Projekt babyværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

CaWi

Hold da op hvor er i bare nået langt. Her hjemme står der bare et par poser i børneværelset. Intet andet. Er det bare mig der er langsom??

Sengen er bestilt, og kan sådan set bare hentes når jeg har lyst. Men skal stadig ud og købe noget til opbevaring af legetøj. Pudsleplads bliver ude på badeværelset, da vi har masser af plads til det der.

Nu er jeg så blevet sygemeldt pga. bækkenløsning, så tid til at få det lavet færdig i, er der vist masser af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

NNL

Så er der lidt nyt herfra... Vi har fået stillet vuggen op (ikke redt den op) Og ellers er der vist bare lige lidt billeder af værelset inkl opbevaring af lidt skrammel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2012

JH12

NNL skriver:

Så er der lidt nyt herfra... Vi har fået stillet vuggen op (ikke redt den op) Og ellers er der vist bare lige lidt billeder af værelset inkl opbevaring af lidt skrammel 

Hans værelse skal nok blive rigtig flot  I er allerede godt på vej, og vuggen passer da rigtig godt ind..

Anmeld

3. februar 2012

NNL

Joyce skriver:

Hans værelse skal nok blive rigtig flot  I er allerede godt på vej, og vuggen passer da rigtig godt ind..

Ja den kan fint stå der til vi får en tremmeseng engang Når Baby kommer, ryger vuggen ind til os i soveværelset, men det skulle jo også passe med at vi får sengen der

Men ja, det går da stille og roligt den rigtige vej med værelset Der skal jo også være lidt at lave når jeg går på barsel, og ikke mindst plads til de ting han får når han kommer ud

Anmeld

4. februar 2012

grøn · ært

Hvor er det nogle skønne væresler I har vist!!!

Og Joyce; det er da bare super den løsning I har fundet! :-) Det ser super hyggeligt ud, sådan som I har fået hende indrettet i jeres soveværelse :-)

Sikke en skøn vugge I har, Nadia! Sådan en håber jeg også vi får os! ......--og jeg har endda hørt en lille fugl (min mor) synge om, at jeg ikke selv skulle købe en, for hun kendte en der meeget gerne ville give os den :-P Det var ikke hende kunne hun forsikre mig... Så hvem det lige er, det aner jeg ikke! Måske min far?? Han "faldt over" den vugge vi skulle have haft.. Ja, "faldt over", som min mor sagde, for hun er nu ret sikker på, at han ødelagde den med vilje :-P 

Her er vi kommet meeeget længere med børneværelset og jeg tager billeder i morgen, så I kan se det :-D Jeg har været ekstra kreativ med tremmesengen.... Kan afsløre, at jeg elsker regnbuer (/dens farver) ;-P

Anmeld

5. februar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Hvor er det nogle skønne væresler I har vist!!!

Og Joyce; det er da bare super den løsning I har fundet! :-) Det ser super hyggeligt ud, sådan som I har fået hende indrettet i jeres soveværelse :-)

Sikke en skøn vugge I har, Nadia! Sådan en håber jeg også vi får os! ......--og jeg har endda hørt en lille fugl (min mor) synge om, at jeg ikke selv skulle købe en, for hun kendte en der meeget gerne ville give os den :-P Det var ikke hende kunne hun forsikre mig... Så hvem det lige er, det aner jeg ikke! Måske min far?? Han "faldt over" den vugge vi skulle have haft.. Ja, "faldt over", som min mor sagde, for hun er nu ret sikker på, at han ødelagde den med vilje :-P 

Her er vi kommet meeeget længere med børneværelset og jeg tager billeder i morgen, så I kan se det :-D Jeg har været ekstra kreativ med tremmesengen.... Kan afsløre, at jeg elsker regnbuer (/dens farver) ;-P

Vi har lånt vuggen af min veninde, så det er bare rigtig lækkert Det var også den vi ville have haft, hvis vi selv skulle ud og købe en

Glæder mig til at se hvor langt I er kommet

Anmeld

5. februar 2012

grøn · ært

I skal altså lige se vores tremmeseng

Jeg er viildt glad for den - regnbue(farver) på tremmerne og skyer i enderne.. :-) Der kommer billeder af resten af værelset på et andet tidspunkt - fik det alligevel ikke gjort, mens der var godt lyst til det... ><

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2012

JH12

grøn · ært skriver:

Jeg er viildt glad for den - regnbue(farver) på tremmerne og skyer i enderne.. :-) Der kommer billeder af resten af værelset på et andet tidspunkt - fik det alligevel ikke gjort, mens der var godt lyst til det... ><

FEDT FEDT FEEEDT - den er blevet F****** fed jeres tremmeseng..  Den kan jeg virkelig godt forstå du er stolt af.. !

Anmeld

5. februar 2012

grøn · ært

Joyce skriver:

FEDT FEDT FEEEDT - den er blevet F****** fed jeres tremmeseng..  Den kan jeg virkelig godt forstå du er stolt af.. !

Taaaak!!!!! 

Anmeld

5. februar 2012

viben

grøn · ært skriver:

Så fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.