Carina87 skriver:

Nej nej - jeg ved godt det ikke er din kjole der gør dig tynd. Jeg synes bare den er så flot
 Jo, jeg sætter en dato lige nu - 1. marts kan jeg løbe hjem fra Dorthe! Hvis ikke, så blir jeg sur og løber aldrig mere. Jo det skulle lige være ud på mcdonalds
 Det går faktisk overraskende godt! Selvom jeg savner ham helt vildt! Der er en grund til, at jeg har giftet mig med ham - jeg kan simpelthen ikke undvære ham!
 Men bortset fra det, så kører det. Første dag var jeg ked af at han var rejst og frustreret over de 2 uger der lå foran. Og Johannes var tandbaby. Det gjorde vist at alt gik op i hat og briller. Jeg tog mig sammen og lavede en plan! Nu kører vores dag på minutter, opvasken venter til fordel for tid på gulvet med Johannes. Putning tar en time, men det er uden skrig og skrål. Jeg sidder bare inde ved ham og afspænder på min helt egen opfundne yogamåde. Lægger ham ned når han rejser sig og gentager "sov godt - kys kys - jeg elsker dig" sådan ca. en millon gange. Men ingen græder og vi er begge trygge ved faste rutiner og hygge. 
 Det hjælper også rigtig godt, at han er så god til det med dagpleje! Han elsker det! I morgen skal han sove derovre
 MEN jeg glæder mig til, at Martin kommer hjem!
 Det var faktisk løbetøjet jeg hentydede til 
 Pyh det lyder altså også hårdt - eller, det lød hårdt! Nu lyder det hyggeligt!! 
 Jørn har ferie i denne uge, og det er helt hårdt at dele Felix så meget med ham - i forvejen underværer jeg ham jo meget pga. VS.. 
 Du kan også løbe ned til toget 1. marts, og tage hjem til mig. Så lover jeg at lave Othellolagkage til dig...! 
 Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt med lur imorgen! 
Felix har helt automatisk nået at sove i VS, for ellers skal jeg nærmest aflevere ham kl. 6, eller på det tidspunkt hvor de andre børn skal skiftes, puttes osv. - og så er der jo ingen at lege med. Fordi han er så lille endnu, sover han på andre tidspunkter end de andre..