men der havde jeg glemt de gode vaner. ØV. Så nu mangler jeg li små 5 kg stadig for at være dernede igen og så ville jeg godt li ha 5 mere af tror jeg.

ja man skal jo helst spise de 6 , men man sagtens suplere* med rigtigt og sundt mad, jeg har ikke hørt om nogen der er døde af det har også haft 2 dage hvor jeg har spist 6 nupo shake og 1 aftensmåltid men det fungerede bare ikke lige for mig ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.