Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Miss Juul

grøn · ært skriver:

:-) .....

Hvor er du bare kreativ! Ser rigtig godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

grøn · ært

Hvor er du bare kreativ! Ser rigtig godt ud

Tak! 

Og her er lige en 'eventyrstræ-update'!
Det er hårdt arbejde ;-) ...især fordi jeg har en nerve i klemme ved venstre skulderblad... :-S 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2012

sofiell89

Så er vi ved at være færdige med at male på væggene, og indtil videre ser det sådan her ud

Anmeld

10. februar 2012

grøn · ært

sofiell89 skriver:

Så er vi ved at være færdige med at male på væggene, og indtil videre ser det sådan her ud

Herlige billeder I har valgt! :-D Jeg elsker Peter Plys - og er hel vild med, at I har 'turde' tegne figurene så store! 

Anmeld

10. februar 2012

grøn · ært

Eventyrstræet er nu endelig færdig :-D Jeg er supet stolt :-P
(De rigtige farver er noget lysere, men baby.dk synes at gøre mit billede mørkt .....)

Ved siden af sengen skal puslereolen stå, men manden er på job og jeg kan ikke selv slæbe den ind i værelset..

Anmeld

10. februar 2012

NNL

Hvor er I altså bare totalt kreative

Her kommer så nyeste billede af vores kedelige børneværelse - vi skal bare lige have malet "kassen" under puslebordet hvid, så den falder ind med bordet den står på 

Anmeld

10. februar 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

Herlige billeder I har valgt! :-D Jeg elsker Peter Plys - og er hel vild med, at I har 'turde' tegne figurene så store! 

Jeg ELSKER bare æsel, så det var et must at han skulle være stor på væggen. Manden faldt over billedet med plys og tigerdyret, og mente at det skulle være der, for så kan de sidde og kigge ned på hende i sengen som skal stå til højre for dem Og så mente manden at det var et must med et æbletræ på væggen, så det fik han da selvfølgelig

Anmeld

10. februar 2012

viben

Hvor er i kreative allesammen... I første omgang får lillemanden ikke sit eget værelse her, og jeg er ikke specielt kreativ, så skal ikke ud i og male... Men har fundet en fin wallsticker som jeg gerne vil have op over sengen, med teksten: We made a wish and you came true.
Og så skal vi have samlet seng og kommode, og så har vi nogle indbyggede hyller i soveværelset som jeg tænker skal være hans. Så måske kan vi finde på noget kreativt der På sigt bliver soveværelset hans værelse.

Anmeld

11. februar 2012

JH12

grøn · ært skriver:

Eventyrstræet er nu endelig færdig :-D Jeg er supet stolt :-P
(De rigtige farver er noget lysere, men baby.dk synes at gøre mit billede mørkt .....)

Ved siden af sengen skal puslereolen stå, men manden er på job og jeg kan ikke selv slæbe den ind i værelset..

Det er da bare blevet utrolig FLOT !!! Det bliver den bette rigtig glad for, og utrolig kreativt fundet på..

Anmeld

11. februar 2012

JH12

sofiell89 skriver:

Hvor er det blevet flot og sødt .. Rigtig gode motiver, og Peter Plys går man aldrig fejl  af Det skal nok blive et rigtig godt børneværelse ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.