Så starter jeg en tråd om vores alle sammens store babyværelse projekt! Så kan vi lægge billeder ud, efterhånden som vi kommer videre :-)
Lige nu er vores værelse til det stadig ret rodet, men det er mest af alt fordi vi har et skab derinde, som skal rives ned.. Men det står manden for og han havde nok at se til i går :-) I dag og mandag arbejder han, men vi starter op igen på tirsdag, med nedrivning af skabet!
Men vi er kommet godt fra start i går, både med projekt babyværesle og projekt lejlighed. Der skulle muges ud både i vores fadebur og i rummet, hvor børneværelset skal være. Det tog sin tid, men det blev gjort! Manden stod for al oprydningen og slæbning af de tunge ting og fordeleingen af alt det der skal køres på forbrændingen. Imens fik jeg samlet en stor kommode til os selv og en "trip-trap" reol til børneværelset. Desuden også de andre ting fra IKEA, men de var til os selv. Vi havde i forvejen to kommoder, hvoraf den ene er helt ødelagt og den anden en lille fin en, som skal være til børneværelset. Vi købte jo så en kommode til os selv i IKEA, så den lille fine kommode kunne blive flyttet :-)
Den lille kommode skal males hvid og så skal der tapet på skufferne. Jeg har sat det tapet frem der skal på, på de forskellige hylder.
Og det sidste billede er bare fordi jeg er rocker-sej og bla. har samlet kæmpe-kommode helt selv! :-P
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld