Nupo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.357 visninger
71 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Steph_Laurits

Åh, er begyndt på nupo idag og er bare SÅ sulten hele tiden og tænker KONSTANT på mad!
Og ikke nok med det, så er jeg mega træt og har nada energi!! :-(

Hvordan reagerer Jeres krop på det? Og har I nogle gode fif?

Lige en anden ting, er der nogen af Jer der drikker kakao shaker altså den I selv shaker, ikke de færdige?
Jeg syntes det smager ulækkert meget af nødder og ikke i nærheden af noget der minder om kakao. Gør I noget for at forbedre smagen? Har prøvet med vaniljesukker, men det gør bare ikke det store. Og selv hælde kakaopulver i duer jo heller ikke, for så bryder jeg jo kuren.

Hjælp I søde baby-piger!

Kærligst en sulten StephanieJ :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

morethanperfect

StephanieJ skriver:

Åh, er begyndt på nupo idag og er bare SÅ sulten hele tiden og tænker KONSTANT på mad!

Lige en anden ting, er der nogen af Jer der drikker kakao shaker altså den I selv shaker, ikke de færdige?
Jeg syntes det smager ulækkert meget af nødder og ikke i nærheden af noget der minder om kakao. Gør I noget for at forbedre smagen? Har prøvet med vaniljesukker, men det gør bare ikke det store. Og selv hælde kakaopulver i duer jo heller ikke, for så bryder jeg jo kuren.

Hjælp I søde baby-piger!

Hvis jeg var sulten tog jeg en gulerod ..

Og smagen , er noget man skal vende sig til .. I starten syns jeg det smagte meget af jern , især dem med kakao , men når man vender sig til dem , er det faktisk ikke så slemt
Hvilket måltid erstatter du med ?? 

Anmeld

9. januar 2012

Laura.

StephanieJ skriver:

Hjælp I søde baby-piger!

Åh, det samme her..

Startede på Nupo i dag, lidt senere end først planlagt, men nu kom jeg igang. Men Føj hvor smager det ækelt og syntetisk..! Har lidt svært ved at se hvordan jeg skal kunne komme igennem det.. Jeg har købt en pakke med både jorbær- og kacao pulver, så jeg lader det ikke gå til spilde da jeg alligevel er så fast besluttet på at jeg gennemfører det. Men det er sg lidt svært.. Når jeg har mixet det kommer jeg der i fryseren et par min. det smager så lidt bedre.
Men jorbær drikken er lige så slem.

Anmeld

9. januar 2012

Lou87

Pudsigt, er selv li startet på nupo i dag

Hmm.. altså først og fremmest, så gælder de der færdig blandede for to, så vidt jeg har forstået! Så der er dobbelt op på kalorier, også i barene. Bare hvis ikk du vidste det

Og hmm, jeg puttede noget knust is i - det hjalp sys jeg..
Men nogen siger også man ka mixe den og sætte den i fryseren et kvarters tid... Så blir den mere slush ice agtig eller lign.
Og nej - put endelig ikk andet i.. det ødelægger bare kuren.

Jeg glææææder mig til og smage supperne, savner allerede en ande smag

Du må godt drikke kalorie lette drikke... så jeg tager mig et glas pepsi max her om aftenen - dels fordi jeg er lidt afhængig af cola, men ja... det hjalp også min trang til noget andet

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

morethanperfect skriver:

Hvis jeg var sulten tog jeg en gulerod ..

Og smagen , er noget man skal vende sig til .. I starten syns jeg det smagte meget af jern , især dem med kakao , men når man vender sig til dem , er det faktisk ikke så slemt
Hvilket måltid erstatter du med ?? 

Syntes bare det smager vildt ulækkert meget af nødder

Jamen det er hardcore udgaven - altså fuld nupo og intet andet.

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

StephanieJ skriver:

Syntes bare det smager vildt ulækkert meget af nødder

Jamen det er hardcore udgaven - altså fuld nupo og intet andet.

Hmm nå okay ..
Det skulle vidst ikke være så sundt i følge min svigerinde ..
Men altså  

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

Laura. skriver:

Åh, det samme her..

Startede på Nupo i dag, lidt senere end først planlagt, men nu kom jeg igang. Men Føj hvor smager det ækelt og syntetisk..! Har lidt svært ved at se hvordan jeg skal kunne komme igennem det.. Jeg har købt en pakke med både jorbær- og kacao pulver, så jeg lader det ikke gå til spilde da jeg alligevel er så fast besluttet på at jeg gennemfører det. Men det er sg lidt svært.. Når jeg har mixet det kommer jeg der i fryseren et par min. det smager så lidt bedre.
Men jorbær drikken er lige så slem.

Ja den med fryseren er prøvet, men syntes ikke det giver alverden til effekt

Er du også på FULD nupo og intet andet?
Kunne bare mærke idag i skolen at det trak tænder ud og min energi er bare forsvundet fuldstændig

Gad godt smage jordbær, men vil heller ikke købe en hel kasse.
Men nøj jeg er skuffet over kakao'en, for den færdige shake man kan købe smager jo faktisk rigtig rigtig godt.

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

NNePudsigt, er selv li startet på nupo i dag

Hmm.. altså først og fremmest, så gælder de der færdig blandede for to, så vidt jeg har forstået! Så der er dobbelt op på kalorier, også i barene. Bare hvis ikk du vidste det

Og hmm, jeg puttede noget knust is i - det hjalp sys jeg..
Men nogen siger også man ka mixe den og sætte den i fryseren et kvarters tid... Så blir den mere slush ice agtig eller lign.
Og nej - put endelig ikk andet i.. det ødelægger bare kuren.

Jeg glææææder mig til og smage supperne, savner allerede en ande smag

Du må godt drikke kalorie lette drikke... så jeg tager mig et glas pepsi max her om aftenen - dels fordi jeg er lidt afhængig af cola, men ja... det hjalp også min trang til noget andet

Nej det er da kun barene der tæller for to?

Jeg drikker også en masse vand, men sulten er der bare virkelig konstant alligevel.

Og vil bare SÅ gerne hænge i, men åh hvor er det øv og ikke særlig motiverende når man er konstant i madland i sit hoved.

Anmeld

9. januar 2012

Steph_Laurits

morethanperfect skriver:

Hmm nå okay ..
Det skulle vidst ikke være så sundt i følge min svigerinde ..
Men altså  

Det er ihvertfald ikke ret sjovt at være så sulten.

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

StephanieJ skriver:

Det er ihvertfald ikke ret sjovt at være så sulten.

Hehe nej , det ku jeg godt forestille mig ..
Held og lykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.