Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Rikkemor89

Min veninde og jeg er osse starte på nupo, min veninder siger de samme som dig at du er sulten hele tiden, hun synes virkelig osse bare det var surt at hun følte sig sulten hele tiden.

Jeg synes ikk jeg bliver vildt sulten, men ellers tager jeg bare et stykke frugt eller en nød (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Kofoed.

Jeg har halvt været på den i en uge og manglede virkelig noget at tygge i, så fandt fuldkorns boller i brugsen (indholder samme antal kcal) og spiste sådan en i stedet for en shake.

Du kan, vis det virkelig smager for dårligt, prøve at blande i mælk, det ændre meget smagen, men så for du jo så også lidt mere fedt/kcal, men langt fra nok til t ødelægge kuren.

Hvis du vil prøve noget der smager dårligt, så snup en af barene (karamellen er den eneste vi ikke måtte smide resten ud af).

Derudover synes jeg også der er forskel på brev og poserne, kan lige tage jordbær på brev, men køber man de store pakker med poser i, ja så smager det alt for knustig, også derfor jeg sælger mit. Og ja, mangoen har aldrig været mig. Glæder mig bare til Banan/vanille kommer på pulver ..

Anmeld

9. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StephanieJ skriver:

Åh, er begyndt på nupo idag og er bare SÅ sulten hele tiden og tænker KONSTANT på mad!
Og ikke nok med det, så er jeg mega træt og har nada energi!! :-(

Hvordan reagerer Jeres krop på det? Og har I nogle gode fif?

Lige en anden ting, er der nogen af Jer der drikker kakao shaker altså den I selv shaker, ikke de færdige?
Jeg syntes det smager ulækkert meget af nødder og ikke i nærheden af noget der minder om kakao. Gør I noget for at forbedre smagen? Har prøvet med vaniljesukker, men det gør bare ikke det store. Og selv hælde kakaopulver i duer jo heller ikke, for så bryder jeg jo kuren.

Hjælp I søde baby-piger!

Kærligst en sulten StephanieJ :-)

Hejsa

Jeg har nu været på nupo i 1 uge (dog ikke aftensmad, men stadig sund aftensmad) og har tabt mig 3 kg. Din krop bliver vant til at indtage mindre

har du prøvet at blende frosne frugter i og så lige 20 min i fryseren...så bliver den lidt a la smoothie

supperne smager rigtig godt...kan især godt lide spicy thai chicken, men elsker også stærkt mad

held og lykke

Anmeld

9. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StephanieJ skriver:

Åh, er begyndt på nupo idag og er bare SÅ sulten hele tiden og tænker KONSTANT på mad!
Og ikke nok med det, så er jeg mega træt og har nada energi!! :-(

Hvordan reagerer Jeres krop på det? Og har I nogle gode fif?

Lige en anden ting, er der nogen af Jer der drikker kakao shaker altså den I selv shaker, ikke de færdige?
Jeg syntes det smager ulækkert meget af nødder og ikke i nærheden af noget der minder om kakao. Gør I noget for at forbedre smagen? Har prøvet med vaniljesukker, men det gør bare ikke det store. Og selv hælde kakaopulver i duer jo heller ikke, for så bryder jeg jo kuren.

Hjælp I søde baby-piger!

Kærligst en sulten StephanieJ :-)

ps. jeg spiser frugt når jeg kan mærke sult, såsom druer, blåbær, vandmelon osv. og agurk da den er vandbaseret.

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

morethanperfect skriver:

Hehe nej , det ku jeg godt forestille mig ..
Held og lykke  

Hehe, jo tak da :-)

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

ThulinJust skriver:

Min veninde og jeg er osse starte på nupo, min veninder siger de samme som dig at du er sulten hele tiden, hun synes virkelig osse bare det var surt at hun følte sig sulten hele tiden.

Jeg synes ikk jeg bliver vildt sulten, men ellers tager jeg bare et stykke frugt eller en nød (:

Frugten kunne da være en idé, men uha jeg tror stadig sulten er der.
Ligger f.eks. nu og kan ikke sove fordi jeg bare tænker på mad.

Har SÅ meget lyst til at gå op og smøre en mad, men samtidig tænker jeg også at det nupo kostede, og så skal det også bruges ordenligt. :-)

Hvad syntes I om smagen?
Erstatter I alle måltider med nupo?

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

Kofoed. skriver:

Jeg har halvt været på den i en uge og manglede virkelig noget at tygge i, så fandt fuldkorns boller i brugsen (indholder samme antal kcal) og spiste sådan en i stedet for en shake.

Du kan, vis det virkelig smager for dårligt, prøve at blande i mælk, det ændre meget smagen, men så for du jo så også lidt mere fedt/kcal, men langt fra nok til t ødelægge kuren.

Hvis du vil prøve noget der smager dårligt, så snup en af barene (karamellen er den eneste vi ikke måtte smide resten ud af).

Derudover synes jeg også der er forskel på brev og poserne, kan lige tage jordbær på brev, men køber man de store pakker med poser i, ja så smager det alt for knustig, også derfor jeg sælger mit. Og ja, mangoen har aldrig været mig. Glæder mig bare til Banan/vanille kommer på pulver ..

Ja man får 100 kcal mere for hvergang man blander med mælk.
Uha håber da ikke de barer er så ringe, for har købt 3 karamel og 2 chokolade.

Har du tabt dig noget indtil nu?
Erstatter du også alle måltider med nupo?

Og må desværre skuffe dig, banan/vanilje kommer ikke som pulver. De har ikke planer om det. Desværre!

Kunne være jeg skulle se med en bolle eller frugt!

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

mor:) skriver:

Hejsa

Jeg har nu været på nupo i 1 uge (dog ikke aftensmad, men stadig sund aftensmad) og har tabt mig 3 kg. Din krop bliver vant til at indtage mindre

har du prøvet at blende frosne frugter i og så lige 20 min i fryseren...så bliver den lidt a la smoothie

supperne smager rigtig godt...kan især godt lide spicy thai chicken, men elsker også stærkt mad

held og lykke

Det er da flot!

Nej har kun kakao pulver, banan/vanilje og chokolade færdige shakes og så karamel og chokolade bar.

Savner en lækker rugbrøds mad med makrel ligenu :-X

Hvad spiser du af sunde retter til aften. Er alt andet så erstattet af nupo?

Anmeld

9. januar 2012

Lou87

Nej det er da kun barene der tæller for to?

Jeg drikker også en masse vand, men sulten er der bare virkelig konstant alligevel.

Og vil bare SÅ gerne hænge i, men åh hvor er det øv og ikke særlig motiverende når man er konstant i madland i sit hoved.

Nej, vidst også de færdigblandede brikker der..
Du kan se det på deres hjemmeside. Begge hedder noget med måltids erstatning.. eller lign.. og under faq står der noget om det. De har ihvertfald dobbelt så mange kalorier som dem hvor man blander pulver med vand. Men det er sku forvirrende

Ja jeg synes også det var lidt svært - specielt da kæresten og vores datter sad og spiste meget velduftende aftensmad foran snotten på mig Men nu må jeg se hvordan første uge går, for hvis jeg taber godt på det og jeg ikk synes det har været mega belastede - ja så snupper jeg en uge mere...
Men tror helt sikkert tricket for mig er at smage de supper også, så det skal jeg i morgen! Og så ska jeg bare ha mit glas cola om aftenen hihi Håber jeg bliver ved og sige "bare"... og jeg ikk ender i madkrig i hovedet som dig

Hæng i  og ellers må du spise et normalt måltid, så du ka overleve  hov forresten, nogen siger også det er godt at ha sukkerfrit tyggegummi på sig...

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

mor:) skriver:

Hejsa

held og lykke

er den MEGET stærk den suppe ?
ska ha fat i noget suppe i morgen, det helt sikkert..
men er bare ikk god til alt for stærk mad, er lidt sart siger min kæreste ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.