Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Der er en app der hedder shapeup fx... Den fungerer ligesom madlog men er gratis. man indtaster hvad man spiser, og kan indstille hvor meget man vil tabe ialt og hvor meget der skal tabes pr uge, og så udregner den kaloriebehov.

Så nej, det er nok ikke helt nok bare at blive siddende.... 

Smart! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Nårh

Det lyder godt nok lækkert med ferie! Martin starter på arbejde dagen efter - pga jetlag. Eller for at undgå jetlag. Jeg har bare lyst til at have ham helt for mig selv dagen efter!

Der er så sygt langt til Horsens! Men en dag Anne - så kommer jeg! 

Fedt at det også går godt hos jer. Det er lige med, at få det hele til at gå op med lure. Vi har også måttet rykke en del. f.eks VÆKKER jeg ham nu kl. 6 for at han kan nå at sove inden. Han må ikke sove mellem 9 og 12 nemlig. 

Møhø - hvad skal du lave i Horsens?? 

Åh mand - Felix vågner af sig selv kl. alt mellem 4.45 og 6.00..... Så han er HELT færdig kl. 8.30... 

Anmeld

9. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Åh mand - Felix vågner af sig selv kl. alt mellem 4.45 og 6.00..... Så han er HELT færdig kl. 8.30... 

JA, jeg ved da godt nok ikke, hvad jeg skal i Horsens. Har aldrig været der, og det ville være dumt at tage dertil når du er i Kolding. DUMT!

Sover han så ikke videre? Johannes skal vækkes - og det tar lang tid! Han er helt væk! 

Anmeld

9. januar 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Han kommer hjem på mandag - så har han været væk 14 dage!

God ide bare at få det til hans. Men hvad  er det smarte ved den app der Blir jeg tynd af at ha den? 

Ja man taber 10 kg bare ved at købe den!

Nej, altså - man taster ind hvad man vejer, gerne vil veje, hvilket aktivitetsniveau man ligger på, hvad man spiser/ikke spiser. Så regner den bmi ud. Man kan også sætte mål på, fx jeg vil gerne veje 25 kg d. 1/12 2014 - så regner den ud hvor meget man skal tabe om ugen for at nå det mål. Så laver den kurver så man får noget visuelt at forholde sig til. Den fortæller hvor mange kalorier man skal spise til hvert måltid, kommer med små informationer, opmuntringer, gode råd osv.

Med andre ord: ingen mirakelkur (pokkers), så man skal stadig selv gøre det hårde arbejde (pokkers pokkers pokkers)!

For at han kommer hjem mandag! Har i brugt skupe? Har han kunnet undvære Johnson og omvendt?

Anmeld

9. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jo mere "synlighed" for mig, jo bedre. Jeg har ikke noget imod at oplyse startvægt, men alternativt kunne listen (JAAAA mand, mulighed for en ny liste!!!!) bare se sådan ud:

Anne:

Mål: 15 kg
9/1: - 100 g. (for jo jo, det har jeg tabt siden i mandags... tsk tsk)

16/1: ??

Og så lave en fælles vejedag? 

Haha, os to liste-freaks er der med det samme!

Anmeld

9. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg tænkte straks samme tanke!

No offence, Carina!

Anmeld

9. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Der er en app der hedder shapeup fx... Den fungerer ligesom madlog men er gratis. man indtaster hvad man spiser, og kan indstille hvor meget man vil tabe ialt og hvor meget der skal tabes pr uge, og så udregner den kaloriebehov.

Så nej, det er nok ikke helt nok bare at blive siddende.... 

Er det nemt nok at gå til, det der shapeup-halløj? Tager det ikke 100 år og en madpakke at taste ind osv. hver dag? Jeg har aldrig rigtig prøvet madlog, fordi jeg altid har tænkt, at det må være så omstændigt...

Anmeld

9. januar 2012

CA

Mettemus skriver:

Ja man taber 10 kg bare ved at købe den!

