grøn · ært skriver:
Jeg bruger også altid dem fra søstrene grene - de er sgu nogle de bedste pensler!! (altså, med mindre man vil bruge maaange penge på pensler, men det har jeg nu aldrig gidet :-P)
Hmm - okay :-P På lang afstad så da, ser de bare vildt pæne ud - som om I har brugt en tusch eller lignende. :-)
Det har været meningen, at mit eventyrtræ skulle have sorte streger, der hvor nuancerne skiller - men jeg har ikke turde gøre det endnu, da jeg synes det er aalt for usikre streger, med penslerne; fordi vores væg har sådan en bølge-tapet.. :-S
Til de sorte streger vil jeg anbefale den sorte maling fra søstrene grene, enten i bøtte eller på tube

Vi brugte sort og gul på bøtte men de er lidt svære og meget tykke, i forhold til resten af malingen som er malet med farverne på tube

28,86kr for bøtten, og 11kr for tuben

Man bliver ikke ruineret og synes faktisk at malingen var bedre end det vi havde købt hos farvehandleren til æsel!!

Dejligt og nemme at have at gøre med. Vores vægge er sådan nogle savsmuldstapet - nok det du kalder bølgetapet

Så det kan sagtens lade sig gøre.
Er helt vild med dit træ bagi sengen, det ser kanont ud. Også med alle de farver

Anmeld