Jaaaa, jeg er allerede i gang....eller jeg har da downloadet en slanke-app!

Er man så ikke i gang?
 Jeg VIL også i gang med at tabe mig og havde egentlig bestemt mig for at starte i mandags, men med flytning osv. denne weekend, er der gået lidt ged i den
, så jeg starter igen fra imorgen!
 Jeg har sat mig som delmål, at d. 21. maj (altså ca. når det nye hus står klar) skal jeg tabe mig 8 kg.  - det svarer til 0,4 kg/ugen. Det må sgu da kunne lade sig gøre?!!
 Måden, jeg vil gøre det på, er ved at spise mindre og droppe det usunde. Jeg har dog bestemt, at jeg stadig godt må drikke cola light for at der bare er lidt af det sjove tilbage, og det bliver bare lidt udholdeligt!
 Jeg har en fast gå-date med en veninde, hvor vi går 5 km. to gange om ugen. Jeg er bange for, at det ikke kan blive til ret meget mere motion for mit vedkommende, men jeg vil prøve at blive bedre til at komme afsted...
 Så jeg er med på vognen og synes det kunne være rigtig fedt, hvis vi kan opmuntre hinanden og komme med gode råd herinde.
 Jeg kan starte!
 Jeg er en af dem, der helst skal have en overdænget tallerken til aftensmad. Jeg fik at vide af en diætist, at man så bare skal tage en børnetallerken eller hvad man nu har af mindre tallerkener. Så kan man overdænge den, så det ser ud af meget. På den måde snyder man øjnene og tror man får mere, end man gør!
 Men man spiser en del mindre, end man plejer (hvis man selvfølgelig ikke bare fylder den op igen, men nøjes med den ene portion
)!
 Jeg har længe haft intentioner om at prøve teorien af, men jeg må indrømme, at jeg glemmer det, når jeg dækker bord
, men hvis jeg husker det, skal det prøves!