Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Maria-s

Carina87 skriver:

Feeedt så er vi flere løbe-hadere der går i gang med at pine os selv!

Jeg synes virkelig også det gør ondt at trække vejret SPECIELT om vinteren. Det føles som om lungerne snart dør af det! Kan det have noget at gøre med de smøger der? Du har også røget før, har du ikk?

Ih så heldig du er med den telefon! 

Gad vide, hvor mange kilo vi tilsammen har at smide herinde?

Jeg tror bare det er noget med at vi ikke er vant til at løbe og derfor hiver meget mere luft ned end dem der er vant til at løbe. Og vores lunger er jo varme og luften er kold, så der sker en masse kondencering i lungerne= vand i lungerne (faktisk ikke så sundt tror jeg). Derfor tror jeg også det er vigtigt ikke at starte for hårdt ud, men tag noget x-min. løb, x-min gang (Og så opgir man heller ikke på 3. dagen!

Ja jeg er også bare SÅ glad for den! kan allerede ikke undvære den

Uhhh tør vi skrive vores vægt herinde eller sku vi bare lave en liste hvor vi skriver ind, én gang om ugen hvor meget vi har tabt(/ taget på, hvad jo ikke kommer til at ske! ) ?? Hvad siger I andre til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

piadas

Maria-s skriver:

JEG VIL GERNE VÆRE MED!!!!  Jeg HADER også at løbe og især her om vinteren synes jeg det er yderste svært at komme afsted da jeg synes det gør ondt i lungerne med al den kolde og fugtige luft!........ for jeg trækker altså ikke bare vejret, jeg HIVER efter det

Er der nogen der kan anbefalde nogle gode apps til mobilos (var jo heldig at få en Iphone 4S af manden min i julegave) med løbeprogrammer/ slanke halljøj/ andet for sundheden??

Og her har jeg MINIMUM 5 kg der skal smides og MEGET gerne 8!

Jeg fik anbefalet Target Weight herinde, men jeg har den ikke selv, da den kun findes til iphone og ikke Android.

Anmeld

9. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

I hear you!! Jeg overgav mig dog i juledagenen og jeg ELSKER den!!! Det er ikke en Iphone men den er fiks og den kan wordfeud og alle mulige andre apps!

Jeg ku også godt klare mig med en anden end iphone! Men uanset, så er pengene der ikek til det. Det ville også være synd for nokia-klap hvis jeg sådan skiftede ham ud med en yngre, smartere og slankere model. Det ville jeg i hvert fald selv blive ked af, hvis Martin gjorde

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Nej nej - jeg ved godt det ikke er din kjole der gør dig tynd. Jeg synes bare den er så flot

Jo, jeg sætter en dato lige nu - 1. marts kan jeg løbe hjem fra Dorthe! Hvis ikke, så blir jeg sur og løber aldrig mere. Jo det skulle lige være ud på mcdonalds

Det går faktisk overraskende godt! Selvom jeg savner ham helt vildt! Der er en grund til, at jeg har giftet mig med ham - jeg kan simpelthen ikke undvære ham!

Men bortset fra det, så kører det. Første dag var jeg ked af at han var rejst og frustreret over de 2 uger der lå foran. Og Johannes var tandbaby. Det gjorde vist at alt gik op i hat og briller. Jeg tog mig sammen og lavede en plan! Nu kører vores dag på minutter, opvasken venter til fordel for tid på gulvet med Johannes. Putning tar en time, men det er uden skrig og skrål. Jeg sidder bare inde ved ham og afspænder på min helt egen opfundne yogamåde. Lægger ham ned når han rejser sig og gentager "sov godt - kys kys - jeg elsker dig" sådan ca. en millon gange. Men ingen græder og vi er begge trygge ved faste rutiner og hygge. 

Det hjælper også rigtig godt, at han er så god til det med dagpleje! Han elsker det! I morgen skal han sove derovre

MEN jeg glæder mig til, at Martin kommer hjem!

Det var faktisk løbetøjet jeg hentydede til

Pyh det lyder altså også hårdt - eller, det lød hårdt! Nu lyder det hyggeligt!! Jørn har ferie i denne uge, og det er helt hårdt at dele Felix så meget med ham - i forvejen underværer jeg ham jo meget pga. VS..

Du kan også løbe ned til toget 1. marts, og tage hjem til mig. Så lover jeg at lave Othellolagkage til dig...!

Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt med lur imorgen! Felix har helt automatisk nået at sove i VS, for ellers skal jeg nærmest aflevere ham kl. 6, eller på det tidspunkt hvor de andre børn skal skiftes, puttes osv. - og så er der jo ingen at lege med. Fordi han er så lille endnu, sover han på andre tidspunkter end de andre.. 

Anmeld

9. januar 2012

CA

Mettemus skriver:

Hvor længe skal Martin være down under? Måske du kunne plage dig til en app på hans telefon? Så behøver du ikke købe din egen hvis det kun er for slankeapp (og ikke for wordfeud...det er altså gratis?!?)

