Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

Jeg har oceaner af akrykmaling. Også i sort :-)
   Er det også akrylmaling fra søstrene grene?

Det sorte jeg har er super fin og hverken for tynd eller for tyk (det akrylmaling jeg har fra farvehandleren, er aaalt for tyndt...)

Haha - okay, savsmuldstapet... Har lige googlet det og det er vist alligevel ikke helt det vi har... Vores er mere i firkantede buler... ? My god, hvad ved jeg om tapeter?! 

Ja det er akrylmaling fra Søstrene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

sofiell89

EKBJ skriver:

Er det ikke upragtisk at have pudsleplads ved tremmesengen?? 

Vidste i forresten at når man er gravid må man ikke male? 

- ps. Tak for blespanden, hvor er den fiiiiiin!!! 

Har godt hørt det med malingen.. Men der er så mange ting man ikke må, og skal man leve kan man jo ikke følge reglerne Her maler jeg, men åbner vinduet så jeg står i træk. Jeg bliver nemlig lidt bims af alt det lugt, så jeg tager en trøje på og åbner vinduet i stedet Ligesom jeg spiser sushi med stor velbehag selvom nogle siger man ikke må, og andre siger man må Jeg går ikke særlig højt op i det, og indrømmer da gerne at jeg elsker en bacardi breezer med ananas (den hjælper på min halsbrand ) jeg drikker bare en tår vand til hver tår Breezer.

Anmeld

16. februar 2012

EKBJ

sofiell89 skriver:

Har godt hørt det med malingen.. Men der er så mange ting man ikke må, og skal man leve kan man jo ikke følge reglerne Her maler jeg, men åbner vinduet så jeg står i træk. Jeg bliver nemlig lidt bims af alt det lugt, så jeg tager en trøje på og åbner vinduet i stedet Ligesom jeg spiser sushi med stor velbehag selvom nogle siger man ikke må, og andre siger man må Jeg går ikke særlig højt op i det, og indrømmer da gerne at jeg elsker en bacardi breezer med ananas (den hjælper på min halsbrand ) jeg drikker bare en tår vand til hver tår Breezer.

Sushi spiser jeg også, men spurgte godt nok min jordemoder om jeg måtte vil helst gerne gøre det bedste for den bette.. haha bliver sgu også bims af maling lugten.. 

Jeg drikker cocio når jeg har halsbrand 

Anmeld

20. februar 2012

UnderCover37

grøn · ært skriver:

I skal altså lige se vores tremmeseng

Jeg er viildt glad for den - regnbue(farver) på tremmerne og skyer i enderne.. :-) Der kommer billeder af resten af værelset på et andet tidspunkt - fik det alligevel ikke gjort, mens der var godt lyst til det... ><

Faldt lige over billedet af jeres SMUKKE tremmeseng og vil gerne høre hvilken type maling I har brugt til at male sengen med?

Vi skal male en seng og var ude for at se på træmaling og det er jo vanvittigt dyrt! - men kan det ikke gøres med anden type maling er det jo nødvendigt...

Håber du får mulighed for at fortælle mig lidt om hvordan I har gjort

På forhånd tak!

Anmeld

20. februar 2012

grøn · ært

Faldt lige over billedet af jeres SMUKKE tremmeseng og vil gerne høre hvilken type maling I har brugt til at male sengen med?

Vi skal male en seng og var ude for at se på træmaling og det er jo vanvittigt dyrt! - men kan det ikke gøres med anden type maling er det jo nødvendigt...

Håber du får mulighed for at fortælle mig lidt om hvordan I har gjort

På forhånd tak!

Hejsa :-)

Tusinde tak! Og jo - det kan sagtens sagtens gøres meget billigere end med alm. træmaling! Jeg har brugt flügger farvers hobbymaling, som fås i fire forskellige farver samt hvid og sort :-) De koster 65 kr. pr. bøtte, som rækker til ca. 1 m2. Jeg har stadig lidt til overs i mine bøtter, men også kun meget lidt! Så, det har passet ret præcist med én bøt i hver farve til vores tremmeseng :-)
Først er tremmerne slebet med sandpapir, derefter er de malet. Så har jeg slibet tremmerne igen (med fint sandpapir) og malet over 2. gang. Nogle af farverne skulle have en 3. gang, men ellers var to gange maling helt godt :-)

God arbejdslyst med jeres seng! :-) 

Anmeld

20. februar 2012

UnderCover37

grøn · ært skriver:

Hejsa :-)

Tusinde tak! Og jo - det kan sagtens sagtens gøres meget billigere end med alm. træmaling! Jeg har brugt flügger farvers hobbymaling, som fås i fire forskellige farver samt hvid og sort :-) De koster 65 kr. pr. bøtte, som rækker til ca. 1 m2. Jeg har stadig lidt til overs i mine bøtter, men også kun meget lidt! Så, det har passet ret præcist med én bøt i hver farve til vores tremmeseng :-)
Først er tremmerne slebet med sandpapir, derefter er de malet. Så har jeg slibet tremmerne igen (med fint sandpapir) og malet over 2. gang. Nogle af farverne skulle have en 3. gang, men ellers var to gange maling helt godt :-)

God arbejdslyst med jeres seng! :-) 

Tak! Det var en super god beskrivelse og gir mig endnu mere lyst til at give det et forsøg! 

Anmeld

27. februar 2012

grøn · ært

Så blev kommoden færdig - næsten. Mangler nogle knopper til skufferne :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2012

Koen.

grøn · ært skriver:

HvHvoHvoreerddedenSå blev kommoden færdig - næsten. Mangler nogle knopper til skufferne :-)

Hvor er den blevet fin skal selv et smut i IKEA i morgen så vi kan få det sidste til børneværelset og så står næste weekend på at blive færdig

Anmeld

27. februar 2012

N1

grøn · ært skriver:

Så blev kommoden færdig - næsten. Mangler nogle knopper til skufferne :-)

Super flot  Hvor er kommoden fra?

Anmeld

27. februar 2012

grøn · ært

Super flot  Hvor er kommoden fra?

Tak :-) Kommoden har vi købt til 80,- på dba.dk. Den var malet i noget guld glimmermaling da vi købte den, og det er vi nu endelig sluppet af med ;-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.