Nej, altså - man taster ind hvad man vejer, gerne vil veje, hvilket aktivitetsniveau man ligger på, hvad man spiser/ikke spiser. Så regner den bmi ud. Man kan også sætte mål på, fx jeg vil gerne veje 25 kg d. 1/12 2014 - så regner den ud hvor meget man skal tabe om ugen for at nå det mål. Så laver den kurver så man får noget visuelt at forholde sig til. Den fortæller hvor mange kalorier man skal spise til hvert måltid, kommer med små informationer, opmuntringer, gode råd osv.

Med andre ord: ingen mirakelkur (pokkers), så man skal stadig selv gøre det hårde arbejde (pokkers pokkers pokkers)!

For at han kommer hjem mandag! Har i brugt skupe? Har han kunnet undvære Johnson og omvendt?

Så er det ike den app jeg leder efter. Der MÅ da findes en der løber for mig og sørger for, at jeg blir tynd?

Vi har ikke brugt skype nej. Det internet han har dernede er for langsomt Havde ellers virkelig regnet med det! Har snakket med ham 2x10 min =120kr "katjiiing" siger 3mobil!

Han savner Johannes helt vildt! Og det gør det ikke bedre at den lille lømmel lige gror 4 tænder og begynder at gå rigtigt mens far er væk. Så føles det endnu mere som om man er på den anden side af jorden! Johannes savner også ham - på sin egen underlige måde. Han tjekker sengen om morgenen, og griner af billederne af ham. Men ellers er der vist ikke så meget at mærke på ham. Som min kloge mor siger: "Johannes har ingen fornemmelse af tid, og han er vant til at Martin er væk på arbejde. Så om det er 10 timer eller 14 dage, gør ikke den ekstremt store forskel" Selvfølgelig er der forskel på timer og dage, men tror hun har ret i det emd, at han er vant til at gå ud af døren!  

Anmeld

9. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Så er det ike den app jeg leder efter. Der MÅ da findes en der løber for mig og sørger for, at jeg blir tynd?

Vi har ikke brugt skype nej. Det internet han har dernede er for langsomt Havde ellers virkelig regnet med det! Har snakket med ham 2x10 min =120kr "katjiiing" siger 3mobil!

Han savner Johannes helt vildt! Og det gør det ikke bedre at den lille lømmel lige gror 4 tænder og begynder at gå rigtigt mens far er væk. Så føles det endnu mere som om man er på den anden side af jorden! Johannes savner også ham - på sin egen underlige måde. Han tjekker sengen om morgenen, og griner af billederne af ham. Men ellers er der vist ikke så meget at mærke på ham. Som min kloge mor siger: "Johannes har ingen fornemmelse af tid, og han er vant til at Martin er væk på arbejde. Så om det er 10 timer eller 14 dage, gør ikke den ekstremt store forskel" Selvfølgelig er der forskel på timer og dage, men tror hun har ret i det emd, at han er vant til at gå ud af døren!  

Pyha, 14 dage er altså også lang tid, men på den anden side er halvdelen af tiden jo alligevel allerede gået nu, så lige pludselig er han hjemme igen!

Men jeg kan godt forstå, I allesammen savner hinanden, for det er da også mange ting, der er sket på den tid, han har været væk!

Jeg glææder mig, til Ida begynder at gå - det er så sødt, når de kommer stavrende på deres små fede ben! Oliver og Zilan elsker at øve med hende, så hun bliver trænet et par gange om dagen. Jeg tror, hun er ret ligeglad, men de to store synes det er megasjovt og sødt, når de kan få hende til at stå i et stykke tid uden hun tilter! Hun er så småt ved at tage et par skridt, men balancen er der stadig ikke helt....men der er gulvtæppe i vores "nye" gamle hus, så jeg har på fornemmelsen, det kommer til at gå stærkt nu. Oliver tog sine første skridt på sin 1 års fødselsdag, og Zilan var 13 mdr., så jeg tror, Ida slår rekord. Hun er jo kun knap 11 mdr., og jeg tror ikke, der går 1 måned mere, før hun går, men nu får vi se.

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

her var programmet

http://www.løbeprogrammer.dk/images/programmer/loebeprogram_begyndere.pdf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.