Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg vil gerne være med!

Jeg har jo den her plan om at have tabt 20 kg inden d. 1/7 (har vi ikke snakket om det før Carina?). Inden jul tabte jeg mig to kg, og det er så lykkes mig at holde det igennem jul og eksamensstres. Nu er jeg klar igen og skal "bare lige" af med de sidste 18 kg.

Jeg har som Pia hentet en slanke app - så langt så godt. Så skal jeg hav gang i noget motion og et kontrolleret madindtag. Laurits' dagplejer bor to km væk og vi går der ud. Dvs otte km gang hver dag. Jeg kunne godt tænke mig at begynde at løbe også. Det er aldrig lykkes mig at komme ordentligt igang, for jeg stopper bare igen når det bliver hårdt. Jeg har indtil nu ikke haft den rigtige mentalitet. Men måske det hjælper hvis vi er flere om det?

Hvor fanden vil du finde 20 kg henne????! Det er ikke smiger og sådan noget, jeg kan sagtens se "mor-depoter" på dig, men squ ikke 20 kg Mette!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hvor fanden vil du finde 20 kg henne????! Det er ikke smiger og sådan noget, jeg kan sagtens se "mor-depoter" på dig, men squ ikke 20 kg Mette!!! 

Måske tænker du det ikke som smiger, men det er alligevel et klap på skulderen! Det betyder nemlig at mission "mester i forklædningens kunst" er lykkes! For jo - der er skam 20 kg at tage!

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Måske tænker du det ikke som smiger, men det er alligevel et klap på skulderen! Det betyder nemlig at mission "mester i forklædningens kunst" er lykkes! For jo - der er skam 20 kg at tage!

Oh my..... ! Det havde jeg altså aldrig gættet på! 

Men så skal du have "god kamp og held og lykke" med på vejen! Jeg skal "kun" smide 15, men ved godt hvor svært det er... 

Anmeld

9. januar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Oh my..... ! Det havde jeg altså aldrig gættet på! 

Men så skal du have "god kamp og held og lykke" med på vejen! Jeg skal "kun" smide 15, men ved godt hvor svært det er... 

Det er virkelig ikke særlig sjovt nej... ikke før det giver synlige resultater. Og det har vist lange udsigter for mit vedkommende

15 kg lyder også af meget for dig???

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det er virkelig ikke særlig sjovt nej... ikke før det giver synlige resultater. Og det har vist lange udsigter for mit vedkommende

15 kg lyder også af meget for dig???

Nu smigrer du jo...!

Jeg har vejet for meget siden 8. klasse hvilket efterhåndne jo er reeet længe siden, så jeg ved slet ikke hvad det vil være pænt for mig at veje - jeg går efter BMI'et, men stopper hvis jeg kommer til at se afpillet ud... (as if... !)

Jeg er dog under før-graviditetsvægt! Yay!

Anmeld

9. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Jeg vil gerne heppe....!

Jeg kan ikke løbe, og kommer aldrig til at kunne, da det er for belastende for mine knæ. For en måneds tid siden fik jeg "konstateret" tidlige tendenser til slidgigt i begge knæ...

Jeg er ellers også enormt skræmt over min dårlige kondi, men altså, pt. må jeg belaste knæene til smertegrænsen, og det betyder gang og hulahopring...

Øv, hvor surt med de knæ der! Men sejt at du så bare gør det på mange andre måder. De billeder jeg har set af dig et sted fra juleaften, viser virkelig hvor sej du er - du har virkelig tabt dig!

Anmeld

9. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Øv, hvor surt med de knæ der! Men sejt at du så bare gør det på mange andre måder. De billeder jeg har set af dig et sted fra juleaften, viser virkelig hvor sej du er - du har virkelig tabt dig!

Årh hvor sødt af dig at bemærke! På de billeder (på Facebook) er jeg minus 6 kg og 15 cm, fra jeg gik igang.. Der er røget lidt på i julen, men jeg er igang igen!

Har du været ude at løbe siden?

Et andet godt tip: Lyst til slik/kage/chips/whatever? Så børst tænder! Grundigt! Der er mange fordele; tiden går, man glemmer sliktrangen, smagen af tandpasta går ikke ret godt sammen med hverken slik, kage, juice, rødvin eller lignende! Det virker altid herhjemme!  

