Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

grøn · ært

Til de sorte streger vil jeg anbefale den sorte maling fra søstrene grene, enten i bøtte eller på tube Vi brugte sort og gul på bøtte men de er lidt svære og meget tykke, i forhold til resten af malingen som er malet med farverne på tube 28,86kr for bøtten, og 11kr for tuben Man bliver ikke ruineret og synes faktisk at malingen var bedre end det vi havde købt hos farvehandleren til æsel!! Dejligt og nemme at have at gøre med. Vores vægge er sådan nogle savsmuldstapet - nok det du kalder bølgetapet Så det kan sagtens lade sig gøre.

Er helt vild med dit træ bagi sengen, det ser kanont ud. Også med alle de farver

Jeg har oceaner af akrykmaling. Også i sort :-)
   Er det også akrylmaling fra søstrene grene?

Det sorte jeg har er super fin og hverken for tynd eller for tyk (det akrylmaling jeg har fra farvehandleren, er aaalt for tyndt...)

Haha - okay, savsmuldstapet... Har lige googlet det og det er vist alligevel ikke helt det vi har... Vores er mere i firkantede buler... ? My god, hvad ved jeg om tapeter?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

grøn · ært

Lidt nyt fra vores børneværelse :-)

Min far var her i går og hjalp med aalt det der skulle hænges op - og der var også nogle projekter på børneværelset; lampen, hylderne, puslereolen skulle fæstnes til væggen og de hjemmesyet poser skulle op og hænge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2012

JH12

grøn · ært skriver:

Min far var her i går og hjalp med aalt det der skulle hænges op - og der var også nogle projekter på børneværelset; lampen, hylderne, puslereolen skulle fæstnes til væggen og de hjemmesyet poser skulle op og hænge.

Hvor er det blevet rigtig flot! I er da helt vildt kreative, i kunne da starte en virksomhed op, og hjælpe folk med børneværelser..

Anmeld

15. februar 2012

grøn · ært

Joyce skriver:

Hvor er det blevet rigtig flot! I er da helt vildt kreative, i kunne da starte en virksomhed op, og hjælpe folk med børneværelser..

I ?! Hehe - Michael er absolut ikke kreativ!   It's all me ;-) Michael har blot været inde og sige "næææ" og "iiih" og "ååh", mens jeg har svedt i malingen og over tegneblokken 

Uuh - men det lyder da egentlig spændende, det med at gøre det til lidt mere end en hobby :-)

Anmeld

15. februar 2012

JH12

grøn · ært skriver:

I ?! Hehe - Michael er absolut ikke kreativ!   It's all me ;-) Michael har blot været inde og sige "næææ" og "iiih" og "ååh", mens jeg har svedt i malingen og over tegneblokken 

Uuh - men det lyder da egentlig spændende, det med at gøre det til lidt mere end en hobby :-)

Okay, man kunne aldrig vide - herhjemme er det også mig der har stået for det meste, hvor kæresteN kun lige har hjulpet med at hænge tingene op.. men de er gode til at give ris og ros .. 

Jeg kunne forestille mig nogle folk havde brug for hjælp til indretning det er jo noget helt nyt med en baby og indretning dertil - og hvis det skal være lidt spændende kræver det aT man er lidt kreativ, og det er bestemt ikke alle der er det..

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Er det ikke upragtisk at have pudsleplads ved tremmesengen?? 

Vidste i forresten at når man er gravid må man ikke male? 

- ps. Tak for blespanden, hvor er den fiiiiiin!!! 

Anmeld

15. februar 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Er det ikke upragtisk at have pudsleplads ved tremmesengen?? 

Vidste i forresten at når man er gravid må man ikke male? 

- ps. Tak for blespanden, hvor er den fiiiiiin!!! 

Det ved jeg ikke om er upraktisk - det finder vi ud af ;-) Det var det eneste sted der var plads til den, så sådan blev det altså :-) ....hvordan mener du, at det skulle blive upraktisk?

Hehe, ja, det med at male ved jeg godt. Meeeen, jeg tager chancen alligevel :-) Min søster og jeg har overlevet alt det min mor malede da vi var i hendes mavse. Og, vi overlevede endda også, at hun selv fremkaldte billeder. Og akrylmaling /vandbaseret maling er absolut ikke slemt :-)

Så lidt med blespanden! Super du kan bruge den :-D

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Det ved jeg ikke om er upraktisk - det finder vi ud af ;-) Det var det eneste sted der var plads til den, så sådan blev det altså :-) ....hvordan mener du, at det skulle blive upraktisk?

Hehe, ja, det med at male ved jeg godt. Meeeen, jeg tager chancen alligevel :-) Min søster og jeg har overlevet alt det min mor malede da vi var i hendes mavse. Og, vi overlevede endda også, at hun selv fremkaldte billeder. Og akrylmaling /vandbaseret maling er absolut ikke slemt :-)

Så lidt med blespanden! Super du kan bruge den :-D

Så er det nok bare mig der er lidt pivet med det der maling fordi jeg ved hvor mange giftige stoffer der er i 

- Personligt synes jeg bare det er uptraktisk.. Ville langt hellere have pudleplads på badeværelset i nærheden af en vask. 

Anmeld

15. februar 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Så er det nok bare mig der er lidt pivet med det der maling fordi jeg ved hvor mange giftige stoffer der er i 

- Personligt synes jeg bare det er uptraktisk.. Ville langt hellere have pudleplads på badeværelset i nærheden af en vask. 

Nåååååå, på den måde. Jo, så er jeg HELT enig i at det er total upraktisk! Jeg ville skam også foretrække, at vi havde puslepladsen på badeværelset!!!! (lort hører altså bare til på et toilet.....) Men, vores badeværelse er bittelille, så det er fysisk umuligt at få en pusleplads derud. Heldigvis ligger badeværeslet lige op af børneværeslet :-) Så vi skal kun lige rundt om hjørnet, så er vi ved håndvasken :-)

Jeg vælger nok at lukke ørene for mange af de der "uuh, dét må du altså ikke!!!".. Jeg er sikker på, at vores lille fister nok skal overleve alligevel :-) Og det går da fint indtil videre :-) Tænk sig, da vi var i mavserne anede man jo ikke alt det vi gør nu. Min mor spiste endda 1 råt æg hver morgen gennem begge hendes graviditeter. Utroligt!

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Nåååååå, på den måde. Jo, så er jeg HELT enig i at det er total upraktisk! Jeg ville skam også foretrække, at vi havde puslepladsen på badeværelset!!!! (lort hører altså bare til på et toilet.....) Men, vores badeværelse er bittelille, så det er fysisk umuligt at få en pusleplads derud. Heldigvis ligger badeværeslet lige op af børneværeslet :-) Så vi skal kun lige rundt om hjørnet, så er vi ved håndvasken :-)

Jeg vælger nok at lukke ørene for mange af de der "uuh, dét må du altså ikke!!!".. Jeg er sikker på, at vores lille fister nok skal overleve alligevel :-) Og det går da fint indtil videre :-) Tænk sig, da vi var i mavserne anede man jo ikke alt det vi gør nu. Min mor spiste endda 1 råt æg hver morgen gennem begge hendes graviditeter. Utroligt!

Ja det er sgu kommet mange ting man ikke må når man er gravid!! Jeg følger nogle af tingene men godt nok heller ikke det hele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.