Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Camillee

grøn · ært skriver:

I skal altså lige se vores tremmeseng

Jeg er viildt glad for den - regnbue(farver) på tremmerne og skyer i enderne.. :-) Der kommer billeder af resten af værelset på et andet tidspunkt - fik det alligevel ikke gjort, mens der var godt lyst til det... ><

hvor er den bare flot!
Jeg elsker når der er farver på børneværelser, forstår godt du er glad for resultatet (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

I skal altså lige se vores tremmeseng

Jeg er viildt glad for den - regnbue(farver) på tremmerne og skyer i enderne.. :-) Der kommer billeder af resten af værelset på et andet tidspunkt - fik det alligevel ikke gjort, mens der var godt lyst til det... ><

Det er eddermame sejt det der!!! Fed idé...

Anmeld

6. februar 2012

Koen.

grøn · ært skriver:

HvHvaHvadI skal altså lige se vores tremmeseng

Hvad for maling har i brugt? Vi skal nemlig os have malet tremmeseng da lillebror arver fra storsøster og den er altså pt lyserød kan simpelthen ikke huske hvad vi brugte sidste

Anmeld

6. februar 2012

grøn · ært

tanja. skriver:

Hvad for maling har i brugt? Vi skal nemlig os have malet tremmeseng da lillebror arver fra storsøster og den er altså pt lyserød kan simpelthen ikke huske hvad vi brugte sidste

Jeg har brugt hobby malingen fra flügger farver. De koster 65 kr. pr. bøtte og rækker vist til 1 m2. Men ellers skal I bruge træmaling :-)

Anmeld

6. februar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Det er eddermame sejt det der!!! Fed idé...

TAK!!!   

Anmeld

6. februar 2012

grøn · ært

Camillee skriver:

hvor er den bare flot!
Jeg elsker når der er farver på børneværelser, forstår godt du er glad for resultatet (:

TAK!!! 

Jeg elsker også farver - og derfor kommer der masser af dem! :-D

Anmeld

6. februar 2012

sofiell89

Jeg skal male Æsel osv. på væggen på onsdag med en veninde, kan godt se jeg må se at få taget billeder når vi går igang. Vi er da langt bagud i forhold til jer Vi har nemlig kun sat 2 lamper op på værelset Men det er så fordi vi ikke gad begynde at samle tingene, før vi var færdige med at male på væggene..

Anmeld

6. februar 2012

grøn · ært

IKKE færdig overhovedet, men kender I ikke det, at man bare ikke kan vente med at dele det alligevel?? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=iq7-wAIXCXE

Og så et stilbillede. Det er et træ jeg er ved at male :-)

(Nej, min kære kæreste har ikke noget arbejdstøj (han sliber kommoden) og er derfor i nattøj.... Det mente han var praktisk tøj )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2012

grøn · ært

:-) .....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2012

Koen.

grøn · ært skriver:

SuSupSupe

Jeg har brugt hobby malingen fra flügger farver. De koster 65 kr. pr. bøtte og rækker vist til 1 m2. Men ellers skal I bruge træmaling :-)

Super tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.