Anmeld

9. januar 2012

Maria-s

JEG VIL GERNE VÆRE MED!!!!  Jeg HADER også at løbe og især her om vinteren synes jeg det er yderste svært at komme afsted da jeg synes det gør ondt i lungerne med al den kolde og fugtige luft!........ for jeg trækker altså ikke bare vejret, jeg HIVER efter det

Er der nogen der kan anbefalde nogle gode apps til mobilos (var jo heldig at få en Iphone 4S af manden min i julegave) med løbeprogrammer/ slanke halljøj/ andet for sundheden??

Og her har jeg MINIMUM 5 kg der skal smides og MEGET gerne 8!

Anmeld

9. januar 2012

CA

piadas skriver:

Jaaaa, jeg er allerede i gang....eller jeg har da downloadet en slanke-app! Er man så ikke i gang?

Jeg VIL også i gang med at tabe mig og havde egentlig bestemt mig for at starte i mandags, men med flytning osv. denne weekend, er der gået lidt ged i den, så jeg starter igen fra imorgen!

Jeg har sat mig som delmål, at d. 21. maj (altså ca. når det nye hus står klar) skal jeg tabe mig 8 kg.  - det svarer til 0,4 kg/ugen. Det må sgu da kunne lade sig gøre?!!

Måden, jeg vil gøre det på, er ved at spise mindre og droppe det usunde. Jeg har dog bestemt, at jeg stadig godt må drikke cola light for at der bare er lidt af det sjove tilbage, og det bliver bare lidt udholdeligt!

Jeg har en fast gå-date med en veninde, hvor vi går 5 km. to gange om ugen. Jeg er bange for, at det ikke kan blive til ret meget mere motion for mit vedkommende, men jeg vil prøve at blive bedre til at komme afsted...

Så jeg er med på vognen og synes det kunne være rigtig fedt, hvis vi kan opmuntre hinanden og komme med gode råd herinde.

Jeg kan starte! Jeg er en af dem, der helst skal have en overdænget tallerken til aftensmad. Jeg fik at vide af en diætist, at man så bare skal tage en børnetallerken eller hvad man nu har af mindre tallerkener. Så kan man overdænge den, så det ser ud af meget. På den måde snyder man øjnene og tror man får mere, end man gør! Men man spiser en del mindre, end man plejer (hvis man selvfølgelig ikke bare fylder den op igen, men nøjes med den ene portion)!

Jeg har længe haft intentioner om at prøve teorien af, men jeg må indrømme, at jeg glemmer det, når jeg dækker bord, men hvis jeg husker det, skal det prøves!

Slanke-app må da være løsningen? Skal man bare downloade det og så taber man sig bare? Eller skal der sker mere derfra?

Fatter slet ikke du kan overskue det midt i flytning!  Godt med delmål - det lyder da meget fornuftigt! Jeg kan godt forstå, at du ikke kan nå at løbe når du går to gange, men med dine gåture og mindre portioner, så skal det da nok gå rigtig godt! Og så løber du jo efter 3 unger

Det med tallerknen virker! Jeg har det som Diana - jeg tar ALTID to gange! Og så er det altså bare smartere med mindre tallerkner. 

Anmeld

9. januar 2012

CA

Diana... skriver:

Jamen jeg har det præcis som dig men det bliver nemmere og jeg kæmper stadig men jeg har heller ikke været igang så længe endnu. 

Jamen det var også sådan jeg starter det var faktisk med en løbe plan og det er den bedste måde at starte op på for din krop. Jeg bliver bare hurtig ivri (staves) og vil mærke noget mere i kroppen, så jeg droppet hurtig løbeplanen. 

både ja og nej he he  Jeg har fået en 4 ugers praktik her i byen hvor  efter de 4 uger bliver jeg så ansat med løntilskud og hvis det ser ud som nu og de er tilfredse med mig vil jeg så blive fastansat derefter. 

Men det aller vigtigste for mig er jo at der er som pædagog medhjælper jeg komme ud da det kan hjælpe mig ind på den uddannelse så må jeg ærligt indrømme at jeg heller vil være i praktik 2 år end var ansat et andetsted til fuld løn som ikke kan hjælpe mig ind på den uddannelse. 

Så jeg er bare overlykkelig og håber selvfølgelig på fastansættelse. Men er bare glad for jeg kommer ud og arbejde med noget jeg elsker det betyder så meget for mig. 

Feeedt med udsigt til job/adgang til uddannelse! Sådan Diana! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.