Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

sofiell89

Joyce skriver:

Hvor er det blevet flot og sødt .. Rigtig gode motiver, og Peter Plys går man aldrig fejl  af Det skal nok blive et rigtig godt børneværelse ..

Tak hvor sødt sagt Nej man går aldrig galt med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Tak! 

Og her er lige en 'eventyrstræ-update'!
Det er hårdt arbejde ;-) ...især fordi jeg har en nerve i klemme ved venstre skulderblad... :-S 

Hvor er det blevet super cool!! Ser rigtig godt ud! Skal du ha malet andet også??

Surt med skulderen! håber det går bedre med den!

God bedring

Anmeld

11. februar 2012

grøn · ært

sofiell89 skriver:

Jeg ELSKER bare æsel, så det var et must at han skulle være stor på væggen. Manden faldt over billedet med plys og tigerdyret, og mente at det skulle være der, for så kan de sidde og kigge ned på hende i sengen som skal stå til højre for dem Og så mente manden at det var et must med et æbletræ på væggen, så det fik han da selvfølgelig

nååh, det var da også bare en ulta nuttet idé med plys og tigerdyret over sengen :-)

Hehe - selvfølgelig skulle der være et æbletræ :-P Selvom Peter Plys nok ville fortrække et honningtræ ;-)

Har I brugt alm. pensler til de sorte streger ?? De er så fine lavet nemlig! 

Anmeld

11. februar 2012

grøn · ært

Joyce skriver:

Det er da bare blevet utrolig FLOT !!! Det bliver den bette rigtig glad for, og utrolig kreativt fundet på..

MANGE TAK!!! 

Håber og tror bestemt den lille også bliver glad. Den SKAL i hvert fald bare vokse op i et kreativt hjem - og det er jo om at starte så tidligt som muligt, ik ;-D

Anmeld

11. februar 2012

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Hvor er det blevet super cool!! Ser rigtig godt ud! Skal du ha malet andet også??

Surt med skulderen! håber det går bedre med den!

God bedring

Tak!! 
Ja, der skal mere på væggene - den væg hvor der går to grene ind på, skal der være et barn med en gul vandkande, som vander mælkebøtter - med det er de der mælkebøtter man kan puste til :-)

Og på væggen hvor kommoden og trip-trap reolen står, skal der males to tykke drager, med små vinger :-P Men de er stadig på tegneblokken og ikke helt færdig-designet :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2012

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Tak!! 
Ja, der skal mere på væggene - den væg hvor der går to grene ind på, skal der være et barn med en gul vandkande, som vander mælkebøtter - med det er de der mælkebøtter man kan puste til :-)

Og på væggen hvor kommoden og trip-trap reolen står, skal der males to tykke drager, med små vinger :-P Men de er stadig på tegneblokken og ikke helt færdig-designet :-)

Ej hvor godt  

haha hvor er den cool den seng!! Bliver jo det vildeste børneværelse

Glæder mig til at se når det er færdigt, for det er ihvertfald et spændende projekt i har gang i

Anmeld

12. februar 2012

grøn · ært

Ej hvor godt  

haha hvor er den cool den seng!! Bliver jo det vildeste børneværelse

Glæder mig til at se når det er færdigt, for det er ihvertfald et spændende projekt i har gang i

Tak - jeg synes også den blev virkelig god sengen :-P
Oog, jeg glæder mig godt nok også til at se rummet færdigt!! Håber den lille arver sin mors og mors side af familien's kreative evner - jeg gør da et godt forsøg på at påvirker dens kreative evner.

Anmeld

12. februar 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

nååh, det var da også bare en ulta nuttet idé med plys og tigerdyret over sengen :-)

Hehe - selvfølgelig skulle der være et æbletræ :-P Selvom Peter Plys nok ville fortrække et honningtræ ;-)

Har I brugt alm. pensler til de sorte streger ?? De er så fine lavet nemlig! 

Ja vi brugte almindelige pensler (eller dem man kunne købe i søstrene grene til billige penge) Langt fra er de streger pæne, tæt på kan man godt se at vi har malet over nogen steder, men det er små ting der skal rettes så det kan jo komme en dag jeg keder mig
Plys ville med garanti foretrække et honningtræ, men ikke hos os - der er han en øko

Anmeld

12. februar 2012

grøn · ært

Ja vi brugte almindelige pensler (eller dem man kunne købe i søstrene grene til billige penge) Langt fra er de streger pæne, tæt på kan man godt se at vi har malet over nogen steder, men det er små ting der skal rettes så det kan jo komme en dag jeg keder mig
Plys ville med garanti foretrække et honningtræ, men ikke hos os - der er han en øko

Jeg bruger også altid dem fra søstrene grene - de er sgu nogle de bedste pensler!! (altså, med mindre man vil bruge maaange penge på pensler, men det har jeg nu aldrig gidet :-P)

Hmm - okay :-P På lang afstad så da, ser de bare vildt pæne ud - som om I har brugt en tusch eller lignende. :-)
Det har været meningen, at mit eventyrtræ skulle have sorte streger, der hvor nuancerne skiller - men jeg har ikke turde gøre det endnu, da jeg synes det er aalt for usikre streger, med penslerne; fordi vores væg har sådan en bølge-tapet.. :-S 

Anmeld

13. februar 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

Jeg bruger også altid dem fra søstrene grene - de er sgu nogle de bedste pensler!! (altså, med mindre man vil bruge maaange penge på pensler, men det har jeg nu aldrig gidet :-P)

Hmm - okay :-P På lang afstad så da, ser de bare vildt pæne ud - som om I har brugt en tusch eller lignende. :-)
Det har været meningen, at mit eventyrtræ skulle have sorte streger, der hvor nuancerne skiller - men jeg har ikke turde gøre det endnu, da jeg synes det er aalt for usikre streger, med penslerne; fordi vores væg har sådan en bølge-tapet.. :-S 

Til de sorte streger vil jeg anbefale den sorte maling fra søstrene grene, enten i bøtte eller på tube Vi brugte sort og gul på bøtte men de er lidt svære og meget tykke, i forhold til resten af malingen som er malet med farverne på tube 28,86kr for bøtten, og 11kr for tuben Man bliver ikke ruineret og synes faktisk at malingen var bedre end det vi havde købt hos farvehandleren til æsel!! Dejligt og nemme at have at gøre med. Vores vægge er sådan nogle savsmuldstapet - nok det du kalder bølgetapet Så det kan sagtens lade sig gøre.

Er helt vild med dit træ bagi sengen, det ser kanont ud. Også med alle de farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.