Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Fordi det eneste gode ved januar-februar er at man må spise fastelavnsbollder! Altså lige indtil jeg fik Johannes i Januar, ikk  

Kom og få en - de er goooe og næsten helt sunde

Ikke fordi dit selskab kan gøres op i penge.. men det bliver nogle RET dyre fastelavnsboller....!  Hm.. men Jørn har jo fødselsdag d. 7. marts.. man er faktisk næsten NØDT til at servere fastelavnsboller for gæsterne så.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

DK

Århhh.... fastelavnsboller! Jeg har VERDENS bedste opskrift på fastelavnsboller. Dem af dej med creme indeni, og glasur oven på. Så kommer jeg lige et skvæt cognac/rom i glasuren så den bliver lidt lyserød og smager MEGET bedre, århhh lune nybagte fastelavnsboller der står på risten og drypper glasur ned på bordpladen lige klar til at blive spist, sammen med en god kop the og film i tv.

suk.

Nå. Tilbage til kylling, æg og yoghurt. Fuck jeg er træt af den her kur

Anmeld

19. januar 2012

piadas

DK skriver:

Århhh.... fastelavnsboller! Jeg har VERDENS bedste opskrift på fastelavnsboller. Dem af dej med creme indeni, og glasur oven på. Så kommer jeg lige et skvæt cognac/rom i glasuren så den bliver lidt lyserød og smager MEGET bedre, århhh lune nybagte fastelavnsboller der står på risten og drypper glasur ned på bordpladen lige klar til at blive spist, sammen med en god kop the og film i tv.

suk.

Nå. Tilbage til kylling, æg og yoghurt. Fuck jeg er træt af den her kur

Årh, hvornår skal vi smage de fastelavnsboller?

Jeg gider ikke engang spørge efter opskriften, for jeg gider ikke bruge vores ovn... Hver gang vi tænder den, går relæet, og det er rimelig træls, så indtil videre har vi klaret os uden...jeg tror måske jeg skal fedte lidt for min lillebror - han er i lære som elektriker, så han må kan fixe den!

Hehe, Serdar blev ellevild, da jeg fortalte ham om kuren! Han æælsker æg, yogurt og kød, så det er liiige en kur for ham! Hmm, jeg har tit overvejet en kur, hvor jeg KUN må spise is...mon det er godt?!

Anmeld

19. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Hmm, jeg har tit overvejet en kur, hvor jeg KUN må spise is...mon det er godt?!

Det er VERDENS BEDSTE KUR!! (Ifølge Jørn - jeg poster gerne et billede af ham, som modargument til nu følgende teori bag argumentet!)

Når man indtager is, i frossen tilstand, lægger det sig allerøverst i mavesækken - altså "tættest" på halsen, men så skal maven helst være godt fyldt inden man spiser isen.

Når man føler der virkelig ikke er plads til mere is, spiser man en lillebitte smule mere - ikke meget, bare 100 ml eller hvad der svarer dertil ca. Så lægger man sig ned, ikke helt fladt, man skal helst være sådan halvt siddende - gerne med tæppe eller dyne på.

Nu sker der nemlig det mirakuløse, at fordi du har en kropstemperatur på 37 grader, og isen er pissekold, så vil den smelte! Langsomt! Så langsomt, at den faktisk indkapsler AL den mad, der i forvejen var i din mavesæk, og i takt med isen smelter og bliver flydende, kan den nu betegnes som væske.

Det er alment kendt, at et stort væskeindtag (IKKE alkoholiske drikke jo ... tsk tsk... ) er en virkelig vigtig faktor, for at opnå et hurtigt og sikkert vægttab - man sveder det nemlig ud!! Nej nej, motion er ikke nødvendig, evt. kan en ekstra dyne tilføjes, men ingen anstrengelse større end det er nødvendig! Kroppen skal jo have ro til at smelte isen.. 

Det er også derfor at det er så forbandet sundt at være syg med høj feber. Man taber sig altid megameget, og spiser jo ofte is; isen indkapsler det chokolade mm. man har spist af trøsteting, smelter væk, og vupti har man tabt 5 kg. på en uge, fordi kropstemperaturen er steget hele 3 grader, men isen ikke er blevet koldere.

Anmeld

23. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Der er en app der hedder shapeup fx... Den fungerer ligesom madlog men er gratis. man indtaster hvad man spiser, og kan indstille hvor meget man vil tabe ialt og hvor meget der skal tabes pr uge, og så udregner den kaloriebehov.

Så nej, det er nok ikke helt nok bare at blive siddende.... 

Kan du huske, om den hedder "Kalorie-tæller - ShapeUp Club"?

Anmeld

23. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Kan du huske, om den hedder "Kalorie-tæller - ShapeUp Club"?

Jep det er vidst den

Anmeld

23. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jep det er vidst den

Super! Jeg er ved at downloade den nu, så må vi se, om det er noget for mig!

Anmeld

23. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jep det er vidst den

Så har jeg fået downloadet den - det tror jeg sgu godt, jeg kan blive venner med!

Jeg må spise 1373 kalorier om dagen, men jeg har kun spist 1039, så jeg er allerede på vej!

Anmeld

24. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Så har jeg fået downloadet den - det tror jeg sgu godt, jeg kan blive venner med!

Jeg må spise 1373 kalorier om dagen, men jeg har kun spist 1039, så jeg er allerede på vej!

Sådan!!! Hvor er det sejt!

Jeg saaaavner min smartphone.... 

Anmeld

24. januar 2012

DK

piadas skriver:

Årh, hvornår skal vi smage de fastelavnsboller?

Jeg gider ikke engang spørge efter opskriften, for jeg gider ikke bruge vores ovn... Hver gang vi tænder den, går relæet, og det er rimelig træls, så indtil videre har vi klaret os uden...jeg tror måske jeg skal fedte lidt for min lillebror - han er i lære som elektriker, så han må kan fixe den!

Hehe, Serdar blev ellevild, da jeg fortalte ham om kuren! Han æælsker æg, yogurt og kød, så det er liiige en kur for ham! Hmm, jeg har tit overvejet en kur, hvor jeg KUN må spise is...mon det er godt?!

Bare nævn en søndag hvor i kommer! I er alle velkommen. Medbriing gerne fastelavns-udklædte unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.