Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

JA, jeg ved da godt nok ikke, hvad jeg skal i Horsens. Har aldrig været der, og det ville være dumt at tage dertil når du er i Kolding. DUMT!

Sover han så ikke videre? Johannes skal vækkes - og det tar lang tid! Han er helt væk! 

Det er kun yderst sjældent han sover videre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg tænkte straks samme tanke!

No offence, Carina!

Jeg kan ikke få lov at citere det rigtige indlæg men nej jeg synes ikke det er besværligt jeg bruger dog madlog den kan jeg bedst lide og den fungerer også fint fra mobilen

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

AnneBJ skriver:

Jo mere "synlighed" for mig, jo bedre. Jeg har ikke noget imod at oplyse startvægt, men alternativt kunne listen (JAAAA mand, mulighed for en ny liste!!!!) bare se sådan ud:

Anne:

Mål: 15 kg
9/1: - 100 g. (for jo jo, det har jeg tabt siden i mandags... tsk tsk)

16/1: ??

Og så lave en fælles vejedag? 

Lige præcis, det var også sådan der jeg tænkte det! Vi behøver ikke en startvægt som sådan, bare hvad målet er og hvad den så siger efter hver uge. Men ja vi er nødt til at have en fælles dag for vejning synes jeg. Så kan vi også holde hinanden bedre op på det tror jeg?

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

piadas skriver:

Sjovt, jeg tænkte lige tanken lige som dig, at vi kunne lave en tråd, hvor vi skrev vores mål (f.eks. for tre måneder af gangen, så det ikke virker uoverskueligt, at vi alle skal tabe os 30 kilo i løbet af det næste år - det er nok lidt mere overskueligt f.eks. at skulle tabe 5 i løbet af 3 måneder?), og så hvor meget, vi har tabt os?

Så laver vi jo bare en ny tråd efter 3 mdr.

Altså noget med:

Navn Mål +/- 1.2 +/- 15.2 +/- 1.3 +/- 15.3 +/- 1.4
piadas 5          

Hvad synes I andre?

jepper!  Anne: Liste! Liste! Liste! Liste! hepahepahep!!

PS: Synes da bare det er den samme liste vi køre på men SELVFØLGELIG skal der være delmål!! Gik engang hos de danske vægtkonsulenter og der mener jeg det var ved hver 5 kg man havde tabt sig så blev det råbt op foran alle de andre. Og det var faktisk ret fedt at blive klappet af  Måske vi kunne lave noget a la det samme? At man laver delmål på 5 kg eller sådan noget??

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

Vil BARE LIGE SIGE at jeg nu har været ude at løbe!!  Godt nok ikke ret langt omk de 3 km alt i alt, men jeg var afsted! Jeg har fået en app der hedder 5K Runner som starter MEGET blidt ud. Man kan bruge den samtidig med man høre musik  Første dag bestod af 5 min opvarmning/ gang så 1 min løb, 1½ min gang (6 gange) og så 5 min. nedkøling med efterfølgende udstrækning. Ikke særlig hårdt, men hvilket også var vigtigt for mig, for ikke at miste modet fra dag 1 af! Så nu HÅBER jeg at der kan blive plads til dette 3 gange om ugen  

Anmeld

10. januar 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Vil BARE LIGE SIGE at jeg nu har været ude at løbe!!  Godt nok ikke ret langt omk de 3 km alt i alt, men jeg var afsted! Jeg har fået en app der hedder 5K Runner som starter MEGET blidt ud. Man kan bruge den samtidig med man høre musik  Første dag bestod af 5 min opvarmning/ gang så 1 min løb, 1½ min gang (6 gange) og så 5 min. nedkøling med efterfølgende udstrækning. Ikke særlig hårdt, men hvilket også var vigtigt for mig, for ikke at miste modet fra dag 1 af! Så nu HÅBER jeg at der kan blive plads til dette 3 gange om ugen  

Ooork hvor er du SEJ!!! Det lyder i øvrigt også som en app for mig... hvis det ikke lige var fordi jeg i morges tabte min fon på gulvet så fronten smadrede i tusind stykker

Til gengæld har jeg gået tur i to stive timer - i gummirøjsere, så nu har jeg fået en vabel

MEN! Du er sej Maria!!!

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Ooork hvor er du SEJ!!! Det lyder i øvrigt også som en app for mig... hvis det ikke lige var fordi jeg i morges tabte min fon på gulvet så fronten smadrede i tusind stykker

Til gengæld har jeg gået tur i to stive timer - i gummirøjsere, så nu har jeg fået en vabel

MEN! Du er sej Maria!!!

eeeeeej Mette, hvor TRÆLS!!!!...................... har du noget forsikring på den? det har jeg fåetpå min fordi jeg eren spade og tit har tabt mine tidligere telefoner. Egentlig også grunden til at jeg ikke har fået en Iphone før nu, fordi jeg er så bange for at tabe den.

2 timers gåtur er HELTS SIKKERT mere fedtforbrændende end mine sølle minutters løbetur, så SEJT Mette!  

Anmeld

12. januar 2012

Maria-s

Så så man da lige mor her være ude og løbe igen, her i "morges" i silende regnvejr endda!  

Hva med dig Carina, blir det til noget?

Og Anne, superseje-liste-Anne; Sku vi alle holde ved "slanketråden" her og så få lavet den der liste, så vi kan HEPPE på hinanden og SKAMROSE, så vi gir hinanden noget P O W E R!!

Anmeld

12. januar 2012

AnneBJ

Maria-s skriver:

Så så man da lige mor her være ude og løbe igen, her i "morges" i silende regnvejr endda!  

Hva med dig Carina, blir det til noget?

Og Anne, superseje-liste-Anne; Sku vi alle holde ved "slanketråden" her og så få lavet den der liste, så vi kan HEPPE på hinanden og SKAMROSE, så vi gir hinanden noget P O W E R!!

Hvor er du god!!!

Jamen det er skam ikke fordi jeg ikke er igang, jeg har tabt 1,2 kg siden mandag, men jeg må hellere undlade at lave flere lister nu... Lige om hjørnet vælter det ind med 1 årsfødselsdage som skal på listen + jeg starter udd. igen med dertilhørende eksamen lige om lidt... 

Anmeld

13. januar 2012

Maria-s

AnneBJ skriver:

Hvor er du god!!!

Jamen det er skam ikke fordi jeg ikke er igang, jeg har tabt 1,2 kg siden mandag, men jeg må hellere undlade at lave flere lister nu... Lige om hjørnet vælter det ind med 1 årsfødselsdage som skal på listen + jeg starter udd. igen med dertilhørende eksamen lige om lidt... 

Du er da for SEJ!!  FLOT Anne!!

Hehe det kan jeg godt forstå, at tiden ligesom er ved at være booket op

Uhhh ja det er snart tilbage til den "virkelige verden" for selv de sidste af os!......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.