Hov og forresten - jo otte km gang hver dag er langt. Som en slags afskedssalut fra Århus blev min cykel stjålet natten inden vi flyttede. Selvrisikoen på min forsikring er så høj at der ikke var penge nok til en ny cykel og jeg har ikke selv haft råd siden. SÅ! Hvis jeg engang får råd til en cykel, så bliver det nok også på den måde vi henter og bringer. Det andet kommer til at tage et par timer hver dag. Det ved jeg ikke lige om jeg har tid til

Han kommer hjem på mandag - så har han været væk 14 dage!

God ide bare at få det til hans. Men hvad  er det smarte ved den app der Blir jeg tynd af at ha den? 

Anmeld

9. januar 2012

CA

Maria-s skriver:

Jeg tror bare det er noget med at vi ikke er vant til at løbe og derfor hiver meget mere luft ned end dem der er vant til at løbe. Og vores lunger er jo varme og luften er kold, så der sker en masse kondencering i lungerne= vand i lungerne (faktisk ikke så sundt tror jeg). Derfor tror jeg også det er vigtigt ikke at starte for hårdt ud, men tag noget x-min. løb, x-min gang (Og så opgir man heller ikke på 3. dagen!

Uhhh tør vi skrive vores vægt herinde eller sku vi bare lave en liste hvor vi skriver ind, én gang om ugen hvor meget vi har tabt(/ taget på, hvad jo ikke kommer til at ske! ) ?? Hvad siger I andre til det??

Du har nok ret

Jeg vil ikke skrive min vægt Altså jeg kan fortælle folk de klammeste detaljer om lort, fødsler, fremviser gerne strækmærker og slappe bryster for veninder, men min vægt HADER jeg at snakke om. Det var bare det værste når JM og læge skulle SKRIVE DET NED! Ondskab!

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Han kommer hjem på mandag - så har han været væk 14 dage!

God ide bare at få det til hans. Men hvad  er det smarte ved den app der Blir jeg tynd af at ha den? 

Der er en app der hedder shapeup fx... Den fungerer ligesom madlog men er gratis. man indtaster hvad man spiser, og kan indstille hvor meget man vil tabe ialt og hvor meget der skal tabes pr uge, og så udregner den kaloriebehov.

Så nej, det er nok ikke helt nok bare at blive siddende.... 

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Du har nok ret

Jeg vil ikke skrive min vægt Altså jeg kan fortælle folk de klammeste detaljer om lort, fødsler, fremviser gerne strækmærker og slappe bryster for veninder, men min vægt HADER jeg at snakke om. Det var bare det værste når JM og læge skulle SKRIVE DET NED! Ondskab!

Jo mere "synlighed" for mig, jo bedre. Jeg har ikke noget imod at oplyse startvægt, men alternativt kunne listen (JAAAA mand, mulighed for en ny liste!!!!) bare se sådan ud:

Anne:

Mål: 15 kg
9/1: - 100 g. (for jo jo, det har jeg tabt siden i mandags... tsk tsk)

16/1: ??

Og så lave en fælles vejedag? 

Anmeld

9. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Det var faktisk løbetøjet jeg hentydede til

Pyh det lyder altså også hårdt - eller, det lød hårdt! Nu lyder det hyggeligt!! Jørn har ferie i denne uge, og det er helt hårdt at dele Felix så meget med ham - i forvejen underværer jeg ham jo meget pga. VS..

Du kan også løbe ned til toget 1. marts, og tage hjem til mig. Så lover jeg at lave Othellolagkage til dig...!

Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt med lur imorgen! Felix har helt automatisk nået at sove i VS, for ellers skal jeg nærmest aflevere ham kl. 6, eller på det tidspunkt hvor de andre børn skal skiftes, puttes osv. - og så er der jo ingen at lege med. Fordi han er så lille endnu, sover han på andre tidspunkter end de andre.. 

Nårh

Det lyder godt nok lækkert med ferie! Martin starter på arbejde dagen efter - pga jetlag. Eller for at undgå jetlag. Jeg har bare lyst til at have ham helt for mig selv dagen efter!

Der er så sygt langt til Horsens! Men en dag Anne - så kommer jeg! 

Fedt at det også går godt hos jer. Det er lige med, at få det hele til at gå op med lure. Vi har også måttet rykke en del. f.eks VÆKKER jeg ham nu kl. 6 for at han kan nå at sove inden. Han må ikke sove mellem 9 og 12 nemlig. 

Anmeld

9. januar 2012

piadas

Maria-s skriver:

Sjovt, jeg tænkte lige tanken lige som dig, at vi kunne lave en tråd, hvor vi skrev vores mål (f.eks. for tre måneder af gangen, så det ikke virker uoverskueligt, at vi alle skal tabe os 30 kilo i løbet af det næste år - det er nok lidt mere overskueligt f.eks. at skulle tabe 5 i løbet af 3 måneder?), og så hvor meget, vi har tabt os?

Så laver vi jo bare en ny tråd efter 3 mdr.

Altså noget med:

Navn Mål +/- 1.2 +/- 15.2 +/- 1.3 +/- 15.3 +/- 1.4
piadas 5          

Hvad synes I andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.